2008年05月27日

ヒーロー

ガレージドア、モーターの取り付け完了











オン/オフ スイッチも新しくなり、リモートコントロールも2個に増えて大満足!








夕飯は、






肉なし、かまぼこなし、手抜き(というか材料がなかった)だけど沖縄そば。喜んでくれました。シーサーオス

  続きを読む


2008年05月27日

やーんかいけーてぃっちゃれー。。(家に帰って来たら。。)

どらいぶうぇいが、うんとぅーなとーいびーたん。

ドライブウェイが、こういう風になっていた。






アスファルトだ!イェ〜イ!キラキラ ニコニコ










あんし、ガレージドアや、うんとぅーなとーいびーたん。

そして、ガレージドアはこういう風になっていた。





自動ドアぬモーターがやんでぃてぃ、ちきーのーしすーる途中。

自動ドアのモーターが壊れ、付け直しをしている途中
 









やーんなかや、

家の中は、
びっくり!




パネルぬくさーぬ壁や、かびし、むる、まーっくーるやるはじんでぃ、うみとぅーたしが、あんせーわっさこーねーんたくとぅ、ひと安心。

パネルの裏の壁はカビで全面真っ黒だろうと思っていたが、そんなに酷くなかったので一安心。フゥー。汗









あんし、キッチンシンクが、、、

そしてキッチンのシンクが、、、




 


ガックーン! 

ディーン、がんばれ!


今日は美味しい夕飯をつくってあげよーっと!ハート
  


2008年05月22日

にんだらんくとぅ。。。(眠れないので。。。)

06:30、にんだらんくとぅ、クラッシュパッドぬキッチンとぅ、どぅーぬじゃーとぅ、トイレぬぐみいんじゃち、むんかでぃ、アレルギー用ぬくすいぬだん。むんかめーからー、にーぶいしちゅーし、また、くぬくすいん、ぬめーからー、にーぶいしちゅーるくすいやくとぅ、万事オッケー。

ぬはじやしが、まーだにーぶいはん。。。

やくとぅ、なまんうちにんでぃうみてぃ、制服んかいアイロンかきたん。ついでに、パジャマんかいんアイロンかきたん。。。。。。


わかとーん! 



わかとーん、ひゃー!

ぬーが、パジャマんかいアイロンかきーがやー?

ふらーねーすしが、、、じかぬんもったいないやしが、、、

やしが、

うぬパジャマが、しわだらけなてぃ、めーから、いっぺー気になとーいびーたん。



06:30、眠れないので、クラッシュパッドのキッチンと自分の部屋と、トイレのゴミを出して食事をし、アレルギー用の薬を飲んだ。ご飯を食べれば眠くなるし、又この薬も飲んだら眠くなるので万事オッケー。


のはずが、まだ眠くない。。。。

だから、今のうちにと思い、制服にアイロンをかけた。ついでにパジャマにもアイロン掛けをしておいた。


分かってる!




分かってるよ!


何でパジャマにアイロンなんかかけるんだろう?


馬鹿げているが、、、


時間も勿体ないが、、、、


でも、


このパジャマ、



しわだらけで、前からずーーーーーっときになっていたのだ。



Before





After






あー、すっきりした! 

これでぐっすり眠れるかなー?

パジャマを着る習慣がないので、アイロンかけたパジャマはタンスの中。
アイロンかけた意味ないやっしぇ〜

PS: サイズ大きめっす!



おやすみー。。。ヒミツ眠る  続きを読む


Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:05Comments(40)うちなー方言

2008年05月22日

2本目終了

くんくぁいや、クラッシュパッド(ニューワークぬ滞在先タグ参照)ぬハウスメイト、Nとぅまじゅいやいびーたん。フライトや、いちん、けーいん、むる、スムーズにいんじ、だんだんしぐとぅぬ、リズムんとぅいむどぅちっちょーん。ちゅうーや、マドリード(マドリッド)やいびーん。

マドリードやイベリア半島(スペイン、ポルトガル、アンドラ、ジブラルタル(Gibraltarイギリスぬ領土)からないる島)ぬ中央んかい位置し、北緯40.24度、緯度的ねー、日本ぬ青森県ぬ八戸市(はちのへし)、アメリカぬニューヨークとぅ、ほぼ同じやいびーん。バルセロナぬ南西側んかいあいびーん。

マドリードやスペインぬ首都やいびーん。

スペインぬ、とぅないぬ国やポルトガルやいびーん。

マドリードんでーからー、闘牛ん有名やいびーしが、プラド美術館んどぅるとぅくまん世界的に有名やいびーん。

マドリードぬくとぅしらびとぅーたれー、だんだんイベリア半島ぬくとぅがきになてぃ、イベリア半島ぬくとぅ、しらびとぅーたれー、
ジブラルダル(Gibraltar)んどぅるイギリス領土ぬくとぅがわかてぃ、あんされー、うまが、あぬジョン・レノンとぅ、オノ・ヨウコが結婚さるとぅくまんどぅるくとぅが、わかたん。


うむっさっさー! 


