2007年03月31日

忘れ物 

03/31/07 09:10 ニューワーク (3/31 22:10 沖縄)

あぎじぇ、くみわしりたん!
あーあー、又んトーストとぅ、缶スープぬ生活がはじまたん。
いひぐぁや、やしれーしむしが....

卵焼きとぅポーク、味噌汁とぅご飯かみーぶさよー。
コーヒーやてぃんぬむがやー....

***************************************

ありゃ、お米忘れた!
あーあ、又トーストと缶スープの生活が始まった。
少し、痩せればいいが....

卵焼きとポーク、みそ汁とご飯が食べた〜い!
コーヒーでも飲むか.....  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:18Comments(2)うちなー方言

2007年03月31日

わしりーるめーに (忘れる前に)

03/31/07 02:10 ニューワーク (3/31 15:10 沖縄)

まーだうきとぅーんどー。 なーそろそろにーぶいしっちゃしが、わしりーるめーにかちゅうかんねーんでぃうみてぃよー。

ちゅうぬニューワークぬすらからいんちゃる夜景んいっペー上等やたん。むるんかいみしーぶはたん。
特にうっとぅぬみぃーちゃんかい(仮名)みしーぶはたん。かんげーたるだきし、なだがうちてぃっちゃん。ぐなはん時や、ひっちーおーえーびっけーし、たっくるちゅーたしが、なまや立派な3にんぬおかあやるむんやー。ねぇねぇらしいくとぅんさるくとぅん、ねーらんくとぅ、ちむんやむっさー。
ワインぬだくとぅ、だー、うりがたしきてぃ、ふんでーなとぅーせー。

来月上旬に(いちんでーあびららんしが)や成田んかいとぅぶん。
久し振りぬ日本。てーまいシャンプーとぅコンディショナーこーてぃくーわるやる。

オッケー、あんすらーなーにんじゅん。
おやすみ。

***************************************

まだ起きてる。 もうそろそろ眠くなってきたが、忘れる前に書いておかなければと思って。

今日のニューワークの上空からみる夜景もとっても奇麗だった。皆に見せたかった。
特に妹のみぃーちゃん(仮名)に見せたかった。考えただけで涙がでてきた。
小さい時は、いつも喧嘩ばかりして、彼女を泣かしてばかりいた。今はしっかりした3人のお母さんだ。お姉さんらしい事もした事ないので、申し訳ない。
ワインを飲んだせいで涙もろくなってるみたいだ。

来月上旬(いつとは言えないが)に成田に飛ぶ。
久し振りの日本、シャンプーとコンディショナーを沢山買って来なくては!

オッケー、じゃあ、もう寝る。
おやすみ。  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 15:23Comments(6)うちなー方言

2007年03月31日

ディレイ (遅延)

03/30/07 19:20 ナシュビル (3/31 9:20 沖縄)

なまや、ナシュビルぬ空港のゲートぬめーから。ニューワーク行きまっちゅーしが、うくりとぅーさー。
あまんかい、ちゅちゅせーゆなかぬ11時ごろやっさー。やっぱり、朝いんじれーしむたん。
4日ん、あんしへーくなーおわたる。又、あちゃからしぐとぅやっさー。

31日や文通相手ぬ誕生日やっさー。メール打たんねーならんさー。手紙書ちゅんでぃちやたしが、だー、かかんぐとぅ、なー、ちゅうなてぃ、うくりてぃならん。 はーなー、でーじ。

ディーンや、どぅしぐぁぬやーんかいいんじ、パーティーすーん。 いいやべーすーるはじ。
良かった。むちゅるべきむんや、どぅしぐぁやさ!
わんが、うらんねー、ちゃあ、どぅしんちゃーが、ディーンぬ面倒いんちとぅらすくとぅ、安心やん。

***************************************

今はナシュビルの空港のゲートの前から。ニューワーク行きを待っているが、遅れている様だ。
あそこに着くのは夜中の11時頃だなあ。 やっぱり、朝のうちに出れば良かった....
4日もあっという間に過ぎてしまった。又明日から仕事だ。

31日は文通相手の誕生日だ。メールを打たなければ。手紙を書こうと思っていたんだが、書くこともなく今日になって遅れてしまった。駄目だなあ...

