2013年06月27日

お直し



新制服ぬ続き。

くとぅしぬ、始めに、みーむんぬ制服が、とぅどぅち、ジャケットんかい、てぃーとぅーちんちゃん。

袖が、長はん。

袖口が、親指ぬ、付け根んにーわーきちゅーん。

うんときに、返品用ぬ袋んかいいってぃ、サイズ交換ぬ内容記入さーにかい、うくいけーせーしむたるむんぬ、面倒くさがりぬわんねー、なまわーき、ちゃーうちきーせーたん。

6月25日が、近ぢち、だんだん気になてぃっちゃん。

え〜っやさっ、ちんのーするとぅくまんかい、むっちいか!

んでぃちん、うまんかい、むっちいちゅしん、面倒くさはん。

日〜ん経っち、とうとう制服が変わてぃねーらん。

は〜な〜、サイズんあーらん、恥じかさよー。

んどぅるくとぅし、ちゅうぬ、ゆるや、レイオーバー先うてぃ、どぅーし、うぬ、袖のーするくとぅんかいなたん。

は〜、うりがる、なーひん、面倒くさいやしが!

しにふら〜。


新制服の続き。

今年の始めに新しい制服が届き、ジャケットに腕を通したみた。

袖が長い。

袖口が親指の付け根の方迄くる。

その時に返品用の袋に入れ、サイズ交換の内容を記入し送り返せば良かったものの、面倒くさがり屋の私はそれをずーっと放置しておいた。

6月25日が近づき、だんだん気になりだした。

そうだ、服のお直し屋さんに持って行こう。

しかしそこに持って行く事さえ面倒くさい。

月日が経ち、とうとう制服が変わってしまった。

あ〜、恥ずかしい〜。。。

と言う訳で、今夜レイオーバー先で自分で袖のお直しをするはめになった。

こっちの方がもっと面倒くさい。

馬鹿なヤツだ!












記事作成:06/27/13(木)グラスゴー(スコットランド)01:26 曇り 10℃  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:26Comments(0)うちなー方言レイオーバー

2013年06月26日

新制服

2013年、6月25日(火)、新制服の日











  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:56Comments(2)仕事の話

2013年06月25日

名残惜しい旧制服




コンチネンタル航空とぅ、ユナイテッド航空が、2010年に合併し、うんとぅしに、会社名や、「ユナイテッド航空」んかい、変わたしが、なまわーき、ちゃあコンチネンタル航空ぬ、制服ちちゅーたん。

やしが、ちゅう(6/25/13)から、新ユニフォームんかい、変わてぃ、両社ぬ、社員ぬ、ユニフォームが統一はってぃ、新たな出発とぅないん。

うぃーぬ、写真や、きぬー、コンチネンタル航空ぬ、制服ちちゃる、最後ぬ日ーぬ、グループ写真(ロンドン→ニューアーク便)。(涙)


コンチネンタル航空とユナイテッド航空が2010年に合併し、その年に会社名は「ユナイテッド航空」に変わったが、今迄ずーっとコンチネンタル航空の制服を着ていた。

しかし、今日(6/25/13)から新ユニフォームに変わり、両社の社員のユニフォームが統一され新たな出発となる。

上の写真は、コンチネンタル航空の制服を着た最後の日のグループ写真(ロンドン→ニューアーク便)(涙)。





さようなら〜、コンチネンタル航空! 

ぐすん









記事作成:6/25/13(火)ニューアーク 09:29 晴れ 26℃





  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:29Comments(0)仕事の話

2013年06月22日

マンチェスター(イギリス)




ちゅうや、マンチェスター(イギリス)。

うまんかいや、ひてぃみてぃ、へーくなー6:55に到着さしがだぁー、ラッシュアワーなてぃ、ホテルんかい、いちゅる道や渋滞し、わったぁーがぬとぅーるバンや、なかなか、めーんかい、ししまんくとぅ、あとー、けーにんてぃねーらん。

みー覚まちゃれー、ホテルぬ、かどぅ、まがいるとぅくまやたん。

ゆーまたうんとぅーし、タイミングよく、みーさまするやーんでぃち、我ながら感心。(笑)


