2013年07月30日

キッチンリフォーム進行状況




ちゅうや、アイルランドぬダブリン。

ディーンから、キッチンぬ、リフォームぬ、ししみ具合ぬ写真がとぅどぅちゃん。

壁とぅ、天井ぬ、ドライウォール張りうわてぃ、サンディング(Sanding=ぺんき塗いるめーぬ、砂利じゃリーすーる、かびし、壁をぅ、スムーズんかいする作業)し、あんし、ペンキ塗りがうわてぃ、やっとぅ、フロアーぬ、タイルんかい着工。

あちゃわーきねー、全部貼りうわてぃ、あさてぃねー、タイルとぅタイルぬゑーだをぅ、埋みーる、グラウト(漆喰らがら?)ぬいる作業んかい、いーんでぃがら。

あんし、うぬあとぅに、キャビネット。

来週中ねー、完成すがや〜や〜?


今日はアイルランドのダブリン。

ディーンからキッチンリフォーム進行状況の写真が届いた。

壁と天井のドライウォールを張り終え、サンディング(Sanding=ペンキを塗る前のジャリジャリした紙での研磨)をし、ペンキ塗りが終了した後やっとフロアーのタイル貼りに着工。

明日中には全部貼り終え、その翌日にタイルとタイルの間を埋めるグラウト(漆喰なのかな?)を塗る(詰める)作業に入るそうだ。

そしてその後はキャビネットの取り付け。

来週中には出来上がるかな〜?











記事作成:08/30/13(火)ダブリン 4:00 曇り 13℃  


2013年07月24日

ガールズ(●⌒∇⌒●)

きぬーぬ出来事。

フライトが無事うわてぃ、クルーとぅ、わかりーるとぅき、30ないる乗務員長(わぃきが)から、かきらったる、くとぅば。

「バ〜イ、ガールズ!」

うまんかいうたるクルーや、人生ぬ大先輩、70歳前後ぬ、わぃなぐクルー、たいとぅ、わん49歳。

わったぁーや、満面ぬ笑顔し、「バ〜イ!」んでぃち、うぬにーせーんかい、てぃー振たん。

アミリカならではるやっさーんでぃち、うかしくなたん。




さーってぃとぅ、ちゅうや、いちゃんぐとぅー、フライトんかいないがらやー(たい)

ちゅーん、一日、ポジティブに、ちばりわるやる!






昨日の出来事。

フライトが無事終了しクルーと別れる時、30歳の乗務員長(男性)からかけられた言葉。

「バ〜イ、ガールズ!」パー

そこにいたクルーは、人生の大先輩70歳前後の女性クルー2名と私49歳。

私達は満面の笑顔で「バ〜イ!」と彼に手を振った。ニコニコ

アメリカならではと、微笑ましくなった。(●⌒∇⌒●)



さーってと、今日はどんなフライトになるかな?

今日も一日ポジティブに頑張ろう! 僕ボクサー













記事作成:07/23/13(火)ニューアーク 12:39 曇り 27℃



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:39Comments(4)うちなー方言

2013年07月22日

応急処置

しんじららん!

くぬめー(7/3/13)こーたる、ローラーボード(スーツケース)ぬタイヤーが、うんぐとぅーなとぅーん。。。

はーなー、ふしがらんしが!

信じられない!

ついこの間(7/3/13)買ったローラーボード(スーツケース)のタイヤが、又こんなことに。。。ムキー

もうーーーーー、あったまくる!