ディーンは、友達の家でパーティーしている。 いいなあ。
良かった。もつべきものは友だ!
私が居ない時は、いつも友達がディーンの面倒を見てくれるから安心だ。  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:30Comments(2)うちなー方言

2007年03月31日

気になる

03/30/07 19:05 ナシュビル (3/30 9:05 沖縄)

このブログに投稿しようと思って今、”ブログの記事を書く”の所でまさしく、記事を書いているのだが、この上に“ブログの記事を作成しましょう!”というグレーエリアがあって、そのすぐ上に

んっ、、、「ryuQ??」、、、  

という赤い字でかかれたのがある。
今迄気づかなかったが、これはいったい何なんだ? そこに行くと手のマークがでるので、そこをクリックしたら、何かがオープンするらしいが、そこをクリックする勇気がない。

どなたか、教えて下さい。

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:09Comments(1)うちなー方言

2007年03月30日

バトンタッチのやり直し

お題がありました(ギャハ!)
「あかいやね」だった。

「あ」  暁、 揚げパン、 あんぱん、 あんだーぎー、 アイスクリーム

「か」  会社、菓子パン、 貝、 海水パンツ、 鏡

「い」  糸満、 イカ、 忙しい、 営み、 いーゆ

「や」  やーるー、 野菜、 やすり、 やぎ、 休み

「ね」  寝る、 寝不足、 寝起き、 寝まき、 ねぇねぇ

Q2 周りから見た自分はどんな人と思われていますか?

☆見た感じは、おとなしい・・・ 話し出すと...うるさい! だまれ!・・・(笑) 

Q3 自分の好きなタイプは?

☆ 思いやりのある、 優しい人 

Q4 では反対に嫌いなタイプは?

☆自己中で、自分かってな思いやりのない人

Q5 自分がこうなりたいという理想

☆知的、優美、華奢、誠実、上品、料理好き (無理かな? 笑)

Q6 自分に慕ってくれる人に叫んで下さい

☆こんな自分を慕ってくれて、いつも有難う。。。これからもゆたしくです。。。

Q7 バトンをタッチする人

☆jeanne・darcさん、スピーディーワンダーさん、ありんくりんさん、かをる〜さん、ぱたさん、みあさん、みぽさん、

暇な時にお試し下さい。
いつも、コメントありが島☆(笑)

こんなもんでいいかな? 
比嘉さん、面白すぎてお題を無視してしまいました。
失礼致しました〜。
今、寝起きで、お腹が空いているって分かる?

   


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:35Comments(4)うちなー方言

2007年03月30日

早起きは三文の得

03/29/07 12:15 ナシュビル  (03/30 02:15 沖縄)

6:00起床し、健康診断ぬフォローアップんたみに病院かい、いんじゃれー、あちゃどぅろーんでぃ、あびらったん! あふぁ〜さしが、久し振りに早起きさーんかい、とぅくさる気分。

ちゅうや、霧がふかはぬ10メートルさち位しかみーらん中、運転しいんじゃん。うとぅるはたっさー。
一時間後びけーし、太陽がいんじてぃっち、霧はさでぃ、いんじゅる太陽や、うりがまた風情があてぃ、いっぺー上等やんばーよー。はー、わんが紫式部やれーから、なーひんいいあびーかがあたるはじやるむんぬやー。

きぬーぬ、うまり日ーぬ続きし、めーからこーいぶはたる、スタバぬ桃色ぬコーヒーカップこーたん。 あんされー、コーヒーがただし、ぬまりーんどーんでぃ、あびらったくとぅ、あんすらーんでぃち、ヘイゼルナッツうにげーさびたん。ヘイゼルナッツやラテーしかねーんどぅくとぅ、うりやてぃんしむんどーんでぃち、いつもやれーから、ブラックしか、ぬまんしが、ちゅうや特別に一段と値がはいしうさがたん。うんたきやあらんどー、持ち替えリぬカップんかいわんのーじ書ちとぅらちぇーたっさー。単純やしが、うんたきし、ハッピー気分かいなたっさー。またん、うまぬスタバんかいいちーぶくなたん。

****************************************

6:00起床し、健康診断のフォローアップの為に病院に行ったら、“明日です”と言われた!
あげ!っと思ったが久し振りに早起きして、得した気分だ。

今日は霧が深くて10メートル先位しか見えなかった中、運転して行った。怖かったー。
一時間後ぐらいに太陽が出て来て、霧を挟んでみる太陽は、これが又風情があってとても良かった訳。 はー、私が紫式部だったらもっといい表現が出来たはずなのに.....。

