2007年09月24日

プライスレス



ロンドンに到着した。
空港内を歩いていたら、とても可愛い男の子が鼻くそをほじくっていた。

まさか?

と思っていたら、

やっぱりその子は、ほじくった指を口の中に入れて美味しそうに舐めはじめた。。。。。。


  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:05Comments(12)うちなー方言

2007年09月20日

時差ぼけ

09/20/07 03:15 ニューワーク (9/20/07 16:15 沖縄)

あちゃから又しぐとぅやくとぅ、ニューワークぬクラッシュパッド(アパート)んかいいっちゅーしが、にんだらんさー。
くぬめーわーき、約1ヶ月ヨーロッパ線ぬしぐとぅすーたくとぅ、完全に時差ぼけすーん。
各地ぬ時間やなま、

ニューワーク(ニュージャージー州 −ベース)   03:15
ナシュビル (テネシー州 ー 家)        02:15
沖縄                                                              16:15
ロンドン                                                           08:15
パリ                                                                09:15

はーっしぇ、うんし時間差があいねー、ぶきーしんあたいめーやさやー!
あんし、うちなーぬかちゃる 4かしょ、ひっちーいんじぇーしーしーすーるむんぬ。
にんだらんしん、あたいめーやさやー。
にんだりーるときに、にんだんねー体がむたんさー。
なーそろそろにんだひー。

*************************************

明日から又仕事なので、ニューワークのクラッシュパッド(アパート)に来ているが眠れない。
この間まで、約一ヶ月ヨーロッパ線の仕事をしていたので、完全に時差ぼけしている。
現在の各地の時間はというと、

ニューワーク(ニュージャージー州 −ベース)   03:15
ナシュビル (テネシー州 ー 家)         02:15
沖縄                                                               16:15
ロンドン                                                           08:15
パリ                                                                09:15

ありゃ〜、こんなに時間差があったら時差ぼけするのも当たり前だー!
だって、沖縄を除いてこの4カ所をしょっちゅう行ったり来たりしているんだもんなー。
眠れないのは当たり前だー。
眠れる時に寝ないと体がもたない。
もうそろそろ寝るとしよう。



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 16:32Comments(4)うちなー方言

2007年09月20日

ぱたさんからのバトン

ぱたさんから
“ウチナーバトン”が回ってきました
ありがとう!


Q1.もしもメンバーになれるなら
(オレンジレンジ or HY)


 どっちもわからないので、答えられない
(ごめん)
 

Q2.もしも自分の息子がなるならどっちがイイ
(具志堅用高 or 羽賀研二)


 具志堅用高
 (意志が強い人、羽賀さんはナルシストっぽい印象がある)

Q3.もしも食べるならどっち
(激甘チョコソーキそば OR 激辛島唐辛子ちゃんぷる~)

 激辛島唐辛子ちゃんぷる~
 (甘いのは嫌いです)

Q4.もしも夜中に一人で行かなきゃいけないなら??
(ひめゆりの塔 or 辺戸岬)
 
 ひめゆりの塔
 (実家から車で5分だから)


Q5.もしもどっちかを選ぶとしたら
(年収100万円で沖縄に暮らす or 年収1000万円で沖縄を離れる)


  年収1000万
 (現実主義です。年収100万円だと生活できない)

Q6.もしも住むならどっち 
(首里城で一人暮らし or さとうきび畑の小屋で10人暮らし)


 さとうきび畑の小屋で10人暮らし
(寂しがりやの怖がりなので、絶対独りで首里城なんて無理)

Q7.もしも夜、突然入るならどっち
(紙はあるけど変態がいる与儀公園のトイレ
or 紙もなくて誰もいない平和記念公園のトイレ)


 もちろん、 紙なくてもいいから平和祈念公園
(紙はなんとかなるさ!)

