2019年06月16日

Weed eater (ウィードイーター) = 芝刈り機




くず、わん用にこ〜たる、ウィードイーター。

うぃなぐんちゃ〜がん、ちか〜り〜るぐとぅ、がっさく、作らっとぅ〜くとぅ、ちけ〜やっさん。

やしが、電池が40分びっけ〜しかむたんくとぅ、ひっち〜、電池け〜ぃんでいち、てぃ〜やしみて〜し〜し〜し、時間がかかたん。

途中、傘刈いる、ひむぐゎ〜ん全部ね〜んなてぃ、うり、いんじゅんでぃち、また、時間かかてぃ、やっとぅ、3時にうわたん。

くぬあとぅや、バラとぅ、アジサイぬ葉っぱんかい、酢〜とぅ、石鹸まじたるみじ、まちゃーんかい、虫退治さん。

ちゅうや、ディーンぬ、かし〜し、草刈や〜。

ハッピーアワーや、フロントポーチうてぃ、ゆっくぃ〜がち〜、ビールし乾杯。

ま〜さよ〜!!!

夕飯や、褒美に具〜まんだき〜ぬ味噌汁とぅ、ふ〜ちゃんぷる〜。


去年私用に買ったウィードイーター(これは日本語で何て言うんだろう?)。

女性用に軽く作られているので使いやすい。

でも電池の寿命が40分ぐらいなので、何度も電池交換の為手を休め時間がかかってしまった。

又、途中草を刈る紐も無くなってしまい、これ又その紐を取り付けるのに時間がかかり、やっと終わったのが午後の3時。

その後は薔薇と紫陽花の葉っぱに酢と石鹸を混ぜ合わせた水をまいて虫退治。

今日はディーンの芝刈りのお手伝い。

ハッピーアワーは、フロントポーチにて休みながらビールで乾杯。

うめ〜!

そして夕飯はご褒美に具沢山の味噌汁と、麩(ふ)〜ちゃんぷる〜。


















  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 07:11Comments(0)

2019年06月13日

ポチュラカ




ユーチューブし、ポチュラカぬ、挿し芽ぬ、し〜よう、いんちゃくとぅ、わんにん、まに、し〜ぶくなてぃ、きぬ〜、み〜ち、こ〜てぃっちゃん。

ユーチューブでポチュラカの挿し芽の仕方を見たので、私も真似をしたくなり、昨日3鉢買ってきた。



うぬ、3鉢から、ちっちとぅったせ〜、うり↓
その3鉢から切り取ったのがこれ↓






あんし、挿し芽さしが、うり↓
そして挿し芽したのがこれ↓

















ちゃあないがて〜?
さ〜て、どうなるかな〜?










日記作成:2019年 令和元年 6月13日(木)
ナシュビル 05:32 晴れ 15℃/59℉















  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:32Comments(0)うちなー方言動植物

2019年06月11日

2019年06月08日

CMA Fest 2日目




ちゅうや、ひてぃみてぃから、あみやたくとぅ、屋外コンサートや、1時間びっけーうくりてぃ、はじまたん。

わったぁ〜や、くとぅしぬ、コンサートや、あんまし、気分が、ぬらんくとぅ、バーとぅか、ショップま〜いさん。


**********************************************************
今日は、朝から雨が降っていたので、屋外コンサートは1時間ほど遅れて始まった。

私達は今年のコンサートはあまり気が乗らないので、バーをはしごしたりショップを回ら歩いた。


































  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 12:50Comments(0)うちなー方言ナシュビルエリア&イベント