昨日の誕生日の続きで、前から買いたかったピンクのコーヒーカップを買った。そしたら、ただでコーヒーが飲めるというので、では、ヘイゼルナッツ味をとお願いした。ヘイゼルナッツだとラテーになってしまうというので、じゃあ、それでもいいですよと、いつもだったらブラック派なのだが今日は特別に値のはるものを頂いた。それだけでなく、持ち帰り用のカップに私の名前を書いてくれた。単純だが、たったそれだけでハッピーな気分になった。又そこのスタバに行きたくなった (笑)。ニコニコ  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 02:34Comments(6)うちなー方言

2007年03月29日

バトンタッチ

比嘉さんからのバトンタッチです。


Q1 お題「はじめての。。。」

「は」→はいさい、ハンドル、ハイヤー、晴れ、反対

「じ」→時間、自重、痔、辞典、じんじん

「め」→目、目線、麺、綿棒、メリケン粉

「て」→手錠、点滴、てるてる坊主、定期券、適当

「の」→飲む、飲まれる、飲んだくれ、飲んベー、飲まなきゃ損
 
おまけに“あきさみよー”に挑戦

「あ」→愛、貴方、あげ!、アラジン、アットホーム

「き」→気持ち、気合い、帰郷、奇人、切手

「さ」→酒、肴、桜、山菜、財布

「み」→みーばい、味覚、魅了、ミシン、水

「よ」→夜、要領、ヨーヨー、ヨーグルト、洋服

「亅」→ーっんと、ーぽと、ーっしぇ、ーん?、−−−−....これは難しい...

てな感じかな?

Q2 周りから見た自分はどんな人と思われていますか?

☆見た感じは、おとなしい・・・ 話し出すと...うるさい! だまれ!・・・(笑) 

Q3 自分の好きなタイプは?

☆ 思いやりのある、 優しい人 

Q4 では反対に嫌いなタイプは?

☆自己中で、自分かってな思いやりのない人

Q5 自分がこうなりたいという理想

☆知的、優美、華奢、誠実、上品、料理好き (無理かな? 笑)

Q6 自分に慕ってくれる人に叫んで下さい

☆こんな自分を慕ってくれて、いつも有難う。。。これからもゆたしくです。。。

Q7 バトンをタッチする人

☆jeanne・darcさん、スピーディーワンダーさん、ありんくりんさん、かをる〜さん、ぱたさん、みあさん、みぽさん、

暇な時にお試し下さい。
いつも、コメントありが島☆(笑)  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:53Comments(5)うちなー方言

2007年03月29日

がちまやー  (食いしん坊)

03/28/07 22:30 ナシュビル (3/29 12:30)

年に一回いちゅがら、いかんがらんどぅる、いっぺー高はるレストランうてぃ、誕生日をいわぇてぃきみそーたん。目的やうまぬレストランぬデザートやたん。あんすっくとぅ、メインコースやぬかち、前菜、スープ、サラダ、あんしデザートを注文さん。前菜んでぃちん、ロブスターぬ天ぷらとぅ、イカぬフライ、スープやかにとぅオイスタービスク。うんたきし、なぁーわたやいっぱいやたしが、サラダん、全部かでぃ、結局デザートは半分しかかまらんたん。因にデザートやぬーやたがんでぇーから、クランバーレーとぅ、チョコレートラバとぅ、バニラアイスクリームやたん。無利しやっとl半分かだしが、なぁうり以上やかまらんくとぅ、半分ぬくち精算しとぅらちぇーたん。その間に、わんねー便所んかいいんじゃーんかい、スカートぬじ、ウェストをやしみとぅっとぅーたん。かでぃから、ショッピング楽しむるはじやたしが、うりし、予定ん台無しになたん。モールんかいいんじ、最初にいんじゃるとぅくまが便所。
あんしあんまさぬ、な〜ならんでぃち結局リップライナーびっけー買うてぃ、やーんかいけーたん。
がちまやーがあたたるはじ。くとぅしぬわんぬとぅしや、“かみーすぎーんかい、用心” やるはじ。
ならんでーからー!

