2013年05月31日

タコサラダとぅ、とうもろこし(タコサラダと、とうもろこし)




ちゅうぬ夕飯や、タコサラダとぅ、とうもろこし。

サラダや、スプリングミックスんかい、プチトマトとぅ、缶ぬ、マッシュルームとぅ、フェタチーズ。

あんし、うぬ、うぃーんかい、タコぬ、缶詰めかきてぃ、うわい。

ディーンとぅ、わんぬ間うてー、うり、称し、「タコサラダ」んでぃ、いちょーん(あびとぅーん)。

サイドミールや、とうもろこし。

くぬ、とうもろこしや、一本(一株)電子レンジんかい3分33秒、まがーやれーからー、一本(一株)4分44秒んでぃがら。

たーちなーやれーからー、6分66秒。

んでぃ、どぅしが、ならーちとぅらすたん。

やくとぅ、わんねー、レンジんかい、たーちいってぃ、7分びっけー、まーちんっちゃん。

出来上がりや、パーフェクト!

いっぺー、まーはたん!

あんし。。。

とうもろこしぬ、かみーかたやしが。。。

ディーンや、ぐるぐるーし、まーちかむしが、わんねー、横んかい、一直せぬんかい、かでぃいちゅん。

めーん、うぬくとぅ、書ちゃんでぃうみーしが、たいなむん、かみーかたが、ちげーぃしん、ぅむっさっさーんでぃ、うみ〜ん。

「トウモロコシ占い」んでぃーしが、あいねー、ゆでぃいんじーぶはっさー。

ディーンねーしかむるうっちょー、「まっとーばーぬ、くめーきやー」とぅか。(笑)

因に、トウモロコシぬ、英語ぬ、かずぃーかたやしが、うれー、「ear」んでぃ、かずぃーん。

発音や、「イヤー」、耳ぬ「イヤー」とぅ同じ。

一本(一株)= One ear (ワン イヤー)


今日の夕飯は、タコのサラダとトウモロコシ。

サラダはスプリングミックスとプチトマト、缶のマッシュルームとフェタチーズ。

そしてその上にタコの缶詰めをぶっかけておしまい。

缶に入ったタコを乗っけたもので、ディーンと私の間ではそれを称して「タコサラダ」と呼んでいる。

サイドミールは、とうもろこし。

トウモロコシは、1本(一株)電子レンジに3分33秒、サイズが大きければ一本(一株)4分44秒。

2本一緒に入れるのであれば、6分66秒。

と友人に教えてもらった。

なので私は2本入れ、7分程レンジにかけ待ってみた。

出来上がりは、パーフェクト〜!




美味美味美味、まいう〜!!!

そして、トウモロコシの食べ方だが。。。

ディーンは、ぐるぐる回りで食べるが、私は左から右へ横に一直線に食べていく。

  

以前もこういう事を書いた覚えがあるが、二人とも食べ方が違うのも面白いなと思った。

「トウモロコシ食べ方占い」みたいなのがあれば読んでみたいな。

ディーンと同じ食べ方をする人は「正直者で几帳面」みたいな。ニコニコ

因にトウモロコシの英語の数え方だが、それは「ear」と数える。

発音は「イヤー」、耳の「イヤー」と同じだ。

一本(一株)=  One ear (ワン イヤー)











記事作成:05/31/13(金)ナシュビル 07:44 曇り 23℃








  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 11:52Comments(0)うちなー方言

2013年05月30日

壁に耳あり 障子に目あり

きぬーや、気〜ぬ、合〜いる、どぅしんちゃーとぅ、まじゅい、夕飯かだん。

久しぶりに会〜いる、わったぁぬ、会話や、どぅーたーなーぬ、わじゃん話から始まてぃ、やーぐなん話、どぅーん身ーんかい、うきたるハプニングとぅか、なま、進行

中ぬ、やーぬ、プロジェクトとぅかぬ、話〜が、中しぬんかいなたん。

わったぁやーぬ、炊事場ぬ改装工事以外に、やーぬ、外壁ぬ、修復工事すーる、みーとぅんだが、うくとぅるやん。

てーげー、まがー、工事やんねーすん。

うぬ、話〜がうわてぃ、なまねー、くとぅしぬ、夏ぬバケーションぬ話〜んかい、移たん。

いちいち、まーまーんかい、いんじ、いち、けーてぃちゅーん。でぃーる内容し、ぬーあらん冗だぬん、まじてぃ、話〜ん、むい上がたん。

さきんいっち、しんでーしんでー、くぃーん、まがーなてぃいちゅる中、わんねー、いひぐゎーぁ、ちむわさわさーしっちゃん。

うんしまがーくぃーし、うんとぅーくとぅ、あびてぃんしむるばーい?

