2022年11月30日

三角コーン(Traffic Cone)




にしんはら〜ぬ、ドライブウェイんかい、うちきて〜る、トラフィックコーン。↑

「進入禁止」ぬちむいし、うちきて〜るば〜るやしが、フラワーボックスぬ中ぬ花と〜、どぅくん、あ〜らんくとぅ、ドレスアップし〜ね〜、ちゃ〜ないがや〜?んでぃ、うみてぃんちゃん。

あんし、ホビーロビーんでぃ〜る、まちや〜うてぃ、クラフト用ぬ石ぐゎ〜とぅ、ボンドこ〜てぃっち、てぃ〜ちな〜てぃ〜ちな〜、たっちきてぃんちゃん。


【訳】北側のドライブウェイに置いてある三角コーン。↑

「進入禁止」のつもりで置いてあるのだが、フラワーボックルの花とあまりにも不釣り合いなので、ドレスアップをしてみてはどうかと思いついた。

それで、ホビーロビーというお店でクラフト用の石とボンドを買ってきて、一つずつくっ付けてみた。



ビフォアー ↓




アフター ↓





近くうてぃ、いんじ〜ね〜、上等ぐゎ〜やしが、むとぅぬ位置んかい、うちきてぃ、とぅ〜くから、いんじ〜ね〜、ちゃ〜がらて〜?

なま〜、あみが、ふとぅ〜くとぅ、てぃんちん晴りてぃ、てぃらが、いんじてぃから、うちきてぃんじわるやる。

と〜、あんせ〜、次や、フラワーボックスん、オイル塗てぃ、すがらはんね〜ならんさ〜。

よしっ!

【訳】近くで見ると綺麗だが、元の位置に置いて遠くから見たらどうだろう?

今は雨が降ってるので、天気の良い日に太陽が出てきたら置いてみよう。

じゃあ次は、フラワーボックスもオイルを塗ってドレスアップしなきゃだ。

よ〜し、頑張るぞ!✊







記事作成:2022年(令和4年)11月30日(水)3:25
ナシュビル 雨 60°F(15℃)







  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:25Comments(0)うちなー方言家、庭

2022年11月28日

ゲートんに〜んかいん球根(ゲートにも球根)







くとぅしや、ゲート、たたくまんかい、アジアティックリリーとぅ、チューリップぬ、球根うぃ〜たん。

チューリップや3ぐゎちに咲ち、うりが、咲ち〜うわいるくるに、アジアティックリリーがぬびてぃちゅ〜ん。

あんすくとぅ、チューリップが、さちうわてぃ、枯りとぅ〜し、かっかするぐとぅ、さるちむいやしが、ちゃ〜ないがて〜?


【訳】今年は2カ所のゲートにアジアティックリリーとチューリップの球根を植えた。

チューリップは3月に咲き、それが咲き終わる頃にアジアティックリリーが伸びてくる。

なのでチューリップの咲き終わりの枯れた姿を隠してくれる様にしたつもりだが、果たして計算通りうまくいくだろうか?







記事作成:2022年(令和4年)11月28日(月)4:00
ナシュビル 曇り 47°F(7℃)







  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:00Comments(0)うちなー方言動植物家、庭

2022年11月13日

Westin Hotel の一室 




ちゅうから、わじゃやくとぅ、きぬ〜、シカゴんかい、コミューとしっちゃるば〜るやしが、ホテルんかい、チェックインし、戸〜開きたる瞬間、どぅまんぎたん!

【訳】今日から仕事なので昨日シカゴにコミュートしてきたわけだが、ホテルにチェックインし、ドアを開けた瞬間、超びっくりした!





記事作成:2022年 令和4年、11月12日(土)11:42
シカゴ 雨 35°F(2℃)








  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 02:42Comments(0)うちなー方言レイオーバー

2022年11月10日

ラッパスイセン拡張



きぬ〜(昨日)↑



くず(去年)↓





くとぅしぬ春(今年の春)↓




うり↑が、らいねぬん、むどぅてぃちゅうがら分からんしが、むどぅてぃち〜ね〜、な〜ひん、迫力んいんじてぃ、ちゅらくないるはじ。

いっぺ〜、たぬしみやん。

【訳】これ↑が来年も戻ってくるかどうか分からないが、戻って来たらもっと迫力も出て綺麗だろうな〜。

超〜楽しみ〜!😀








記事作成:2022年 令和4年、11月10日(木曜日)7:46
ナシュビル 晴れ 51°F(8℃)





  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:46Comments(0)うちなー方言動植物家、庭

2022年11月09日

謎???




め〜め〜から、ちゃあてぃめ〜いす〜たる、サングラスケース。

あみん日〜に、雨靴はちゅんでぃされ〜、うん中から、いんじてぃっちゃん。

はぁ〜?

ちゃあし〜ね〜、うん中かい、い〜るば〜がら?

意味くじ分からん。


【訳】ずーと前から探していたサングラスケース。

雨の日に雨靴を履こうとしたら、その中から出てきた。

はぁ〜?

どうすればそこに入るんだろう?

謎だ!🤔










記事作成:2022年(令和4年)11月9日、水曜日、5:10
ナシュビル 曇り 51°F(8℃) 



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:10Comments(0)うちなー方言独り言

2022年11月03日

吹寄せちらし寿司とぅ、お稲荷さん







ちゅうや、球根うぃ〜るめ〜に、ちらし寿司とぅお稲荷さんつくたん。

あんし〜ね〜、ランチ作らんてぃんしむくとぅ。

具〜や、サーモン、生椎茸、オレンジパプリカ、紅芋、グリーンアスパラガス、お稲荷さんぬ袋。

赤〜色がね〜んたくとぅ、紅生姜いったん。笑


【訳】今日は球根を植える前にちらし寿司とお稲荷さんを作った。

そうすればランチを作らなくて済む。

具は、サーモン、生椎茸、オレンジパプリカ、紅芋、グリーンアスパラガス、お稲荷さの袋。

赤い色がなかったので紅生姜も入れた。笑






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:06Comments(0)うちなー方言飲、食、健康

2022年11月02日

2022年11月01日

ハロウィーンナイト




きぬ〜ぬハロウィーンや、どぅしぐぁ〜ぬ、や〜んかい、ゆばってぃ、いんじっちゃん。

わぃきがんちゃ〜や、仮装やはんたしが、わぃなぐんちゃ〜や、映画ぬ「グリース」ぬピンクレディー。

わんにんピンクレディーぬちむいやしが、ふかぬキャラクター「リゾー」ね〜すんでぃ、あびらったん。笑

近所ぬわらびんちゃ〜ん、うやんちゃ〜ん、仮装し、トリック・オア・トリートんかい、いっち、うむっさたん。


【訳】昨日のハロウィーンは、友人宅に招待されて行ってきた。

男性陳は仮装しなかったが女性陳は映画「グリース」のピンクレディーだ。

私もピンクレディーのつもりだが他のキャラクターで「リゾー」みたいだと言われた。笑

近所の子供達も親も仮装しトリック・オア・トリートに来て楽しかった。


アイちゃん ↓





キャシーとアイちゃん ↓





近所の親子 ↓





😃