応急処置とぅし、くぬ、タイヤーぬ、ぐむ、ちっち、はんちゃん。

応急処置として、このタイヤの周りのゴムを切り取った。








なまからニューアークんかい、けーぃん。

ちゅうん、一日、いい一日ないるぐとぅ、ゆたしくうにげーさびら!

m(_ _)m

これからニューアークに帰る。

今日も一日良い一日になります様に、宜しくお願い申し上げます。

m(_ _)m










07/22/13(日)オスロ 08:57 晴れ 13℃  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 15:57Comments(0)仕事の話

2013年07月21日

キッチンリノベーション(中間報告)

はじかはしが、わったぁやーぬ、炊事場ぬ、リノベーションや、まーだ、ちぢちゅーん。

5月ぬ、うわいに、始みたる工事が、ディーンぬ出張とぅか、せーく、電気工事ぬ、うっちゅんちゃーぬ、スケジュールが、合ーらんぐとぅー、なまわーきかかとぅーん。

ふんとーやれーからー、るくぐゎちいっぱいし、工事や、むる、うわいるはじやたん。

やしが、キャビネットぬ、解体はじみてぃから、あまからん、くまからんでぃ、問題が発生。

結局や、キャビネットとぅいちきーるふかにん、天井ぬ、ドライウォール(板)ぬ、張りけーい、みじむいぬあたる、いっけーぬ、天井ん、張りけーぃるくとぅんかいなたん。

電気工事や、予定んかい、いっちゅーたしが、車庫んかい設置はっとぅーるロードセンター(ブレーカーぬボックス)んかい、ワイヤー、とぅーするたみに、ゲストルームぬ、壁ん、ちっち開きーるくとぅんかいなたん。

リビングルームや、みーむんぬ、キャビネットとぅか、ドライウォールシート(天井とぅか、壁ぬ板)が占領し、うまうてぃ、よんなーんならんくとぅ、なまー、もっぱら、いっけーぬ、まがーじゃーか、どぅーたーなーぬ、寝室うてぃ、むんかだい、本ゆだい、テレビいんちゃいしーしーすーん。

キャビネット、とぅいけーぃんでぃち、3部屋ぬ、工事んかいないんでちぇー、いみんかいん、うみたるくとーねーんしが!

うんし、時間がかかいんでぃん、想像んさるくとーねーんたん。

ふんとーんくとぅあびーねー、(わんねー、てっきり)一週間し、ニューキッチンがないんでぃ、うみとぅーたん。

あまはんでぃいーがら、ふらーでぃいーがら、うんぐとぅるどぅーんかい、さくんじーがちーなー、ぬんがら、現実をぅ、受け入り〜んでぃち努力さん。

やしがなー、くりし、充分。

わんねー、ちゅうから10日間わじゃやくとぅ、あとーなー、ディーンかい、任しーるくとぅんかいさん。

わんが、やーんかい、けーぃるくるねー、ニューキッチンや、なとぅーがやーやー?


恥ずかしい話だが、はいっ、我が家のキッチンリノベーションはまだ続いている。

5月の末に始めた工事が、ディーンの出張や大工さんや電気工事の人達のスケジュールが合わず現在に至っている。

本来ならば6月いっぱいで工事は全て完了するはずだった。

しかし、キャビネットの取り壊しから次々と問題が発生。

結局キャビネットの取り付け工事以外にも天井のドライウォール(板)の張り替え、水漏れのあった一階の天井も貼り替える事になった。

電気工事は予定に入っていたのだが、車庫に設置されたロードセンター(ブレーカーのボックス)にワイヤーを通す為にゲストルームの壁も切り開く事になった。ムキー

リビングルームは新しいキャビネットやドライシート(天井や壁の板)が占領し、そこでくつろぐ事は出来ないので、今はもっぱら一階の大部屋か自分達の寝室で食事をしたり読書に耽ったりテレビを見たりしている。

キャビネットの取り替えが3部屋の工事になるなんて夢にも思っていなかったし、こんなにも時間がかかるとは想像だにしなかった。

正直に言うと一週間で新しいキッチンが出来上がると思っていた私。

あまいというか、愚かというか、こんな自分に腹を立てながら何とか現実を受け入れようと努力した。

が、もうこれで充分だ。

私は今日から10日間仕事なので、あとはディーンに任せる事にした。

家に帰る頃には新しいキッチン出来てるかなぁ〜?