じちぇー、わったぁーや、5年びっけーめーに、空き巣んかい、いらったるくとぅがあん。

あり以来、わんねー、まぁ〜いぬ、みーとぅ、耳が気になてぃ仕方んねーらん。

やーん中うてぃん、ぬんがらぬ、パスワードとぅか、個人情報や、くぃーんかい、いんじゃち、あびらんくとぅんかいすーん。

やーぬ、鍵をぅ、玄関先ぬマットんしちゃんかい、うちきーんどぅせー、もってのほからる。

むしかしーねー、まんがらんかい、盗聴器がしかきらっとぅーがら分からんし、鍵ん、うちきーるとぅくま、たんがらんかい、みーらっとぅーがら分からん。

んでぃ、うんとぅーし、あびーねー、「やーや、テレビー、いんじーすぎどー!」んでぃち、ふら〜よ〜はり〜ん。

やしが、わったぁや、実際に空き巣んかい、入らったるばーよやー。

うぬ、事件ぬ真相をぅ、うーてぃいちーねー、犯人や、まんがらうてぃ、わったぁー、いんちゅーたんでぃ、かんげーらりーん。

わったぁーぬ、日ぐるぬ、スケジュールをぅ、ちゃんとぅ、分かとぅーてぃ、うぬ日ーぬ、犯行んかい、うゆだんでぃ、わんねーうみとぅーん。

犯人たぁー(たい組やたんでぃーる、いんけーんかい、住むる、どぅしぐゎーぬ、証言があん)は、多分、わったぁーぬくとぅ、まんがらうてぃ、ながでーんかい、わたてぃ、観察すーたるばーるやはじ。

あらんねー、きぬーねーし、レストランうてぃ、わったぁー、話ー、ちちゅーたがら分からん。

いずれんかいしん、うぬ、犯人たぁーや、うぬ日ー、わったぁーやーんかいや、たぁーん、うらんくとぅ、ぬすどぅする時間のー、てーまいあんでぃち、確信すーたるふーじやん。

うれー、にーけーぬ、裏口ぬガラスドアぬ、鉄格子ちっち、入っちゃるくとぅから想定ないん。

くぬ、鉄格子ちーるたみねー、うとぅが鳴らんぐとぅ、ノコギリし、ちっちゃるはじやkとぅ、てーげー時間かかたるはじやん。

いいばー、うぬ、とーや、内鍵がねーんねー、開きららんぐとぅなとぅーたくとぅ、ノブぬ、まぁ〜いぬガラスびっけー割てぃん、とーや開きららん。

仕方んねーらん、ガラスをぅ、まぎく割らんねーならんたるばーるやはい、やでぃん、うんとぅきに、どぅーぬ、一部、ちっちゃる形跡があてぃ、床んかい、血痕がちっちゅーたん。

いいばー、うぬ日ーや、いんけーんかい、住むる、どぅしぐゎーが、わったぁーやーぬ、ドライブウェイんかい、とぅまとぅーる、車が、うかはんでぃうみてぃ、ディーンかい、連絡しとぅらちぇーたん。