Q8.もしもメル友になるなら
(シーサー or キジムナー )


 シーサー
(あの満面の笑みに癒されます)

Q9.もしもバトンを回すとしたら
(回さない or 5人に回す)

回さない
(皆にやって欲しいから)
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 00:42Comments(11)うちなー方言

2007年09月19日

ティーサージぬアンサー 

09/19/07 00:50 ナシュビル  (9/19 14:50 沖縄)

まだ風が強いな。先島は大変だったみたね。よんな~頑張ってほしいな。今日のお題
「レディースデー!車の運転は裸足が多い」。A・「はい」、B・「いいえ」。ん?
裸足で運転する人もいるの?土禁車ってことか?癒汰志駆!
ザ☆ひ~ぷ~SHOW!ティーサージパラダイス
前回のアンケー島「生卵、飲めますか?」の結果は
A「ハイ」37%B「まさか」63%でした!


うり ↑ や、ラジオ局から番組ぬ、はじまいる10分めーに、いとぅーる「撒き餌メール」んどぅし。

なーいひぐぁーし、ティーサージパラダイスがはじまいっさー、んでぃちうみとぅーたしが、だー、にんてぃならん。
うきたるばーねー、ちょうど番組がうわいがたーやたくとぅ、うまうてぃ、どぅーちゅい参加するくとぅんかいさん。
うま、ナシュビルぬ時間からせーからー、ゆるぬ10時がうちなーぬ12:00pmやくとぅ、ちゃあ10時めーから、そわそわーしちゅーるばーやしが、ちゅうや、にーぶいし、9時ぐるにんてぃ、零時めーにうきたん。 はーっしぇ、うんし、タイミングよくにんとぅーる。 ちょうど、ティーサージぬ番組中びっけー、にんとぅーたるばーやさ。ぬんがら、 「やーや、メールうくいすぎやくとぅ、ちゅうや、うくいんなよー」んでぃち、あびらっとぅーるふーじーやっさー。(笑)

だー、前置きが長くなたしが、わんぬアンサーや、もちろんBぬ「いいえ」。 やーうてぃ、車庫んかいいんじゅるばーに、裸足し運転さるくとぅがあしが、いつもぬブレーキぬ感覚とぅちがてぃ、いっぺーへんなーやたん。 ぬーが、うんし、かわいるやーんでぃち、うみたっさー。 

うりとぅ又、やっぱり、事故とぅか、ぬんがらあたんときにぬたみに、ひさぬ指とぅかまむてぃとぅらすくとぅ、靴やはちゅせーましあらみ? んでぃうみーっさー。

**************************************

上のピンクの部分は、ラジオ局から番組の始まる10分前にもらっている「撒き餌メール」というもの。

もう少しでティーサージパラダイスが始まるなーって思っていたが、とうとう寝てしまった。
起きた時には、丁度番組が終了する頃だったので、ここで独り参加する事にした。
ここナシュビルの時間でいうと、夜の10時が沖縄の12:00pmなので、いつも10時前からそわそわし始める訳だが、今日は睡魔に負けて9時頃に寝てしまい、零時前に起きた。 もうー、こんなにタイミングよく寝るとは。。。丁度、ティーサージの番組中だけ寝てたって事だ。 何だか「お前は、メールの送り過ぎだから今日は送るなよー」って言われているみたいだ。 (笑)

さて、前置きが長くなったが、私のアンサーはもちろんBの「いいえ」。 家で車を車庫に入れる時に裸足で運転した事があるが、いつものブレーキを踏む感覚とちがって、とても変な感じだった。 何でこんなにも変わるんだろうって思った。

それと又、事故とか何かあった時、足の指などを保護する為に、やっぱり靴は履いた方がいいんじゃないかなー? と思う。

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 15:17Comments(4)うちなー方言

2007年09月17日

ウシゾウさん、かよさん、ありがとう!

