2020年07月26日

グルテンフリー・バナナマフィン

グルテンフリー・バナナマフィン

マフィンや、あらんせ〜や〜! 😂(マフィンじゃね〜し!)


あらん。

マフィン、作いんでぃるやたんど〜、最初や。

材料ん、むる、準備し、マフィンぬカップん用意し、レシピ、いんじ〜がち〜な〜、まじてぃ、いざ、カップんかい、流しくむんでぃ〜るとぅきに、カップいんじゅる、焼き型がね〜んくとぅんかい、気ぢちゃん。

あんすくとぅ、急遽、予定変更し、パン用ぬ型んかい、いったん。


いやいやいや。。。

最初は、マフィンを作ろうと思っていたんだ。

材料も全て揃え、マフィンのカップも用意し、レシピを見ながら材料をかき混ぜ、さてとカップに流し込むぞ!

という時に、マフィンの焼き型が無いのに気づいた。😲 src="https://twemoji.maxcdn.com/v/13.0.0/svg/1f632.svg" style="width: 22px; height: 22px; vertical-align: sub;">

それで急遽予定変更し、パン用の型に流し込んだ。



レシピ(Delish Kitchen から)


材料【3人分】

バナナ                       1本
たまご                       1個
ピーナッツバター              100g
はちみつ                     大さじ3
バニラエッセンス              数滴
塩                         ひとつまみ
ベーキングパウダー             3g
油                         適量
チョコチップ                  適量





失敗談


まじ、始めに、人数が、4人やたくとぅ、レシピぬ2倍(6人分)ぬ分量。

はちみつや、あんでぃうみとぅ〜たしが、大さじぬ、2杯分しか、ぬくとぅ〜たんくとぅ、ぬくいや、てんさい糖し代用。

ピーナツバターん、100g んでぃ、ぃちゃっさがら分からんたくとぅ、ググてぃしらびたん。

7、05 テーブルスプーンんどぅるくとぅ。

どぅるくと〜、7.05 x 2 = 14.10 なぁ〜?

はぁ〜?

テーブルスプーンぬ、14杯?

いちいち測て〜うららんしが!

んでぃち、適当に、テーブルスプーンぬ大盛りんかいし5杯たっくだれ〜、どぅくん、ううく、いってぃね〜らん。

やくとぅ、なまね〜、バナナ、な〜一本、いったしが、うりしん、たら〜んね〜すたくとぅ、又な〜一本。

バナナ合計4本。

あんし〜ね〜、ふかぬ分量ん、な〜ひん、いんだんね〜ならんしが、ベーキングパウダーびっけ〜、いひぐゎ〜たち、焼ちゅる準備がとぅとぅぬたん。

あんし、なまね〜、オーブンぬ温度し、???

オーブン200度し、10分間どぅるくとぅ。

わった〜オーブンや、華氏。

日本ぬオーブンや、摂氏。

あんすくとぅ、わった〜むんせ〜、多分400度(℉)びっけ〜やるはじんでぃち、うぬ温度し焼ち〜はじみたん。

3人分やれ〜、10分し、焼ちあがいしが、わんの〜、レシピぬ4倍んかいなたくとぅ、40分?

は〜や〜?

取り敢えずタイマー設定さしが、オーブンぬまどぅから、いんちぇ〜し〜し〜し、膨らみぬ、わぃ〜んに〜が、茶色〜がかてぃっちゃくとぅ、30分びっけ〜し、とぅみたん。

うんとぅけ〜、ケーキね〜し、わぃ〜かい、ふくらでぃ、いっぺ〜いい感じやたしが、1時間後に、オーブンからいんじゃちゃれ〜、はんぶの〜、萎どぅ〜たん。

味や、100点満点ぬ、60点。

つげ〜、な〜ひん、練習し、100点満点、い〜ぶはっさ〜。


まず始めに、人数が4人だったのでレシピの2倍(6人分)の分量。

はちみつはあると思っていたのだが大さじ2杯ぶんしか残っておらず、残りはてんさい糖で代用。

ピーナツバターも100gってどれぐらい?

とググってみた。

テーブルスプーンの7、05との事。

という事は、7.05 x 2 = 14.10杯?

えっ〜〜〜〜〜?

テーブルスプーンの14杯?

いちいち測ってられません。

と、適当にテーブルスプーンを山盛りに5杯入れてしまった。

どうやら入れすぎた様だと、今度はバナナをもう一本足すことに。

でもそれでも足りなさそう。。。

と更にもう一本。

バナナ合計4本。

という事は他の分量ももっと足さねばならないはずなのだが、ベーキングパウダーのみ少し足して焼く準備が整った。

そして今度はオーブンの温度で困った事が。。。???

オーブン200度で10分間との事。

うちのオーブンは華氏。

日本のオーブンは摂氏。

じゃあ、私達のオーブンだと約400度(℉)だろうと、その温度で焼き始めた。

3人分であれば10分間で焼き上がるが、私のはレシピの4倍になったので40分?

え〜っ、まさか〜?

取り敢えずタイマーを設定したが、オーブンの窓から見てはチェックし、膨らみの上の方が茶色がかって来たので30分程で止めた。

その時はケーキの様にふっくらと膨らみとても良い感じだったのに、1時間後にオーブンから出したら半分萎んでいた。

ひぇ〜!😲

味は100点満点の60点。

次回はもっと練習をこなし、100点満点を取りたいな〜。🤗









Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:55│Comments(2)うちなー方言飲、食、健康
この記事へのコメント
    
みーじょーろで計って美味しく出来たら嬉しいですよね(笑)(*^o^)/\(^-^*)
Posted by あたびち at 2020年07月27日 21:53

    
あたびちさん、

「失敗は成功の素」

頑張ります。笑
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2020年07月27日 22:47

 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。