あわてぃてぃ、やーんかい、けーたるディーンや、空き巣んかい、入らったるくとぅ、分かてぃ、警察んかい、電話さん。

んでぃち、はなしぇー、長くなたしが、うんぐとぅー経験がある以上や、まぁ〜いぬ、環境んかい、注意深くならんねーならんなたるばーるやいびーん。

やしが、むるぬ、ぅむっさ話ーぬ、途中うてぃ、「うんとぅーはなしぇー、やみーしぇーましどー」んでー、あびーぐりはんあい、注意する気ぃ〜んかいんならん。

わんにんかいないる、最低限ぬくとぅや、話題をぅ、けーぃるくとぅしかねーらん。

「え〜、やったぁーや、今週末や、ぬーすーが?」

んでぃ、うりん、同じくとぅるやせーやー。

はーなー、ふりとぅーっさー、じゅんに。



今日は、気の合う仲間達と一緒に夕食をとった。

久しぶりに会う私達の会話は、それぞれの仕事の話から始まり家族の話、身近に起きたハプニングや現在進行中の家のプロジェクト等の話が中心となった。

我が家の台所の改装工事以外にも家の外壁の修復工事している友人夫婦がいるからである。
かなり大掛かりな工事らしい。

その話が終わり今度は今夏のバケーションの話に移った。

いついつ何処そこに行って何時帰ってくるといった内容で、他愛ない冗談を交え話に花を咲かせた。

お酒も入り段々声も大きくなっていく中で私は一抹の不安を感じた。

そんな大きな声でそんな事を話していいのだろうか?

実を言うと、私達は5年程前に空き巣に入られた事がある。

それ以来、私は周囲の目と耳が気になって仕方が無い。

家の中でも何かのパスワードや個人情報は声に出して言わない様にしている。

家の鍵を玄関先のマットの下に置くなんて以ての外だ。

もしかすると何処かに盗聴器が仕掛けられているかも知れないし、鍵を置く場所を誰かが見ているかも知れない。

とこんな事を言うと「テレビの見過ぎだ」と馬鹿にされる。

しかし、実際に空き巣に入られたのだ。

その事件の真相を追っていくと、犯人は何処かで私達を見ていたのだと考えられる。

私達の日頃のスケジュールを把握し、その日の犯行に及んだと私はみている。

犯人達(2人組だったと向かい住む友人の証言がある)はおそらく私達を何処かで長期間にわたり観察していたのだろう。

それか、昨日みたいにレストランで私達の話を聞かれたのかも知れない。

いずれにせよ、その犯人達はその日我が家には誰もおらず空き巣に入る時間はたっぷりあると確信していたようだ。

それは、2階の裏口のガラスドアの鉄格子を切って入った事から想定できる。

その鉄格子を切るには音が出ない様にノコギリで切ったはずなので、かなり時間かかったはず。

幸いにもそのドアは内鍵がないと開けられないようになっていたので、ノブの周囲だけガラスを割ってもドアは開けられない。

仕方なくガラスを大きく割らなければいけなかったのだろう、その時に体の一部を切った形跡があり床に血痕がついていた。

運良くその日は、向かいに住む友人が我が家のドライブウェイに駐車する車に不振を抱き、ディーンに連絡をしてくれた。

急いで帰宅したディーンは空き巣に入られた事を知り、警察へ電話をした。

と話は長くなったが、こういう経験がある以上周囲の環境に注意深くならざるを得ないのだ。

が、楽しい会話の途中で「そんな話は止めといた方が良いよ」とは言いづらいし注意する気にもなれない。

私に出来る最低限の事は、話題を変える事しかない。

「ねえ、みんなぁ〜、今週末は何してる?」

って、同じ事じゃん!

馬鹿、馬鹿、馬鹿。



しーっ! ヒミツ







記事作成:05/30/13(木)ナシュビル 06:46 曇り 22℃



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:46Comments(0)うちなー方言

2013年05月30日

古いコンピューター




ふるー、コンピューターんかい、ぬくちぇーる、写真集をぅ、整理すーたれー、うりが、いんじてぃっちゃん。

たんがらんかい、にちゅーんでぃ。(笑)


古いコンピューターに残した写真集を整理していたら、これが出て来た。

誰かに似てるってさ。あはは〜 ピース






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 04:58Comments(2)うちなー方言

2013年05月29日

時間よ止まれ


ちゅうや、夕飯ぬ、めーに、アッペタイザーとぅし、イワシをぅ、クラッカーぬ、わーびんかい、マヨネーズとぅまじゅい、ぬしてぃ、うさがたん。
今日は夕飯の前にアッペタイザーとしてイワシをクラッカーの上にマヨネーズと一緒に乗せて頂いた。







あんしから、豆腐(そして豆腐)
ぬーん、ぬしらん、醤油ーびっけーらしが、うりんまた、まーはん。

何も乗せず、(ぶっきらぼうに)醤油だけだが、これも又美味しいんだよな。





メインぬ、ディナーや、サラダ(スプリングミックスとぅ、トマトーとぅ、ヤシぬ芯)
メインのディナーはサラダ(スプリングミックスとトマトと椰子の芯=ハーツオブパーム)







