2023年11月28日

リリー用レイズドベッド




くんぐゎちぬ、18日に、くぬレイズドベッドんかい、ラッパ水仙とぅ、アジアティックリリー、うぃ〜たん。

すぬあとぅ、いんぐゎ〜とぅ、リス、うさぎんかい、穴ふららん様にんでぃち、や〜んかい、ぬくとぅ〜る、パーティー用ぬ、フォークとぅ、ナイフ、スプーン、全部、うまんかい、刺ちぇ〜たるば〜るやしが、真ん中んに〜が、たんがらんかい、荒らはっとぅ〜たん。

あんすくとぅ、な〜ひん、フォーク、こ〜てぃっち、刺ちゃん。

あんしから、又、ニンニクとぅ、なまね〜、玉ねぎん、ばらまちゃん。

うり!

ちゃ〜が? 


【訳】今月の18日に、このレイズドベッドにラッパスイセンとアジアティックリリーを植えた。

その後に、犬やリス、うさぎ等に穴を掘られない様にと、家にありったけのパーティー用フォーク、ナイフ、スプーンを全部そこに刺しておいた。

がしかし、真ん中ら辺が何者かに荒らされてしまった。

なので、もっとナイフを買い足し、もっともっとそこに刺しておいた。

そして又ニンニクと、今度は玉ねぎもばら撒いた。

どうだ、参ったか? 笑








記事作成:2023年、令和5年11月27日(月)
ナシュビル 23:30 晴れ 32°F/0℃





  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 14:30Comments(0)うちなー方言動植物家、庭

2023年11月09日

ディーンぬ、セッティング(ディーンのセッティング)




むんつくてぃ、ディーンかい、セッティング、うにげ〜され〜、うんとぅ〜なとぅ〜たん。

ゑ〜てぃ、位置や、の〜はんぐとぅ〜、うさがたん。

【訳】食事を作り、ディーンにセッティングをお願いしたら、こういう風になっていた。

あえて位置を直さずに頂いた。🤣






記事作成:2023年 令和5年 11月9日(木)
ナシュビル 3:45 曇り 65°F/19℃




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:45Comments(0)うちなー方言飲、食、健康家族

2023年11月02日

ハロウィーン




くとぅしぬ、ハロウィーンん、くず同様に、アイちゃんた〜ぬ、や〜うてぃ、すぐちゃん。

くとぅしや、わった〜や、コウモリ、や〜んめ〜ぬ、キャシーや、ゴーストバスターやたん。

くぬ、キャシーんに〜んかい、幽霊んかい仮装さる、トリック・オア・トリーターがいっちゃん。笑

ゆるんかいなてぃ、気温や氷点下んかいさがてぃ、ひ〜さるハロウィーンんかいなたくとぅ、キャンディー、い〜がちゅ〜る、わらびんちゃ〜や、いきらはたる感じがすん。

ガレージんめ〜うてぃ、焚き火するや〜んあてぃ、うまんかいや、ちゅが、あちまたん。

車し、ま〜いる、や〜ぐなん、うたん。

うぬ、光景や、はじみてぃやたしが、まじゅいま〜とぅ〜る、うとぅなが、ボウルんかい、てぃ〜ぬばち、キャンディー、とぅってぃいちゅるすがいん、はじみてぃ、いんちゃん。

あとぅ、仮装さる、うとぅなびっけ〜し、ま〜とぅ〜る、すがいんあてぃ、くとぅしぬ、ハロウィーンは、いちむとぅ、変わとぅ〜るハロウイーンんかいなたん。


【訳】今年のハロウィーンも去年同様アイちゃんちで過ごした。

今年は、私達はコウモリで、近所のキャシーはゴーストバスターだ。




そのキャシーの所へ幽霊を装ったトリック・オア・トリーターが来た。笑

夜になって気温は氷点下となり寒いハロウィーンとなった為、キャンディーを貰いにくる子供達は少なかったような気がする。

ガレージ前で焚き火をする家もあり、そこには人が集まった。



車で回る家族もいた。

そういう光景は初めてだが、付き添いの大人がボウルに手を伸ばしキャンディーを取っていく姿も初めて見た。

仮装した大人だけで近所を回る姿もあり、今年のハロウィーンは例年よりかなり変わったハロウィーンとなった。







記事作成:2023年 令和5年 11月2日(木)晴れ
ナシュビル 9:10  36°F/2℃






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:10Comments(0)うちなー方言友達ナシュビルエリア&イベント