だー、うむっさーすぎてぃ、いーななー03:00過ぎなとぅーしんわからんたん。 やしが、まーだにーぶいんはん。。。。やしが、うぬままー、ちゃーうきーしーねー、しぐとぅんかい影響すくとぅ、そろそろにんだんねーならん。





今回はクラッシュパッド(ニューワークの滞在先。詳しくはタグのクラッシュパッドをご参照ください)のハウスメイト、Nと一緒だった。フライトは、行きも帰りもスムーズに行き、だんだん仕事のリズムも取り戻して来た。今日はマドリード(マドリッド)だ。

マドリードは、イベリア半島(スペイン、ポルトガル、アンドラ、ジブラルダル(Gibraltar イギリスの領土)から成る)の中央に位置し、北緯40.24度、緯度的には日本の青森県の八戸市(はちのへし)、アメリカのニューヨークとほぼ同じだ。バルセロナの南西側にある。


● マドリードはスペインの首都

● スペインの隣りはポルトガル

● マドリードは闘牛でも知られているが、プラド美術館という美術館も世界的に有名


マドリードの事を調べていたら、だんだんイベリア半島が気になり、イベリア半島の事をしらべていたらジブラルダル(Gibraltar)というイギリス領土の事が分かり、そしたら、そこが、あのジョン・レノンとオノ・ヨウコが結婚した所だという事が分かった。


面白い!


面白過ぎて、もう03:00を過ぎている事に気づかなかった。だけど、まだ眠くない。。。。。。でも、このままずーっと起きていると仕事に影響するので、そろそろ寝なくてはいけない。。。眠る



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 16:19Comments(4)うちなー方言

2008年05月20日

ロンドンから






いーななー2時なとーーーーーーーん!
BLTんかでぃ、かーしん半分うちゅかでぃ、わいぬん半分ねーんなとーん!
なーそろそろ、ゆーふるいっち、にんだんねーならんしが!



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:06Comments(26)うちなー方言

2008年05月19日

一本終了



一ヶ月ぶりの仕事はアムステルダム。もうそろそろ暖かくなっているだろうと思ってコートを持って行かなかったのは失敗だった。外の気温は摂氏10℃、天気も雨でとてもじゃないが外出する気になれない。睡眠不足のまま一晩中働いてやっとホテルに到着したら部屋が出来上がるまで最低一時間はかかるとの事。その割りには後から入ってくる客には部屋のキーを渡している。パイロット達はすぐに部屋が出来て上にあがっていった。ホテルではインターネットもつかえずまるまる24時間ネットレス、前のフライトでアムステルダムに来ているクラスメートとの外出は疲れているので今度にしようと言われ、なんだかあまりいいスタートではなかった。

でも、運気はディナーの後から上昇し、レイオーバーは楽しい一夜となった。そして今朝は清々しい朝を迎えた。天気も前日とはうって変わっての快晴で空気も暖かく、公園ではひなたぼっこをしている鳩とよちよち歩きのアヒルの子達が遊んでいた。大木には新緑がぎっしり詰まっており、風になびかれて時々顔を出す太陽の木漏れ日がまぶしい。ツツジに似た花、あれはなんていう花なんだろう、、、、魅了されてカメラのシャッターを押し続けた。



















帰りのフライトでは通路で働く後輩が文句を言ってくる。

「1Kのお客さん、ヘッドセットと*アメニティーキットを袋から取り出し、その袋は通路に投げ捨てやがる!」ギャレーで忙しくサービスの準備をしている私は彼の顔も見ずに手を休める余裕もなく「えっ〜〜〜?」とだけ言って答えた。それでも彼は続けた。「あなたはきっと自分の家でもそうしているんですね。」と言ってやったんだそうだ。いわゆるこれが沖縄の諺にもある、「やーなれー、ふかなれー」というものだと一人で納得して苦笑いをした。又、アメリカ人と日本人の接待の仕方の違いに改めて考えさせられた。彼がもし日本人だったら、何も言わずにその投げ捨てられた袋を拾っていただろう。私はその類にはいる。「お客様は神様です」と言われる世代に生まれたからだ。しかしアメリカ人は違う。アメリカ人は自分の腑に落ちない事は客であろうが何であろうが、とにかく自分の言いたい事は遠慮なく口に出して言う。一般常識を知らない客はこっちが教育すべきだという人も中にはいるのだ。やっぱり私は直接、客の接待をしないギャレーポジションの方が向いていると実感したのであった。