あんし、なまぐる、2012年ぬ、ボージョレー・ヌーヴォー(笑)。
そして今頃2012年の、ボジョレー・ヌーヴォー。(笑)






すらや、青空、雲ん、飛行機ぐもん、てぃーちんねーらん。
空は青空、雲も飛行機雲も一つもない。











かじんかい、揺らってぃ、ざわざわーし、ちかりーる、木ーぬ、葉ー以外に、ちかりーせー、風鈴とぅ、とぅいぬ、くぃーびっけー。
風に揺られてザワザワと聞こえる木の葉の音以外に聞こえるのは、風鈴と鳥の声だけ。



南風吹きて
風鈴がなり
木ざわめく
ミミズ取る鳥
せわしなく鳴く







週末ぬ、重労働し、くだんでぃてぃるうがら、居眠りすん、ディーン。
週末の重労働で疲れたのか、居眠りをするディーン。







ちゅうん、平和な一日やいびーたん。にーへーでーびる!
うんし、平和な時間、とぅまてぃとぅらはんがやーんでぃ、にがてーしーしーすん。

今日も平和な一日だった。有りがとうございます。m(_ _)m
こんな平和な時間、止まってくれないかなと願ったりする。










記事作成:05/28/13(火)ナシュビル 19:46 晴れ 28℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:46Comments(0)うちなー方言

2013年05月28日

メモリアルウィーケンド










今週末や、メモリアルウィーケンドんでぃち、アミリカや、3連休。

やしが、わったーや、キッチンぬ、タイル剥がしとぅ、なーん、掃除し、いちゅなはたん。

今週末はメモリアルデーで、アメリカは3連休だった。

しかし私達はキッチンのタイル剥がしと庭掃除で忙しかった。



わじゃがうわてぃ、一休み。

仕事が一段落して一休み。





夕飯や、讃岐うどんとぅ、ご飯とぅ、ふりかけとぅ、蒲焼きとぅ、イカぬ、缶詰め。

当分や、シンクん、クッキングレンジん、ねーんくとぅ、電子レンジし、あちらち、あち湯ーいってぃ、かまりーる、インスタント食品びっけー。

スーパーうてぃ、うんとぅーインスタント食品びっけーこーてぃ、恥じかはたっさー。

あちゃー、サラダんかいさっと。

夕飯は、讃岐うどんとご飯とふりかけ、蒲焼きとイカの缶詰。

当分はシンクもクッキングレンジもないので、電子レンジで温めて熱湯をかけて食べられるインスタント食品のみ。

スーパーで、こういうインスタント食品ばっかり買い込み恥ずかしかった。

明日はサラダにしようっと!








くとぅしや、イチゴぬ、ぐなー、ハンギングパスケットこーたん。

最初や、てぃーちしか、なとぅーかんたるむんぬ、樽んかい、わぃーけーてぃ、やーんめーんかい、うちきたれー、なまー、うんし、てーまい、なとぅーん。

しかますっさー!

来年や、なーひん、うぃーりわるやる。

花ん、うんし可愛いぐゎーやる!

今年はイチゴの小さいハンギングバスケットを買った。

最初は、一つしか実がなってなかったのだが、樽に植え替え家の前に置いたら今こんなに生ってる。

すごい!

来年はもっと沢山植えようっと!

花もこんなに可愛い!


























記事作成:05/28/13(火)ナシュビル 0
0:18 曇り 21℃


  


2013年05月26日

JGとマグノリア







うってぃー、マグノリアぬ花が、ちびらーしく、咲ちゅーし、いんちゃくとぅ、写真とぅってぃ、うぬ、ブログんかい、ぬしーんでぃすーたれー、きぬー、どぅしぐぁーぬJGから、うりとぅマグノリアぬ写真がとぅどぅちゃん。

どぅくん、ちゅらはくとぅ、どぅしぐゎーぬ、うぬ、写しぬん、うまんかい、ぬしてぃんしむがやー?んでぃ、ちちゃれー、「あんしやれー、なーひん、お化粧ん、上等ぐゎーにし、うくいのーするむんぬ」んでぃ。(笑)

いーいー、うりし、充分、ちゅらはんどーやー。

はー、じゅんに、ちゅらん!

パーフェクト!


