2021年07月07日

きぬ〜ぬ、収穫 




きぬ〜、2週間振りに、わじゃから、け〜てぃっちゃん。

スイングガーデンぬ、あたいぐゎ〜ぬ、やせ〜や、ちゃ〜なとぅ〜がや〜?

んでぃち、いんちゃれ〜、むる、ふどぅわぃ〜てぃ、実〜んなとぅ〜しん、あくとぅ、収穫さん。


【訳】昨日は2週間ぶりの帰宅。

スイングガーデンの畑の野菜達はどうなってるだろうか?

とチェックしたら皆成長してる〜ん。

実が生ってるのもあるので収穫をした。





収穫させ〜、夕飯つくてぃ、しぐかみ〜。(収穫をしたのは早速夕飯にして頂いた)







スウィングガーデン ↓





うぃ〜たせ〜うり(植えたのはこれ)↓






ねり(オクラ)












レッドペッパーはここから↓




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:10Comments(0)うちなー方言飲、食、健康家、庭

2021年07月04日

7月3日、シカゴ





トリップとぅ、トリップぬ、ゑ〜だに、ちゃ〜、とぅまとぅ〜る、うぬホテルぬま〜いんかいや、アウトレットモールとぅ、で〜だか〜ね〜するレストラン意外以外や、特に、ぬ〜んね〜んはじ、んでぃ、うみとぅ〜たしが、あぎじゃびよ〜、あね〜あらんたん。

くぬめ〜、あがりんはら〜ぬじゃ〜んかい、とぅまたんとぅき、いんけ〜ぬ、たてぃむんぬ、屋上んかい、「RAB」んでぃ〜る、看板が、み〜たん。

わんに〜から、いんじ〜ね〜、字〜が、逆んかいなとぅ〜くとぅ、なまわ〜き、注意し、いんちゃるくと〜ね〜んたん。

やしが、うん日〜や、ま〜どぅぬ、カーテン、あきてぃ、背伸びし〜がち〜な〜、ゆ〜、うぬ看板、いんちんちゃん。

ん?

「BAR]〜あ〜?

ぬ〜が、あま〜、バーらるい?

んでぃち、きぬ〜、昼にチェックインさるあとぅ、うまんかい、いんじんちゃん。

ぬ〜が、うれ〜、一体全体、は〜っしぇ!

バーとぅか、レストランが、て〜まい、あしぇ〜や〜。

しかも、野外コンサートん、毎週木曜日に、す〜んでぃがら。

は〜な〜、わんね〜、なまわ〜き、ぬ〜す〜たるば〜がら!

わんね〜、ちゃ〜、ひらじかし、どぅ〜んじゃ〜んかい、とぅじくまてぃびっけ〜。

うんとぅ〜せ〜、ならんさ〜!

んでぃち、きぬ〜や、反省ぬ、1日やいび〜たん。😌


【訳】 トリップとトリップの間にいつも利用しているこのホテルの周りには、アウトレットモールと隣の高級そうなレストラン以外には特に何もないと思っていたが、ところがどっこい!!

先日、東向きの部屋に泊まった時、向かい側のビルディングの屋上に「RAB」という看板が見えた。

私の方から見ると文字が逆になってるので、今まで注意深く見たことはなかった。

がしかし、その日は窓のカーテンを開け背伸びをしながらよ〜くその看板を見てみた。

え?

「BAR」?

なんだ、そこはバーなのか?

と、昨日お昼にチェックインした後にそこに行ってみた。

なんだ、なんだ、これは一体。。。

バーやレストランが立ち並んでるではないか!

しかも野外コンサートも毎週木曜にあるんだとか。

私は今まで何をしてたんだ!

私はいつも怠けて部屋に閉じこもってばっかり。

これじゃいかんな!

と、昨日は反省の1日であった。😌





  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:16Comments(0)うちなー方言レイオーバー