今日はマンチェスター(イギリス)。

ここに早朝6:55に到着したのは良いが、ホテルへの道中ラッシュアワーの渋滞で、私達の乗るバンはなかなか前に進まない。

なのでとうとうバスの中で居眠りをしてしまった。

目を覚ますと、ホテルの角を曲がる所だった。

よくもまあ、こんなにタイミングよく起きれたもんだ!と我ながら感心した。(笑)









やっとぅ、ホテルんかい到着。

ちゅうぬ、わんぬじゃーや、天井がたかはぬ、うぬ、真ん中んかい、電気がちっち、いっぺー明るはくとぅ、上等。

ベッドとぅ、どぅーちゅいがきーぬソファーが、たーちなーうかってぃ、わったぁーやーぬ、ベッドルームゆーかー、まぎはん。

どぅちゅいがきーぬ、ソファーや、ベッドとぅ、机〜、テレビぬ、ゑ〜だんかい、一列んかい、机とぅテレビんかい、いんかてぃ、うかっとぅーん。

ベッドルームとぅ、ホームシアターが、まじゅいなとぅーるふーじー。

やしが、ソファーとぅ、テレビん、どぅくんちちゃはぬ、うりんかい、ひらきてぃ、テレビいんだんでぃんうまーんしが!

机ぬめーぬ、腰掛けんかい、ひらきとぅーてぃん、くしんかい、たんがらがうんねーし、ぬんがら、うちつかん。

みった、いほーなー、インテリアデザインやっさー。

んでぃ、わんねーうみーしが、ホテルぬ、インテリアデザイナーや、うりが、上等んでぃち(る)、うんとぅーうちーよーせーるはじやっさー。


今日の私の部屋は天井が高く、その中央に照明が取り付けてあるので明るくて気持ちよい。

ベッドと独り掛けソファーが2台ずつあり、私達の家のベッドルームより広い。

独りがけソファーは、ベッドと机とテレビの間に一列に置かれ、机とテレビに向かって置かれている。

ベッドルームとホームシアターが一緒になった感じだ。

しかし、ソファーとテレビの距離が近過ぎてそれに座ってテレビを見ようという気も起こらない。

机の前のイスに座っていても、後ろに誰かがいるような気がしてどうも落ち着かない。

全く変なインテリアデザインだ。

と私は思うが、ホテルのインテリアデザイナーはこれが良いとして、こういう置き方をしているんだろうなぁ。















ところで、わんぬ、ゆみーかきぬ、本や、一体、まーんかい、いんじゃがら?

まーてぃめーてぃんねーらん。

クラッシュパッドんかい、わしりてぃっちぇーんやれーしむしが、まんがらんかい、うちきてぃっちぇーんでーからー、なー、泣ちゅんどー(泣ち、本がむどぅてぃちゅーんどぅるばーんあらんしが。。。)。


ところで、私の読みかけの本は一体何処にいったのだろうか?

何処を探してもない。

クラッシュパッドに忘れて来たのであれば良いが、何処かに置き忘れたとなったらもう泣くしかない(泣いて本が戻ってくるというわけでもないが。。。)。







遮光カーテンあきーねー、青空がみーん。

ひてぃみてぃんかい、くらびてぃ、なまー(17:20)、てぃらんいんじてぃ、いいてぃんちんかいなとぅーん。

ふかんかい、いんじてぃんじゅがやー。。。


遮光カーテンを開くと青空が見える。

朝に比べ、今(17:20)は太陽も出て良い天気になっている。

外に出てみようかなぁ。。。














記事作成:06/21/13(金)マンチェスター(UK)17:37 晴れ 19℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:37Comments(0)レイオーバー

2013年06月16日

はまと〜んど〜!(ハマってる!)




ちかぐるや、うりんかい、ハマとぅーん。
(最近はこれにハマっている。)



くぬふか、ゴーグルゼット2号がいんじーる、「でたらめひーろー」とぅ、

阿部晴子〜〜〜〜! 主演ぬ、「お天気お姉さん」。

あんし、琴子ぬ恋物語「イタズラなKiss」。

あんしから又、「刑事110キロ」

じゃっ! 

来週が楽しみ〜。

この他、ゴーグルゼット2号が出る「でたらめヒーロー」と、

あべ・はるこぉ〜〜〜〜〜!

主演の「お天気お姉さん。」

そして、琴子(コトコ)の恋物語「イタズラなKiss」。

そしてそして、「刑事110キロ」

っじゃ!