一昨日マグノリアの花が奇麗に咲いているのを見かけたので、写真に収めこのブログに載せようと取っておいた。

すると、昨日友人のJGから彼女とマグノリアの写真が届いた。

あまりにも美しいので、彼女のその写真をここに載せてもよいか?と尋ねたら、「それだったらお化粧直しをして送り直す」と言う。(笑)

いや、いや、充分に奇麗だよ。

ほんっとに美しい!

パーフェクト!



マグノリアとかけて
JGと解く
そのこころは?
どっちも、可憐で美しい




だぁJG、いつかワイン奢ってよー。(笑)










記事作成:05/26/13(日)ナシュビル 06:52 曇り 12℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:52Comments(2)動植物友達

2013年05月25日

キッチンリノベーション(問題解決)

きぬーから、キッチンぬ、改装工事が、始またん。

キャビネットとぅか、シンク(流し台)、食器洗い機とぅ、クッキングストーブぬ、撤去作業が、うわてぃ、一段落すーるとぅくまんかい、うみーてぃんいんだんたるくとぅが、うきたん。

ぬーがんでぃーねー、キッチンぬ、しちゃぬ階ぬ、天井ぬ、みじが、むてぃるうんでーやー。

仕方んねーらんくとぅ、なまねー、やー全体ぬ、水道管ぬ栓、しみてぃ(うりわーけー、炊事場ぬ、水道管びっけーる、しみてーたしが)、ゆー明かちゃん。

あんし、ゆー明きてぃから、どぅしぐゎーんかい、紹介はったる、配管工事ぬ、うっちゅんかい、いっちとぅらちゃん。

うぬ、うっちゅんちゃー(おとーとぅ、わぃきがんぐゎぬ、たい)や、最初に、みじが、むとぅーるとぅくま(天井)をぅ、ゆーいんち、うりから、キッチぬんかい、むどぅやーに、パイプが、付きいんじとぅーるとぅくまんにーぬ、周辺ぬ床、ちっちとぅってぃ、ふるーパイプん、ちっちゃーにかい、みーむぬんかい、とぅいちきてぃ、けーぃたん。

うぬ作業や、たったぬ20分びっけーし終了。(さすが!)

あとぅから、話ーちちゃれー、原因や、古ーパイプんかい、あたるふーじやん。

シンクとぅ食器洗い機ぬ、撤去作業ぬめーに、水道ぬ栓しみたるあとぅ、うぬ、圧力んかい、かなーんなてぃ、パイプとぅパイプぬ、接続部分から、むたるばーるやはじ。

パイプとぅ、パイプぬ、接続や、過去ぬ配管工事し、はっとぅーしやしが、パイプ自体ん、いっぺー古くなとぅーたん。

修理代や、145ドル。

はぁ、っしにでーだかー!

ぬーやてぃん、うれー、一時間毎ぬ請求額んでぃがら。

確かに、くんちゅんちゃーが、わったぁーやーんかい、めーんそーちから、全部終了するわーきに、拘束はっとぅーたる時間や、45分びっけーやあたっさー。

どぅーたーなーし、修理すんでぃなれーからー、道具とぅパイプ、こーてぃくーんねーならんやい、うりんかいや、いきらはてぃん、半日やかかいるはじ。

あんすくとぅ、うり、かんげーぃねー、うれー、妥当な金額やがら分からん。

ぬーやてぃんしむしが、まじぇー、水漏れが、のーてぃ、ちむふじゃん。


みじむいや
ふるーパイプぬ
所為やたん


な〜んちって、うぬままーやっしぇ〜。笑



昨日からキッチンの改装工事が始まった。

キャビネットやシンク(流し台)、食器洗い機とクッキングストーブの撤去作業が済み一段落している所に思わぬ問題が発生した。

それは、キッチンの下の階の天井の水漏れである。

仕方が無いので今度は家全体の水道管の栓を締め(それ迄は、台所の水道管だけを止めてあった)一夜を過ごした。

そして今朝になって友人に紹介してもらった配管工事の人に来てもらった。

その人達(父と息子の2人組)は最初に漏れのある場所(天井)を観察し、それからキッチンに戻り、パイプが突き出ている周囲の床を切り取り、古いパイプを切って新しいのに付け替えた。

その作業はたったの20分程度で終了。(さすが!)