ここからは写真集



壁とドライシートの板の間にインソレーション(外気の暑さや寒さを防ぐ為のクッションのようなもの)を入れるディーン










ドライウォール張り替え終了






ゲストルーム













一階の天井裏。長期にわたる水漏れでこんな事になっていた。
がーん




↑これで一階の天井も張り替えをする事に。。。





キッチンフロアーはこんな感じ





そして今はサブフロアーが敷かれこんな感じ






そのあと天井張り替えの為、古いインソレーションの取り替え











新しいインソレーションを入れた後






リビングルーム






つづく






あ〜した天気にな〜れ!









記事作成:07/20/13(土)ニューアーク 17:42 晴れ 34℃
  


2013年07月19日

紫陽花(あじさい)

あじさい、てーまいなしーぶはたくとぅ、うってぃー、挿し木しんちゃん。
うぬ方法や、YouTubeし、習得。
大丈夫がやー?
うってぃーぬ、ゆるや、葉っぱが、しょぼしょぼーし、だりとぅーたん。
やしが、なーあちゃぬ、ひてぃみてぃ、うぬ、葉っぱや、ピンッなかち、だてぃーんぐゎーに、ぬびとぅーたん。
ゆんねーすんねー、うれー、いちぬびーがら分からん。
楽しみやっさー。


紫陽花を増やしたくて、一昨日挿し木を試みた。
その方法はYouTubeで習得。
大丈夫かなぁ?
一昨日の夜は、半分切った葉っぱがしょんぼりしていた。
しかし後日の朝、その葉っぱはピンッと立派に伸びていた。
もしかすると、いや、これはきっと生き延びるぞ。
楽しみ〜!



うってぃー(一昨日)






きぬー(昨日)









あんし、きぬー、くぬ、紫陽花ぬくとぅ、かんげーとぅーたれー、JGから、写真がうくらってぃっちゃん。

めー、JGとぅマグノリアぬ写真ぬしたるとぅきん、わんがくぬ、ブログんかい、マグノリアぬ写真ぬしーんでぃすーるとぅきに、JGからマグノリアぬ写真がとぅどぅちゃん。

えーJG、やー、しかますんどー!

はー、うんしちゅらはる!

なーひん、てーまい、挿し木さーにかい、やーんまぁーいんかい、紫陽花、うぃーりわるないっさー。

JG、しわーはんけー。やーぬ、草履ん、上等ぐぁーに、うちゅとぅーんどー。(笑)

そして昨晩、この紫陽花の事を考えていたら、JGから写真が送られて来た。

以前、JGとマグノリアの写真を掲載した時も、私がこのブログにマグノリアの写真を載せようと考えているときにJGからマグノリアの写真が届いた。

おい、JG、あなた、びっくりしたじぇ!

はぁ。。。なんて美しいんだろう!

もっともっと挿し木をし、家の周りに紫陽花を植〜えよっと!

JG、心配しないで。

あなたの草履も奇麗に写ってるよ〜。(笑)





  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 05:26Comments(2)動植物

2013年07月07日

オスロ




数ヶ月ぶりぬ、オスロ。

いっぺー、いいてぃんち〜! 