来週が楽しみ〜。









ちゅうん、一日ちばりわるやる!

今日も一日頑張ろーっと!










記事投稿:06/15/13(土)ニューアーク 14:41 晴れ 27℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 03:41Comments(2)うちなー方言

2013年06月15日

宮古島風沖縄そば




ちゅうぬ夕飯や、どぅしぐゎーから、いたる、宮古島風、沖縄そば。
(今日の夕飯は友達から頂いた宮古島風、沖縄そば)

湯〜いってぃから、3分間、待てぃんでぃ。
(お湯を入れてから3分間待って下さい。って!)




















10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

38

50

56

え〜っ、なーしむさ!(あ〜っもういい!)






湯〜いってぃから
3分間や
待ちーはん!

お湯を入れ
3分間って
待てまへん


ニコニコ











記事投稿:06/14/13(金)ニューアーク 21:28 晴れ 19℃

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 10:28Comments(4)うちなー方言

2013年06月14日

シュトゥットガルト(Stuttgart)




るくぐゎち、12日、(水)、くんぐゎちぬ、しぐとぅ始めや、ドイツぬ、「シュトゥットガルト(Stuttgart)」んでぃい〜るとぅくま。

英語せー、ストゥーットゥガ〜トゥんでぃち、ちかりてぃ、「ガ〜トゥ」ぬ「〜」ぬ部分やR(アール)ぬ発音し、しば巻ちゅん。

やしが、ドイツ語せー、Rぬ発音やちからん。

地図帳しいんじーねー、フランクフルトとぅ、ミュンヘン、スイスぬ、チューリッヒをぅ、線しちなじ3角形んかいしーねー、うぬ、三都市ぬ、丁度、真ん中びっけーんかい、位置すん。

ぬーやてぃん、うまー、ポルシェとぅか、ベンツ(メルセデス)ぬ、博物館が、観光スポットんかい、なとぅーんでぃがら。

話ーちちーねー、ポルシェぬ博物館や、ぐなーやくとぅ、半日し、まーらりーしが、メルセデスぬ博物館や、しにまがーやくとぅ、一日中かかてぃん、まーいかんてぃーすんでぃがら。

やしがわんねー、うまんかい、ちゅーせー、はじみてぃやくとぅ、ちゅうや、まじぇー、ホテルんまぁ〜いをぅ、あまくま、あっち、写真ぐゎー、とぅてぃっちゃん。




6月12日(水)今月の仕事始めはドイツの「シュトゥットガルト(Stuttgart)」と言う所だ。

英語の発音は、ストゥーットゥガ〜トゥと聞こえ、「ガ〜トゥ」の「〜」の部分にR(アール)の発音で舌を巻く。

しかし、ドイツ語ではそのアールの発音は聞こえない。

地図帳で見ると、フランクフルト、ミュンヘン、スイスのチューリッヒを線で繋ぎ三角形を作りこの三都市の丁度真ん中らへんに位置する。

何でも、ここはポルシェやベンツ(メルセデス)の博物館が観光スポットになっているらしい。

話に聞くと、ポルシェ博物館は規模が小さく、半日もあれば見て回るのは充分だが、ベンツ博物館は一日あっても回りきれない程大規模だそうだ。

しかし私はここに来るのは初めてなので、とりあえず今日はホテルの周りを散策しながら写真を撮って来た。



木曜日るやしが、ちゅんまんどぅーる、街中〜ブラブラあっちゅーたれー、建てぃむんぬ、ゑ〜だから、公園ふーじーが、みーたくとぅ、うまんかい、いんじんちゃん。

あとぅからる分かたしが、うまー、オペラハウスとぅ、新宮殿、宮殿広場やたん。

木曜日だというのに大勢の人でごった返すショッピング街をブラブラ歩いていると、ビルディングとビルディングの間から公園の様なのが見えたのでそこに行ってみる事にした。

あとで分かった事だが、そこはオペラハウスや新宮殿、宮殿広場だった。


オペラハウス




新宮殿(多分)




宮殿広場










ビヤーガーデン




ショッピング通り




中央駅






ベンツとぅBMWが、日本ぬ、日産とぅかトヨタねーし、普通にとぅーとぅーたん。さすが!
ベンツやBMWが日本の日産やトヨタの様に普通に道路を走っていた。さすが!