後で話を聞いてみると、原因は古いパイプにあったらしい。

シンクや食器洗い機の撤去作業の前に水道の栓を締めた後、その圧力に耐えきれずパイプとパイプの接続部分から漏れが生じたのだろう。

パイプとパイプの接続は過去の配管工事で成されたもので、パイプ自体もかなり古くなっていた。

修理代は145ドル。

高っ〜〜〜〜〜〜!

何でも、それは一時間毎の請求額だそうだ。

確かに、彼等が我が家に到着し、全て終了する迄に拘束されていた時間は約45分程あったかな。

自分達で修理するとなると道具とパイプを買いそろえなければならないし、それには少なくとも半日はかかりそうだ。

それを考えると妥当な金額なのかも知れない。

何はともあれ、水漏れが解決して良かった。


水漏れは
古いパイプの
所為じゃった


な〜んちって、そのままじゃん。(笑)



Before









After









シンク(流し台)ん、クッキングストーブん、ねーんくとぅ、ちゅうぬ、ゆうはんや、うり↓

シンクもクッキングストーブも無いので、今日の夕飯はこれ↓





寿司、サラダ、チキンの丸焼き。当分はこんな感じの食事が続くのかな。。。













記事作成:05/25/13(土)ナシュビル 01:23 曇り 13℃
  


2013年05月24日

キッチンリノベーション(水漏れ)











しちゃぬ、階ぬ、天井からぬ、みじむい。

いちから、むい始みてぃ、まーから、ぬーんでぃち、むとぅーがら分からん。

原因究明とぅ、うぬ問題、解決する方法や、キッチンぬ、床、開きてぃいんじゅるしかねーらん。

なまー、まじぇー、しちゃぬ、階ぬ、フロアーんかいや、みじ、溜みーる、びんだれー、うちきてぃうちぇーん。

下の階の天井からの水漏れ。

何時始まって、何処から何故漏れているのか分からない。

原因究明とその問題を解決するには、キッチンの床を開けてみるしかない。

今は取り敢えず、下の階のフロアーには水を溜める桶を置いてある。













記事作成:05/24/13(金)ナシュビル 08:32 曇り 15℃

  


2013年05月24日

キッチンリノベーション




いよいよ、キッチンぬ、リノベーション(リフォーム)開始。

収納スペース、なーひん、つくいるたみに、いじいんじゃち、キッチンぬ、改装するくとぅんかいさん。

なまわーけー、いりーんはらとぅ、うぃーんにーんかいしか、キャビネットが、設置はっとぅーかんたくとぅ、食器洗い機や、収納ラックんかいなてぃ、冷蔵庫〜ぬうぃーんかいん、むぬが、ふぃーてぃんじ、南(へー)んはらぬ、壁んかいや、なーび掛きとぅーたい、床んかいや、むぬ、ちみかさにてぃ、うちきたいんでぃ、いばはるキッチンが、余計、いばくなてぃ、感じーたん。

あんすくとぅ、南んはらぬ、壁んかいん、キャビネット、とぅいちきらんどぅるくとぅんかいなたん。

最初や、うんたきぬ、予定るやたしが、うまびっけー、みーむんぬキャビネット、ちきーねー、キッチン全体ぬ、パランスが、とぅららんし、又、むしかしーねー、将来、まんがらんかい、引っ越しするくとぅんかいなてぃ、くぬやー、売らんねーならんでぃーるくとぅんかいなたる場合に、マイナスぬ、イメージ、あたぃ〜んどーんでぃち、どぅしぐゎーんかい、指摘はったん。

やくとぅ、あんすらーだぁー、なまぬ、キャビネットん、全部、はんち、むる、新しくさ!

んどぅる結ろぬんかい、至たん。

あんしぇー、ついでに、冷蔵庫〜ん、配置換えさ。

床ぬタイルん、貼りけーら。

電化製ひぬん、むる、色あーちんだ!