09/17/07 パリ 05:40 (9/17 12:40 沖縄)

きぬーや、ホテルチェックインとぅ同時に、ブログ開始。
ウシゾウさん、くわがな〜さん、かよさん、田中かなたさん主催ぬBBQんかい参加すんでぃち、やーいんじーるめーから、いーぺー楽しみんかいすーたん。部屋んかいいっち、しぐーコンピューターちきて、ウシゾウさんとぅ、かよさんぬとぅくまんかい、あしびーがいんじゃれー、BBQぬ様子が開催時から、途中経過、あんし、おわいがたーんでぃち、しゃしぬん、ぬしてぃ、とぅらちぇーたん。 なかねー、わんねーしブログ参加しみせーるうかたん、もーち(めーち?)、あらたみてぃ、インターネットぬ凄み感じたっさー。 うかげし、わんねー、にーぶいし、ワインぬんこーいんがいちゅる気力んねーんなてぃ、ばたんQ。やさ、むるやBBQ、わんねーバタンQやたん (どぅちゅい、うきとぅーっさー。。。。ははははぁ〜〜〜〜笑)

うんぬあとぅ、4時間びけー、ぬんてぃから、クルーとぅまじゅい、ディーナーんかいいんじ、けーいに、ゆるぬエッフェルタワーぬ写真ぬんとぅったくとぅ、ぬしとぅーかひー。

***********************************

昨日はホテルチェックインと同時にブログ開始。
ウシゾウさん、くわがな〜さん、かよさん、田中かなたさん主催のBBQに参加するといって、クラッシュパッド(ニューワークのアパート)を出る前から、とても楽しみにしていた。 部屋に入って、すぐにコンピューターをオンにして、ウシゾウさんとかよさんの所に遊びにいったら、BBQの様子が開催時から途中経過、そして終わりかけの所まで写真付きで掲載して下さっていた。 中には私の様にブログ参加をしている方もいらっしゃって、改めてインターネットの凄みを実感した。 お陰で私は眠くなってワインを買いに行く気力もなくなってバタンQだった。
そうなのだ! 皆はBBQ、私はバタンQだった。。。(独りでウケている。。。。。笑)

その後4時間ぐらい睡眠をとってから、クルーと一緒にディナーに出かけたので、その帰りに撮ったエッフェルタワーの写真も載せておこう。

パリへ向う途中。
夜明け




一つだけ小さく光っているのはヴィーナス。  ↑見えるかなー?




だんだん明るくなってきた




太陽がもう少しで頭を出す所。 
残念ながら太陽を見る事なくランディング前のサービスに戻った。


  続きを読む


Posted by ゆぐりはいから〜 at 12:36Comments(11)うちなー方言

2007年09月16日

さあ、今日も一日頑張ろう!

09/15/07 14:45 ニューワーク  (9/16 3:45 沖縄)

13:00起床。
気分爽快!
ちゅうーん、一日ちばいんどー!

ちゅうんパリ。
あまんかい、ちけーからー、しぐーブログ開始。
ちゅうや、チャージャーわしりてーならんさー。

ふんとうやれーからー、パリやあらんぐとぅー、うちなーんかい、いちーぶはん。。。。
贅沢な悩みやるはじや。。。。

************************************

13:00起床!
気分爽快!
今日も一日頑張るぞー!

今日もパリ。
あそこに着いたら、すぐにブログを開始。
今日はチャージャーを忘れてはいけない!!!

本当だったら、パリじゃなく沖縄に行きたい。。。。
これって贅沢な悩みだな。。。。ぐすん
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 03:49Comments(8)うちなー方言

2007年09月15日

なーいひぐぁー  (もう少し)

09/15/07 10:15 ニューワーク (9/15 23:15 沖縄)

ちゅうぬしぐとぅ開始や、19:15やくとぅ、18:00ぬシャトルヴァンぬんかいぬてぃ、空港んかいいけーしむん。
どぅるくとぅや、15:00からしぐとぅ準備せーしむくとぅ、なーいひぐぁー、にんだりーっさー。
なまんうちに、にんとぅーかんねー、しぐとぅ中にーぶいたらたらーすくとぅ、にんだりーるばーに、にんだんねーならんさー。
あんすらー、又あとぅからやー。
おやすみ!