ぶどうぬはるが、中央駅んにーんかいあてぃ、ぬんがら、いほーなーやしが、ワイン好きなわんにんかいとぅってー、いっぺー、いい眺めやん。(笑)
葡萄畑が中央駅の近くにあり、何だか変な光景だが、ワイン好きな私にとってはとても良い眺めである。(笑)




空港からホテルんかいちゅーるばーに、高台からとぅったる、風景

空港からホテルに来る途中、高台から撮った風景





ホテルぬ、どぅーんじゃーんかい、むどぅいるとぅき、廊下ぬ絨毯とぅ、どぅーぬ、ちちゅーる、ちんが、マッチングすーるくとぅんかい、気ぢちゃん。ぬんがら、うぬ、ホテルとぅ、縁があるばーあらんがやーんでぃち、いひぐゎー、嬉しくなたん。しにふら〜。(笑)
ホテルで自室に戻る時、廊下の絨毯と自分の着てる服がマッチングしている事に気づいた。なんだかこのホテルと縁があるような気がしてちょっと嬉しくなった。馬鹿なヤツだ。(笑)




あんし、夕飯や、くり(そして夕飯はこれ)
















記事作成:06/14/13(金)シュトゥットガルト(ドイツ)03:47 曇り 12℃

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 10:47Comments(2)仕事の話レイオーバー

2013年06月11日

2013年、CMA ミュージックフェスティバル 




いよいよ今年もやってきたカントリーミュージックフェスティバル!

今年の幕開けは、Sara Evans(セーラ・エヴァンズ)のリバーフロントコンサートで始まった。





2日目夜の部、Lady Antebellum




Blake Shelton






3日目、リバーフロントJerrod Niemann











今回は日本人の団体さんも見かけたし、オーストラリアからというカップルとの出会いもあった。

体の不自由な人達だって来た。

盲導犬に誘導されて随所で行われるコンサート会場を回る男性、膝上までギブスをつけ片足を延ばした状態で車イスに座り移動する若い女性、携帯用酸素ボンベを自動車いすに乗せ移動する人、松葉杖をついて歩いている人、よっぽどカントリーミュージックが好きなんだろうなぁ。。。

ナシュビルのダウンタウン








花も噴水と銅像も奇麗








ATMマシンも至る所に設置され、キャッシュの引き落としは何処でも簡単に出来る様になっている。



ブーツ屋さんでは「Buy one 2nd pair free(一足分だけ支払い、2足目は無料)」をキャッチフレーズに大セールをしているお店も数件あり、ここぞとばかり何足ものブーツを買って行く観光客もいる。

シアトルから来たという女性2人組は、合計13足のカントリーブーツを買ったそうだ。

どうやってそのブーツを持って帰るかまでは考えていなかったそうで、フェスティバルの最終日に頭を抱え悩んでいた。(笑)

毎年やってくるヒストリーチャンネル主催のBBQソーセージ串刺し一人一本の無料サービスと、歩行者天国になった路上のブースでのソーダやアイスクリームの無料サービスもあり大盛況だった。



連日朝から晩まで歩きっぱなしだったので足が棒になりパンッパン。

最終日は雨に見舞われ午前の屋外コンサートは中止と想定し、朝はゆっくり足のケアーをした。

初めて使わせてもらったフットバスは、去年のクリスマスに頂いたサンタさんからの贈り物。

足が大分楽になった。






午後は天気も良くなり、楽しみにしていたリバーフロントでのコンサートを満喫した。

Gretchen Wilson










が、夜の部は再び雷雨の予報が出ていた為、各アーティストのパフォーマンスを短縮し、最後のフィナーレは21時頃Carrie Underwood(キャリー・アンダーウッド)が締めくくった。

Brad Paisley




ゲストスター(名前を忘れてしまった)






The Band Perry





Carrie Underwood







昼の部4日間のスケジュール(無料)







他随所でのコンサート有り




夜の部4日間のスケジュール(有料)