んでぃーるくとぅんかいなてぃ、くじゅから、ホームセンターぬ、キッチンデザイナーとぅ、何回なーん、話〜合いし、だてぃー、計画ぐゎー、立てぃてぃっちゃん。

予算や、工事中に、うくいがら分からん、あらゆる問題んかい、対応ないるぐとぅ、限度額ぬ、半分し、うさぃ〜るくとぅんかいさん。

んでぃ、あびーぶはしが、じちぇー、テレビし、いんちゃる、ホームデザインぬ番組ぬ影響し、カウンターぬ、アップグレード希望さーにかい、とうとう限度額んかい、近はる予算をぅ、組むくとぅんかいなたん。

はぁ〜な〜、あとぅが、うとぅるはっさー。。。(ー_ー;)

なまわーきぬ、キャビネットや、一見しーねー、まーだパーフェクトやい、いんちゃる感じん、全然わっさこーねーらん。

あんすくとぅ、ちゅーぬ、ひてぃみてぃや、うぬキャビネット、とぅいやんじゅんでぃーねー、わったーや、じゅんに、贅沢やっさー。。。んでぃち、罪悪かぬんかい、なとぅーたん。

やしが、解体作業が始まてぃ、戸ーとぅか、引き出し、シンクとぅか、カウンター、とぅいはなはったるあとぅ、裏ぬ壁いんち、どぅまんぎたん!

壁んかい、いくちなーん、穴が、あちゅーせーやー!

うぬ、穴ぁー、まーから、いっちちゅうがら、分からんしが、うぇんちゅが、かまーち、なたる穴んでぃがら。

シンクぬ、しちゃぬ、壁や、みじがむてぃ、くさりーがたーやい(うりをぅ、なーてぃーちぬ板し、カバーせーたん)、ぃんかしや、とーびーらーが、うたるくとー、まちげーねーらんでぃち、とーびーらーが、ぬくちぇーる、あとぅん、いんじてぃいっちゃん。

うんとぅー、みーんめーうてぃ、いんじーねー、くる、プロジェクトや、正解やたがら分からんさーんでぃち、かんげーん変わたん。

やしが、きっさ大問題が発生。





つづく


いよいよ、キッチンリノベーション(リフォーム)開始。

収納スペースを増やす為に思い切ってキッチンの改装をする事にした。

今迄は西側と北の壁にしかキャビネットが設置されておらず、食器洗い機は収納ラックと化し、冷蔵庫の上にも物が増え、南側の壁には鍋を掛けてあったり、床に物を積み重ねて置いたりと、狭いキッチンが余計狭くなって感じた。

なので、南側の壁にもキャビネットを取り付けようという事になった。

最初はそれだけの予定だったのだが、そこだけ新しいキャビネットを取り付けてはキッチン全体のバランスが上手く整わないし、もし将来何処かに引っ越す事になってこの家を売らなければならなくなった場合、マイナスなイメージを与えてしまうと友人に指摘された。

なので、じゃあ今のキャビネットを全て取り外し、全部新しくしようか!

という結論に至った。

それならついでに冷蔵庫も配置換えをしよう。

床のタイルも貼り替えよう。

電化製品も全て色を揃えようじゃないか!

という事になり、昨年からホームセンターのキッチンデザイナーと何度も話し合い、綿密な計画を立ててきた。

予算は工事中に起こりうるあらゆる問題にも対応出来る様に限度額の半分で抑える事にした。

と言いたい所だが、テレビで見たホームデザインの番組の影響でカウンターのアップグレードを希望し、とうとう限度額に近い予算を組む事になった。

あぁ、あとが怖い。。。(ー_ー;)

今迄のキャビネットは、一見するとまだまだパーフェクトで見た目もそんなに悪くない。

なので今朝は、そのキャビネットを取り壊してしまうなんて、私達はなんて贅沢なんだろう。。。と罪悪感に陥ってしまった。

しかし、解体作業が始まり扉や引き出し、シンクやカウンターが取り外された後、裏の壁を見てびっくり!

壁に幾つも穴が開いているではあ~りませんか!

それは、何処から入ってくるのか分からないが、ネズミが食いちぎって出来た穴だという。

シンクの下の壁は水漏れで腐れかけているし(それをもう一枚の板で覆ってあった)、昔はゴキブリがいたに違いないと、ゴキブリ達が残した跡も出て来た。

こういうのを目の当たりにすると、このプロジェクトは正解だったかもと考えが変わった。

んがしかし、既に大問題発生。




つづく。










記事作成:05/24/13(金)ナシュビル 02:10 曇り 17℃
  


2013年05月23日

読書




「アフリカ篇」、ゆみーうわてぃ、なまねー、「御巣鷹山(おすたかやま)篇」。

「アフリカ篇」を読み終え、今度は「御巣鷹山篇」


寝ころんで
書読む(ふみよむ)頃や
五六月

by 正岡子規














  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:09Comments(0)