***************************************

年に一度いくか、いかないかっていう高級レストランに行って誕生日を祝ってもらった。
目的はそこのデザートだった。だからメインコースをなしにして、前菜、スープ、サラダ、そしてデザートをオーダーした。前菜といってもロブスターの天ぷらとイカフライ、スープは蟹とオイスタービスク。この時点でもう既に満腹だったなのに、サラダも食い尽くして結局デザートは半分しか食べられなかった。因にデザートは、クランバーレーとチョコレートラバとバリラアイスクリームだ。無理してやっと半分食べたが、もう限界に来ていた。とうとう半分食べ残して精算する事に....その間に私はトイレでスカートを脱いで、ウェストを休めていた。食後にショッピングを楽しむ予定もこれで台無しなってしまった。モールに行って最初に行った所が、トイレ。
苦しくって、くる〜しくって、もう〜駄目〜!!!
ってな感じで、結局リップライナーを買っただけで、家に帰って来た。
がちまや〜があたってしまった。
今年の私の年は、“食べ過ぎに要注意” なのかも知れない.....
出来ないってば!
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 13:05Comments(3)うちなー方言

2007年03月29日

誕生日

03/28/07 11:10 ナシュビル  (3/29 1:10 沖縄)

ちゅうや、わんぬ誕生日。カクテル
43歳びっくり!
へーさよーとけい(3時)

きぬーぬゆる(日本ぬ28日)や、ひー◯ーさんに“っん〜!” しとぅらはんがやーんでぃち、メールうくいんでぃちやたしが、はじかはぬ、うくらんたん。

ちゅうや、なまから、ちみやーんかい、いんじ、フレンチマニキュアし、ついでにひさん、ちみんフレンチマニキュアしみてぃちゅうん。でぃーんぬたみに、すがらんねーやー。わぃなぐや、すがいんでぃち、じんかかてぃ、でーじやっさー。

***************************************

今日は私の誕生日カクテル
43歳びっくり!
はやいなあ〜とけい(3時)

昨晩(日本は28日)はひー◯ーさんに、“っん〜!” をしてもらおうかと、メールを送ろうと思っていたが、恥ずかしくて止めた。

今日はこれからネールサロンに行ってフレンチマニキュアをしてもらう。ついでだから足の爪も同じくフレンチペディキュアをしてもらおうと思っている。ディーンの為にもオシャレしなくてはね。
女はオシャレするのにお金がかかって大変だ。  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:20Comments(9)うちなー方言

2007年03月28日

日本にいたら今日から誕生日

03/27/07 17:30 ナシュビル (3/28 7:30 沖縄)

ちゅうや、わんぬ誕生日どぉー(日本んかいういねーよー)。あんすらー、なー、そろそろワインうさがてぃ、いわぇーがやー。えーりーん、退院しやーんかいけーてぃっちゃんでぃーし、電話し話ーんさくとぅ、いっぺー上等やは。

あい、わんねーいくちないがやー? どぅーんとぅしんわしてぃならんさー。
“とぅせーあらんどー、きむちらんどぉー”んでぃち、おばさんたあが、あびとぅーたし、うみーいんじゃちゃっさー。まさに、その通りやいびーん。

くとぅしぬ、誕生日やとぅくに、ぬーしーぶはんとぅか、まーんかい、いちーぶはんとぅか、ぬーいーぶはんどぅるくとぅんねーらん、ちゃあとぅるばいすーっさー。 あんしが、ディーンがあちゃぬ、夕飯やデザートがまーはるわんが好きやるレストランかい、そーてぃいんじとぅらすんでぃち、あびとぅーたくとぅ、うれー楽しみやっさー。わんねーあまはせーしかんしが、うまぬケーキやでーじまーはぬ、ちゅう、いみいんじゅがらわからんさー。
****************************************

今日3/28は私の誕生日(日本に居たらの話だけど)。じゃあ、もうそろそろワインでも飲んで祝おうかな?えーりーも退院して家に戻って来たというし、電話でも話したし、良かった、良かった。

あら、私は幾つだっけー?  自分の歳も忘れてしまったぁー。
“歳じゃないよー、気持ちだよー”っておばさん達が言っていたのを思い出した。
まさにその通りでございます。

今年の誕生日は特に何をしたいとか、何処に行きたいとか、何が欲しいとかないから、ただボケーっとしているだけ....でも、ディーンが明日の夕飯はデザートが美味しい私が好きなレストランに連れていってくれるというので、それは楽しみだ。私は甘いものは好きじゃないけど、そこのケーキは激美味で、今晩はその夢を見そうだ。
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 07:51Comments(5)うちなー方言