2019年06月07日

カントリーミュージックフェスティバル 2019










くとぅしぬ、CMA フェスティバルやあみやたくとぅ、ふとぅんどぅ、ミュージックシティーセンターぬ館内うてぃ、すぐちゃん。

毎年、ちゅん、まんでいっち、リバーフロントコンサートんかいや、いい〜る気〜んはん、ふかぬ、ステージんかい、いんじんちゃん。

あんされ〜、ま〜んステージん、セキュリティーが仮設はってぃ、傘むっちゅ〜るっちょ〜、中んかいやいららんぐとぅ〜なとぅ〜たん。

まが〜バッグむっちゅ〜てぃん、透明ぬ、バッグあらんね〜、中んかいいららん。

くとぅしから、保安対策がいっぺ〜厳しくなてぃ、ろくに、コンサートんいんだらんたん。

くずわ〜け〜、、各ステージとぅむオープンし、入口とか出口そ〜な〜や、ね〜んたるむんぬや。。。

時代ぬ流れるやっさ〜や〜。

やしが、どぅしんちゃ〜とぅ、まじゅい、過ぐちゃる時間や、いっべ〜、ぅむっさたん。



今年のCMA フェスティバルは雨だったので、殆どミュージックシティーセンターの中で過ごした。

毎年観客の人数が増え、リバーフロントのコンサートは中に入る気も失せてしまだだ。

それで他のステージに移動した。

すると、どこのコンサート会場もセキュリティーが仮設され傘を持っている人は中に入れなくなっていた。

大きめのバッグも透明のバッグでない限りそこは通過できない。

今年から保安対策がかなり厳しくなり、ろくにコンサートも見ることができなかった。

去年までは、全てオープンで、「入口」とか「出口」などなかったんだけどな〜。

時代の流れなんだよな〜。

でも友達と一緒に過ごした時間はとても楽しかった。







  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 11:46Comments(0)うちなー方言ナシュビルエリア&イベント

2019年06月03日

ご〜ぐち (愚痴)

きぬ〜や、5:30 に出勤しフライト4本さ〜にかい、19:00 びっけ〜に、ホテルんかい、いんかたん。

ホテルぬシャトルバスんかい、わんとぅ、おんなじ、制服ちちゅ〜る、若〜、ね〜ね〜が、うたくとぅ、「ちゅうや、ま〜んかい、いんじっちが?」んでぃ、ちちゃん。

ふとぅんどぅ、わんとぅ、にちょ〜る〜、フライト、さるふ〜じ。

やしが、くんちょ〜、「ちかりたんど〜」し、ご〜ぐち、たたちゅ〜ん。

わんね〜、うん、ね〜ね〜ぬ、ご〜ぐち、ちち〜がち〜な〜、可哀想やっさ〜んで〜うみたしが、
ぬ〜が、うりん、わじゃんうちやさ!んでぃうみたん。

やしが、わんにん、うんね〜ね〜ね〜し、うんとぅ、ご〜ぐち、どぅしんちゃあんかいさるくとぅあっさ〜んでぃ、ぅみ〜ぃんじゃちゃん。

恥じかさよ〜。

ご〜ぐちんどぅせ〜、どぅ〜がす〜るとぅきや、分からんしが、ちちゅ〜る、立場んかいなれ〜から〜、ただぬ、ご〜ぐちらっさ〜や〜んでぃ、ぅみたん。

どぅゆ〜か〜、な〜ひん、苦労す〜る、うっちゅがまんどぅ〜しん、分からんくとぅる、ご〜ぐちするば〜るやはじ。

きぬぅぬ、うぬ、苦労が、み〜らんとぅくまうてぃ、どぅ、成長しみとぅ〜し、分からんはじ。

いちか、うりが分かいるようにないね〜、じょうとうやっさ〜。

え〜、ね〜ね〜、負き〜んなよ〜!

んでぃ、くくるん中うてぃ、あびてぃ、別りたん。


昨日は5:30に出勤し、フライトを4本こなし19:00頃ホテルへ向かった。

ホテルのシャトルバスに、私と同じ制服を着てる若い女性がいたので「今日はどこに行ってきたの?」と聞いてみた。

殆ど私の4レグ(4本)と似た様なフライトをこなしたらしい。

しかしこの人は「疲れた〜!」とか「しんどい」などと言って愚痴をこぼしていた。

私は彼女の愚痴を聞きながら可哀想に。。。と同情したが、「何だよ、それも仕事のうちじゃないか!」とも思った。

でも私も彼女と同じ様に友達にそういう愚痴をこぼした事がある。

恥ずかしいね〜。

愚痴というのは自分が言っている時は分からないが、聞いている立場になると「ただの愚痴」にしか聞こえない。

自分よりもっと苦労してる人がいっぱいいるのに。。。

それがわからないから愚痴るんだろうなぁ〜。

昨日の苦労が見えない所で自分を成長させてくれているというのが分からないだろう。

いつかきっと、その子が、それに気付く時が来るといいなぁ〜。

ね〜、あなた〜、負けないでね!

と心の中でエールを送り別れた。








日記作成:2019年 令和元年 6月2日(日)00:19 ボストン






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 13:19Comments(0)