やしが、ちゅうや(ん)、じゃーぐまいし、読書。

いよいよ最終篇。

くり、ゆどぅーるとぅきに、きぬーぬ、アジアナ航空、777型機ぬ事故。

いほーなータイミングやっさー。

事故ぬ原因や、まーだ分からん。

けーまーちゃるうっちゅんちゃーぬ、ご冥福を祈る。


数ヶ月ぶりのオスロ。

天気は快晴。

しかし今日は(も)部屋に籠って読書。

いよいよ最終篇。



これを読んでいる時に昨日のアジアナ航空777型機の事故。

妙なタイミングだ。

事故の原因はまだ分からない。

お亡くなりになった方達のご冥福をお祈り致します。

m(_ _)m










記事作成:07/07/13(日)オスロ 12:01 晴れ 21℃

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:01Comments(0)仕事の話レイオーバー

2013年07月05日

ありがた迷惑

ちゅうぬ、フライトや、便所のーすんでぃち、出発がうくりたん。

うれー、ボーイング757型機ぬ、くしんにーぬ、便所し、機内ぬ、くしんにー半分が、そうとう臭はぬならんたん。

うぬ、悪臭や、アンモニアかじゃーし、とにかくさっこー臭はん。

ちゅうや、ぬんがら、機内ぬ、不備ぬとぅくまん、いくちがらあたくとぅ、うりん合ぁ〜ち、コックピットクルーんかい、報告さん。

不備んとぅくまー、整備士がしぐーのちゃしが、便所ぬ、やなかじゃーや、とぅららん。

んどぅるとぅくまんかい、キャプテン参上!

どぅーぬ、コロン、機内んかい、まちゃーまちゃー。

最後部ぬ列から、一列なー、シュッシュッんでぃ、どぅーぬコロンまちあっち、めーぬ入り口んにーわーきいっちゃん。

あんし、「うね、うりし、いひぐゎーや、ましなたはい?」んでぃ言ぃ〜ん。

あんすくとぅ、まじぇー、「サンキュー!」んでぃち、お礼ぬくとぅば、あびたん。

やしが、うぬかじゃーが、どぅくん、強烈なてぃ、いちがならんないぎはーんでぃんでぃち、ふかぬ、クルーや、さっこーわじわじー。

確かに、コロンぬ匂いとぅ、あぬ、やなかじゃーが、入り混ざたーにかい、上等かじゃーんでー言ららん。

は〜な〜、せっかく、むるんたみにでぃうみてぃさるくとぅが、逆に、迷惑やたんでー、キャプテンや、分からんはじやっさー。。。


今日のフライトはトイレの修理で遅延した。

それはボーイング757型機の後方のトイレで、機内の後ろ半分がかなりの悪臭を漂わせていた。

その悪臭はアンモニアの匂いでとにかく臭い。

今日は何かしら機内の不備な所も数箇所かあり、それも合わせてコックピットクルーに報告した。

不備な所は整備士により即修復してもらったが、トイレの悪臭だけはとれない。

そこにキャプテン参上!

自分のコロンを機内にスプレーしまくった。

最後部の列から一列ずつシュッシュッっとそのコロン吹きかけ、前方出入り口迄来た。

そして彼は「これで少しは良くなったでしょ」と言う。

とりあえず「サンキュー!」とお礼を言った。

が、その匂いが溜まらなく強烈で息が詰まりそうだと他のクルーはカンッカン。

確かに、コロンの匂いとあの悪臭が入り混ざり、心地よいとは言えない。

あ〜あ〜、せっかく善かれと思ってやった事が逆に迷惑だったなんて、キャプテンは知らないだろうなぁ。。。














記事作成:07/05/13(金)ロンドン 03:59 曇り 15℃


  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 11:59Comments(0)仕事の話

2013年07月04日

スーツケースのタイヤ

くぬめーから、ローラーボード(スーツケース)引っ張いかんてぃーすっさーんでぃうみたれー、タイヤーが、うんとぅーなとぅーたん。

あぎじゃびよーなー!

くりし2回目どー。


つい最近からローラーボード(スーツケース)が引っ張りづらいと思っていたら、タイヤがこんな事になっていた。びっくり!

もーっ!

これで2回目だじぇ〜! ったく!





運良く、レイオーバー先が、ウォルマートんにーやくとぅ、みーむんぬローラーボードこーてぃっちゃん。

45ドル、落札。

あがががが〜〜〜〜〜


運良く、レイオーバー先が、ウォルマートの近くなので、新しいローラーボードを買ってきた。

45ドル落札。

いてててぇ〜〜〜〜


45ドルあったら、超〜〜〜〜〜〜〜〜良いワイン飲めるじぇ。











記事作成:07/03/13(水)ワシントンD.C.20:54 雨 28℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:54Comments(0)仕事の話