*************************************

今日の仕事開始は19:15なので、18:00のシャトルヴァンに乗って空港に向えばいい。 という事は、15:00から仕事準備をすればいいから、もう少し眠れるぞー。 今のうちに寝ておかないと、仕事中に眠くなるので、眠れる時に寝ておかなくてはいけない。

じゃあ、また後で。
お休み。。。ヒミツ眠る
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:17Comments(0)うちなー方言

2007年09月13日

うやはーふーじ (ご先祖様)


なま、おとうとぅ電話しはなしーさん。
おかあや、デイケアーんかいめーんそーち、はなしーやならんたん。
きぬーぬ、ブログし、「ご先祖様」ぬ方言が分からんたくとぅ、ちちゃれー、

うやはーふーじ

んどぅるくとぅ。

ながでーちかんたる、おとうぬぐぃーや、ぬーんでぃがらわからんしが、でーじ元気やたん。
なーいひぐぁーし75んかいないしが、定年後ん三味線ならーち、あまくまうてぃ活動すーるふーじ。
うやはーふーじん、わったーおとうとぅ、おかあぬくとぅ、いんちとぅらち、いっぺーにーへーでーびる。

************************************

今、父と電話で話した。
母はデイケアに行っているという事で話が出来なかった。
昨日のブログで「ご先祖様」という方言が分からなかったので、聞いてみたら、

うやはーふーじ

との事。

長い事聞いていなかった父の声は、何故か知らないがとても元気そうだった。
もう少しで75になるが、定年後も三味線を教えて、あっちこっちで活動しているようだ。
ご先祖様は、父と母の事も見守って下さっている。
感謝の気持ちでいっぱいだ。








  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 12:39Comments(6)うちなー方言

2007年09月13日

リビングルームの模様替え

09/12/07 15:35 ナシュビル (9/13 5:35 沖縄)

わったーぬリビングルームから、ソファーがねーんなたん。
なまわーき、どぅしぐぁーぬむんちかとぅーたしが、あったーやーんかい、必要んかいなたんでぃち、むっちいかったん。 (笑)
わんねー、てっきり 「いたん」んでぃち、うみとぅたっさー。(爆)
わったーん、くぬめー、家具屋ーんかいいんじ、上等ぐぁーいんちっちぇーくとぅ、あまんかいむどぅてぃ、新ぴんぬソファーこーてぃちゅーんてーなー。
かんげーてぃんでーからー、ソファーこーいしん、16年振りやっさー。 
うれー、なーやーんかいやねーんし、わったー家具や、どぅーたーなーぬベッド以外や全部どぅしぐぁーからいたしやくとぅやー。
なまからー、どぅーしこーてぃ、どーたーなーぬ家族ぬ色つくてぃいかんねーならんしが!

いい機会やくとぅ、ついでにリビングルームぬ壁ぬ色んぬいけーいんでぃち、ディーンとまじゅいかんげーとぅーるとぅくま。
なまや、まっしーるーやくとぅ、いひぐぁーや色ぐぁーいんじゃすがやーんでぃちらんでー。
因みにフロアーや、ハードウッドフロアーんでぃち、ベニヤいるぬ木ーぬ床。

あ〜、くぬあとぅぬやしみや(9/17日以降)、いちゅなはくないぎはーやっさー。
とぅるばいしゆーかー、ましやくとぅ、上等やしが。。

************************************

私達のりビングルームからソファーが無くなった。
今迄友人のを使っていたが、彼等の家に必要になったというので、持っていかれた。(笑)
私はてっきり、「もらった」と思っていた。(爆)
この間家具屋に行って立派な家具を見て来たので、そこに戻って新しいソファー買ってくればいいか。考えてみたら、ソファーを買うのも16年振りだ。
それはもう家にはないし、我が家の家具は、自分たちのベッド以外は全て友達から貰ったものばっかりだ。これからは、自分で買って自分たちの家族の色を作っていかないといけないな!