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:21Comments(2)うちなー方言

2013年06月06日

小さな幸せ




なーうてぃ、とぅりたる、イチゴ。

くぬめーや、うどぅーしが、てぃーちしか、ねーんたくとぅ、わんが、うちゅかだん。

やくとぅ、なまねー、ディーンかい、たーち、ゆずたん。

「Thank you!」んでぃ。

ひひひ〜♬



庭で採れたイチゴ。

この間は熟したのが一つしかなかったので私が食べた。

なので今度はディーンに2つ譲った。

「ありがとう!」って。ニコニコ

うふふ〜♬













記事作成:06/06/13(木) ナシュビル 05:06 雨 20℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:06Comments(2)うちなー方言

2013年06月05日

朗報




きぬーや、わんぬ、みーっくゎぬ、わぃなぐんぐゎが、どぅしぐゎーとぅ、まじゅい、三線ぬ、新人賞、合格さんどぅる、朗報がいっちっちゃん。

たいんなむん、まーだ、小学生るやしが、ゆー、ちばてーる。

三線ならーちゅーる、わったー、おとーん、いっぺー、ちむふじゅーるはじ。

ま〜な〜、おめでとう!


昨日は私の甥っ子の娘が、友達と一緒に三線の新人賞を合格したという朗報が入った。

二人とも未だ小学生なのによく頑張った。

三線を教える我が父も嬉しかっただろうな。

ま〜な〜、おめでとう!














いい話〜ぬ、ついでに、ちゅうや、わったぁーぬ、セカンドモーゲッジ(やーぬ、2番みーぬ、ローン)ぬ、最終支払日。

*セカンドモーゲッジんどぅせー、やーこーたるばーに、頭金がねーんたくとぅ、うりをぅ、2番みーぬ、ローンとぅし、組だし。

でぃちん、一年分、ほぼ強制的に、払〜んねーならんなたくとぅ、くぬあとぅが、でーじなとぅーん。

あと一年あんでぃち、計画たてぃとぅーたるむんぬ、「8ぐゎちわーきに、全部一括し、はれ〜ぃか、またん、ローン、くみのーせー」んでぃーる通知がいっちゃん。

はぁー?

ゆくしらっさい!

いちゃっさぬーやてぃん、なまなー?

くぬタイミングなぁ〜?

炊事場ぬ改装ん始まてぃ、車ぬ修理んいんじゃち、予定外ぬ出費が重なとぅーくとぅ、ローン組みのーすがやー?んでぃん、かんげーたしが、あんしーねー、又ん、利子てーまい、払ーんねーならんないん。

あんすくとぅ、なまんうちに、いじいんじゃち、全部はれーぃるくとぅんかいさん。

当分や、ぴーぴーかーかーし、でーじやるはじやしが、うぬローンがねーんないねー、くんどー、なまわーき、払とぅーたるぶん、貯みてぃいけーからー、じんや、しんでー、貯まいはい、やでぃん。

とー、うりが、ねーんないねー、スッキリすんよー。

だぁー、うやふぁーふじよー、くぬあとぅ、どうか、わったぁーんかい、金運、むちっち、くみそ〜り。

ちゅーじゅーく、うにげーさびら! m(_ _)m


良い話のついでに、今日は私達のセカンドモーゲッジ(家の2番目のローン)の最終支払日。

*セカンドモーゲッジとは、家を購入した際に頭金が無かった為それを2番目のローンとして組んだ物。

とは言え、一年分ほぼ強制的に支払わねばならなくなったので後が大変。

あと一年と計画を立てていたのだが、8月迄に全額一括払いをするか再度ローンを組み直すようにとの通知がきた。

えぇ〜っ、嘘でしょ!

いくらなんでも、今かぁああああ?

このタイミングかぁああああ?

キッチンの改装工事が始まり、車も2度修理に出して予定外の出費が重なってるいるので、いっその事ローンを組み直そうかな?と脳裏をよぎったが、そうすると又利子を沢山払わなければならなくなる。

なので思い切って今日全額支払う事にした。

当分は金欠状態で大変だろうけれど、このローンが無くなれば今度は今迄支払っていた金額を毎月預金していけばお金は次第に貯まっていくでしょう。

そうだよ、これが無くなればきっとスッキリするって!(と自分に言い聞かせる)

ご先祖さま、どうか今後私達に金運をお与え下さい。

どうかどうか、宜しくお願い致します。m(_ _)m











記事作成:06/04/13(火)ナシュビル 11:37 晴れ 25℃



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:37Comments(2)うちなー方言