2024年01月10日

737-9 Max 機





くとぅしや、とぅしが、あきてぃ、しぐ〜、やな〜ニュースびっけ〜やっさ〜。

なまね〜、アミリカぬ、アラスカ航空機ぬ、737−9MAXが、1500フィート、上空うてぃ、機体ぬ、パネルが、吹きとぅばはったんどぅる、ニュースが、舞いくでぃっちゃん。

ニュースや、しぐ〜、穴ぬあちゅ〜る、飛行機ぬ中ぬ映像やたくとぅ、どぅまんぎたん。

ぬ、ぬ〜がうきたるば〜が?

信じららん光景んかい、いちぬだん。

運良く、乗客や、むる、席んかい、ひらきてぃ、シートベルト、しみとぅ〜たくとぅ、犠牲者が、いんじ〜るくとぅんね〜らん、難、まぬが〜たん。

JALぬ事故んでぃいい、うぬトラブルうてぃ、死者が、いんじらんたるくとぅや、奇跡んでぃうみ〜ん。

じゅんに、ゆかった。

不幸中ぬ幸いやさ。

やしが、うりがあたくとぅ、アミリカぬ全航空会社んかい、FAA(Federal Aviation Administration=アメリカ連邦航空局)から、おんなじ、737−9型機ぬ、一時運行停止ぬ指示がいんじたん。

詳細や、あびららんしが、わんが、はたらちゅ〜る会社んかいん、同じ型ぬ飛行機、て〜まい、むっちゅ〜くとぅ、うぬ、飛行機ぬキャンセルが、あまくまうてぃ、いんじとぅ〜ん。

わった〜会社や、なま、フライトぬスケジュール調整すんでぃち、で〜じね〜すん。

アラスカ航空機ぬ、所為し、うぬ皺寄せが、むるん会社んかい、ま〜てぃっちゃん、でぃゐ〜ね〜、あんやがら、分からんしが、うぬお陰し、くぬ機体ぬ、安全確認する機会が、あたゐらったん。

まが〜事故んかい、ないるめ〜に、い〜ちきらったる、一時運行停止ぬ指令や、有り難はん。

わんね〜んでぃゐ〜ね〜、くんぐゎちや、トリップぬスケジュールが、てぃ〜ちん、いっちゅ〜かんくとぅ、ま〜だ、や〜んかい、うん。

ベースぬ、シカゴんかい、コミュートすせ〜、な〜いひぐゎ〜、まっちから、すがや〜?

それとも、あちゃ、いんじ、ぬんがら、ピックアップすがや〜?

迷いどころやっさ〜。🤔

ナシュビルや、ちゅうや、あみ。

シカゴや、午後から雪降いんでぃがら。。。。


【訳】今年は年明けと共に暗いニュースばっかりだ。

今度はアメリカのアラスカ航空機の737ー9MAXが1500フィート上空で機体のパネルが吹き飛ばされるというニュースが舞い込んできた。

ニュースでは、いきなり穴の開いた飛行機の中の映像が流れたので驚いた。

な、何が起こったの?

信じられない光景に息を呑んだ。

運よく乗客は全員着席しており、シートベルトを締めていたので犠牲者が出る事なく難を免れた。

JALの事故機といい、このトラブルでも死者が出なかった事は奇跡だと思う。

本当に良かった。

不幸中の幸いだ。

しかし、これをきっかけに全米の航空会社に対し、FAA(Federal Aviation Administration=アメリカ連邦航空局)より、同じ737-9型機の一時運行停止の指示が出た。

詳細は言えないが、弊社でも同機は数多く使用しておりその飛行機のキャンセルが相次いでいる。

弊社は、今フライトスケジュールの調整を急いでいる。

アラスカ航空の所為でその皺寄せが各社に回って来たと言われればその通りかも知れないが、そのお陰でその機体の安全確認をする機会が与えられた。

大きな事故になる前に命じられた一時運行停止の指令は有り難い。

私はと言うと、今月はトリップのスケジュールが入ってないので未だ家にいる。

ベースであるシカゴにコミュートするのは、もう少し待ってからにしようかな?

それとも明日行って何かピックアップすべきだろうか?

迷うところだ。

今日のナシュビルは雨。

シカゴは午後から雪が降るらしい。。。






記事投稿:2024年 令和6年1月9日(火)
ナシュビル 10:02 雨 50°F/10℃






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:02Comments(0)うちなー方言仕事の話

2024年01月03日

2024年 令和6年1月3日(水)

挨拶が遅れましたが、明けまして、おめでとうございます。

2023年の大晦日は地元のパーティー先で新年を迎え、元旦にご挨拶をと思っていたところに能登半島の地震のニュースが舞い込んできました。

何とご挨拶すれば良いか迷ってるうちに、今度はJAL機と被災地へ向かう海上保安庁の飛行機事故のニュース。

ただ驚くばかりです。

この度の震災と飛行機事故でお亡くなりになった皆様のご急逝を悼み、謹んでお悔やみ申し上げます。

被災地ではまだ停電が続いているとの事。

1日も早い復興を心よりお祈り致します。 🙏
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:37Comments(0)