*アメニティーキット

ビジネスファーストクラスのお客様にお配りする小物グッズ。
•歯磨きセット
•ヘアーブラシ
•ローション
•チャップスティク(リップ)
•靴下
•耳栓
•ミント
etc
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:23Comments(15)

2008年05月16日

時間割表

ぐなはるじぶん、わったーやーんかいや、便所がてぃーちしかねーんたくとぅ、おとー中心に、してぃみてぃぬ時間割表んどぅし、ねぇねぇが、ひっちーつくとぅーたん。わったーやーぐなや、あんとけー、ねーねーたーん、やーんかいうたくとぅ、小、中、高ぬわらびんちゃーが5人やたん。してぃみてぃや、とにかく、むる、学校んかいしこーてぃいちゅんでぃち、あわてぃーはーてぃーやいびーたしが、わったーん、おとーん便所ちけーんでぃちでーじやいびーたん。あんすくとぅ、ねぇねぇが、むるがわかいやっさるぐとぅ、表つくたん。内容や、6時、おとう、起床。しぐー便所直行!6時10分ねぇねぇとぅにぃにぃばん。6時20分やぬくい3にん、わったーばん。6時30分、ちらあらてぃ、してぃみてぃむん。7時おかぁ、しぐとぅ。7時半ねー、むる学校。んどぅるふーじーし、いほーなー表、何回んつくとーたん。やしが、たーん、うりいんじゅるうっちょーうらんたん。どぅーせー、いっぺー上等んかいしあがたんんでぃ、うみてぃ、つくいのーするたんびに、はりきとぅーたしが、うぬ時間割どぅりに、いんじちゅるうっちょーたーんうらんたん。あんすくとぅ、なー、自然に、時間割表んつくいしん、ねーんなたん。


ちゅうから、一ヶ月振りにしぐとぅやくとぅ、どぅぬ体内時計ぬ調整はんねーならんでぃうみてぃ、きぬーや、ゆさんでぃわーきにんてぃ、ゆるや、しぐとぅすーるちむいし、ちゃーうきーすーん。あんし、6時びっけーににんてぃ、12時にうきれーから、完璧。んどぅる、時間割表が、どぅーぬちゅぶるんなかうてぃ、えがかっとぅーたしが、だー、まーだにんだらん、ちゃーうきーるすーん。まったく、うみーどーりねーならんさー! んでぃち、わらびんくるぬ、ねぇねぇぬ時間割表、うみーいんじゃちゃるばーるやいびーん。



小さい頃、我が家にはトイレが一つしかなかったので、父を中心に「朝の時間割表」たるものを姉が何度も作っていた。あの時の家族の人数は、未だ姉達も家にいたので小中高の子供達が5人もいた。朝はとにかく皆学校の準備をするのに慌ただしかったのだが、私達も父もトイレに入るのがひと苦労だった。だから姉(ふみちゃん)は皆が分かりやすい様に表を作った。内容は、

06:00 父起床しトイレに直行
06:10 姉、兄 のばん
06:20 残りの3人やっとトイレ
06:30 顔を洗って朝食を食べる

07:00 母仕事へ行く
07:30 全員学校へ行く

という様な、へんてこりんな表を何度も作っていた。しかし誰もそれを見る者はいなかった。自分では上出来だと思っていたのだろう、新しく作り直す度に張り切っていたが、誰も時間割通りに従う者はいなかった。だからもう、自然に時間割表を作る事もしなくなった。


今日から一ヶ月振りに仕事なので、自分の体内時計を調整せねばと思い、昨日は夕方まで寝て、夜は仕事をしているつもりでずーと起きている。そして6時頃に寝て12時に起きれば完璧だ。という時間割表が自分の頭の中で描かれていた。が、しかーし、

が、しかぁーし、

まだ眠れず、ずーっと起きているのだ。

ったく!


思い通りにならないもんだ!


と小さい頃の姉の時間割表を思い出したのである。



ふみちゃん、ねたにつかわせてもらったよー。ごめん。ベー
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:30Comments(12)うちなー方言

2008年05月16日

100フラン (スイス)









100フラン札の肖像になっているのはアルベルト・ジャコメッティ(Alberto Giacometti) 1901年10月10日 - 1966年1月11日、彫刻家。画像の一枚目はこの紙幣の裏面「歩く男」。100フラン = 約10,000円

因に、スイスフランの最高額の紙幣は1000(千)フラン(約100,000円)だそうだ。びっくり!




昨日、ティーサージパラダイスにもこの写真を添付したが、デンマークのクローナーだと紹介してしまった。
すみません。。。
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 02:16Comments(20)レイオーバー

2008年05月15日

おっはよー!






Have a nice day!


きょうも良い一日になりますように!
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 00:33Comments(15)うちなー方言

2008年05月13日

WOW!
















  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:40Comments(27)うちなー方言