いい機会なので、ついでにリビングルームの壁の色も塗り替えようとディーンと一緒に検討中。今は真っ白なので、少し色を付けようかと思っている。
因みにフロアーはハードウッドフロアーというベニア色の板のフロアーだ。

あ〜、この後の休日は(9/17日以降)忙しくなりそーだ。
ボケーっとしているよりはいいんだけどさ。。

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 05:39Comments(4)うちなー方言

2007年09月12日

ナシュビルからやいびーん (ナシュビルより)



ようやくちっちゃん!
してぃみてぃ、へーくなーぬびぬんかい、ぬらりーたん。
やーんかいちっちゃせー9時めー。
ありから、にんじゅがやーんでぃち、うみとぅーたしが、みーんさみてぃ、にんだらんたくとぅ、トリップトレードんでぃち、わじゃぬ日ーぬ調整とぅか、たみちぇーしーしー、E−メールしらびてぃんちゃい、ブログさいし、半日がすぎてぃならん。

あちゃや、ふかんかい、いんじーぶくねーんくとぅ、ちみやーんかいや、ちゅういかんねーならんし、かーらじん、すみらんねーならん(白髪よー、はーっしぇ)

どぅるわきし、さちにかーらじ、あんしちみぬ順し一通り用事んすまちゃん。

ゆるや、ディーンが、最近近所んかいオープンさんどぅる“SushiーOーSushi”んかい、そーてぃんじとぅらちゃん。
うまぬウェイトレスが、わんいんじゅしとぅまじゅい、「韓国人どぅやいびーるい?」んでぃち、わらやーわらやーしちちちゅーたん。
いっぺー上等笑いじらーやたくとぅ、だー、うりんかいそそらってぃ、なーいひぐぁーし「やいびーんどー」んでぃち、あびーるとぅくまやたしが、ディーンが
わんぬかわいに、「日本人どぅやいびーんどー」んでぃち、ありん、またわらいじらーし返答さん。 わんねー、あんちゅがる日本人やがやーんでぃちうみたんどーんでぃちあびてぃ、夕飯ぬスタートや和やかな雰囲気しはじまたん。 寿司シェフん、韓国人ねーするー、キムんどぅるのーじぬ日本人じらーすーるうかたやたん。

肝心ぬ寿司やんでーからー、うりが又どぅまんぎーるうっさ、わったーくちんかいあーてぃ、いっぺーまーはぬ。 うんたきし、満足すーたるむんぬ、きさーぬウェイトレスが特別にんでぃち、デザートぬかわいんかい、あんちゅ特製ぬ冷や奴つくてぃ、むちっちとぅすたん。なまわーき、あじんさるくとぅぬねーらん、にんにくとぅ、セサミちかたる醤油味やたん。でーっじまーはたっさー!

ちゅうや、一日が長はたしが、充実さる日ーがうくらったん。
ぐそーうてぃ、みまむてぃとぅらちゅーるご先祖様、にーへーでーびる! 
(ご先祖様は方言で何て言うんだっけ?)

*************************************

やっと着いたー!
早朝の便に乗れた。
家に着いたのは9時前。
それから寝ようと思っていたが目が冴えて眠れず、トリップトレード(仕事の日にち調整)を試みてみたり、E−メールをチェックしたり、ブログをしたりで半日が過ぎてしまった。

明日は外出したくないので、ネイルサロンには今日中に行かなければいけないし、髪の毛も染めなければいけない(白髪だよ、涙)。

ってな訳で、先に髪、そして爪の順で一通り用事を済ませた。

夜はディーンが、最近近所にオープンした
“Sushi-O−Sushi”に連れて行ってくれた。
お店のウェイトレスが、私を見るなり「韓国人ですか?」ってにこにこしながら聞いて来た。満面な笑顔にそそられてもう少しで「はい」と言う所だったが、私が返事をする前にディーンが「日本人です」と彼も笑顔で答えた。私は彼女の方こそ日本人かと思ったと言って、和やかな雰囲気で夕食のスタートをきった。
寿司シェフも韓国人らしく、キムという名前の日本人のような顔をした方だった。

肝心の寿司はというと、これが又びっくり、私達の口にあって、とても美味しい。それだけで満足しているのに、さっきのウェイトレスの方が特別にと、デザートの代わりに彼女特製の冷や奴を作って持って来てくれた。今迄に味わった事がないガーリックとセサミを使った醤油味だった。とーっても美味しかったー!

今日は一日長かったが、充実した一日が過ごせた。
天国で見守って下さっているご先祖様ありがとう!
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 15:22Comments(2)うちなー方言