2022年10月31日

そーきそば





うちな〜うて〜、世界のうんちな〜んちゅ大会が、うくな〜り〜る、ふ〜じ〜やくとぅ、わんね〜、うまうてぃ、そーきそば、かむるくとぅんかいさん。

久々の沖縄そば。

パッケージが、なまわ〜きんむんとぅ、ちげ〜ぃくとぅ、ちゃ〜がらんでぃ、うみたしが、めぬん、味ん、にち、いっぺ〜ま〜はたん。


【訳】沖縄では、世界のうちな〜んちゅ大会が開催されるそうなので、私はここでそーきそばを食べることにした。

久々の沖縄そばだ。

今までのとはパッケージが違うのでどうだろう? と思ったが、麺も味も前のと似ていてとっても美味しかった。


前と同じくハワイ産





PS: 世界のうちな〜んちゅ大会、行きたかったな〜。



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 08:05Comments(0)うちなー方言飲、食、健康

2022年10月25日

ジャーマンアイリス



きぬ〜や、ジャーマンアイリス、うぃ〜たん。

うぬ、花園ぬ中んかい、め〜とぅし、いひな〜いひな〜、色ちげ〜、ふぃ〜らちゅ〜くとぅ、来年ぬ、春が又楽しみやん。

来年や、だいだい色とぅ、ピンク色、たしわるやる。

【訳】昨日はジャーマンアイリスを植えた。

その花園の中に毎年少しずつ色違いのを増やしてるので、来年の春が楽しみだ。

来年は、オレンジやピンク色を足したい。


これは今年の春 ↓







  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:26Comments(0)うちなー方言動植物家、庭

2022年10月24日

ポッドキャスト復活!



ラジオ沖縄ぬ、ティーサージパラダイスが、ポッドキャストし、ちかり〜るようになたん!

いちから、ポッドキャスト復活さるば〜がら?

くぬめ〜、フロリダ州んかい、すどぅ〜る、どぅしぐゎ〜からちち、ちゅう、ちちんちゃん。

はぁ〜、やっぱし、ひ〜ぷ〜さんとぅ、リスナ〜さんた〜ぬ、やまとぅむに〜とぅ、うちな〜ぐち、まんちゃ〜まんちゃ〜や、うかはぬならん。

リスナーさんた〜ぬ、メールん、しに、ぅむっさん。

ちちうび〜ぬある、リスナーさんた〜ぬ、ラジオネームん、なちかはん。

ラジオ沖縄さん、ポッドキャスト復活、に〜ふぇ〜で〜びる!


【訳】ラジオ沖縄のティーサージパラダイスが、ポッドキャストで聴けるようになった。😮

いつ復活したのだろうか?

つい先日、フロリダ州に住む友人に教えてもらい、今日聴いてみた。

もう〜、やっぱりヒープーさんとリスナーさん達の標準語とうちな〜ぐちまじりの喋りは可笑しくてならない。

リスナーさん達のメールも面白すぎる。

聞き覚えのあるリスナーさん達のラジオネームも懐かしい。

ラジオ沖縄さん、ポッドキャスト復活、有難うございます。m(_ _)m😃


  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 16:51Comments(0)うちなー方言