2020年07月28日

2度目の挑戦

2度目の挑戦

くんど〜、バナナブレッドんかい、挑戦。(今度はバナナブレッドに挑戦)

あんし、くんくぁいや、ミックス使用。 (そして今回は、ミックスを使用)

うり、ちけ〜いね〜、バナナとぅ、卵とぅ、みじびっけ〜あれ〜、しむんでぃがら。
(これを使うと、バナナ、卵、水だけあればいいんだとか)

へ〜い? んでぃち、半信半疑やたしが、はくんかい、書かっとぅ〜るとぅ〜い、作てぃんちゃん。
(へ〜? と半信半疑ではあったが、箱に書かれてるレシピ通り作ってみた)

2度目の挑戦


材料 (材料)


バナナつぶちゃし、ミックス、みじ、卵てぃ〜ち(バナナ2本を潰したもの、ミックス、水、卵一個)
2度目の挑戦

1、まじ、はじめに、型んかいバターぬてぃ、うちきとぅ〜てぃ、オーブンや350℉しプリヒート。
  (まず始めに、型にバターを塗り置いておき、オーブンを350℉でプリヒートする)↓
2度目の挑戦


2、材料、全部ボウルんかいたっくでぃ、かきまじ〜ん。(材料を全部ボウルに入れかき混ぜる)↓
2度目の挑戦


3、型んかい、流しくむん。(型に流し込む)↓
  きぬ〜ぬ、ぬくいむんぬ、チョコレートチップや、おまけ。
(昨日の残り物チョコレートチップはおまけ)笑
2度目の挑戦


4、350℉ぬ温度し、45分〜50分オーブぬんし焼ち、爪楊枝、さち、うりんかい、ぬ〜んちかんね〜、出来上がり。
 (350℉の温度で45分〜50分オーブンで焼き、これに爪楊枝をさして何もつかずに綺麗に取れれば出来上がり)↓
2度目の挑戦


うまわ〜け〜、しむたしが、又ん、オーブぬんかい、いったんまんま〜さくとぅ、いひぐぁ〜硬くなたん。

やしが、味や、100点満点ぬ、100点。

味ん甘はたしが、どぅ〜んかいん、あまはんや〜たい。

やっぱり、レシピどぅ〜いし〜ね〜、成功すんどぅるくとぅやは。


そこ迄は良かったのだが、又してもオーブンに入れっぱなしにしてあったので少し硬くなった。

だけど味は100点満点の100点!

味も甘かったが自分にも甘いね〜。😝

でもやっぱりレシピ通りにすれば成功するという事だね!

👍





Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:57│Comments(2)うちなー方言飲、食、健康
この記事へのコメント
    
はじめぃてぃ うみかきえーびん
ゆーはなーにち うとう まっちゅぬなーか
あてぃねーんよーい ぶろぐんでぃし いんちょうたぐとう
あねぇ うちなぁぐち うみかきてぃ なちかさぬよーう

わんぬ いなぐぬうや うらんなてぃしから 7にんないびーん
うやとぅ ちゃー うちなーぐちし ゆんたくそーたしが
なぁ やんばる かーま むとぅぶ しーくまでぃ いかんとう うちなぁぐち
ゆんたくするちゅん うらんなてぃさ

よんなぁ よんなぁ ちじきてぃ うたびみそーれ・・
たまにぇ ゆらちきみそーりよー

にふぇーびーやたん
うっさぬよー
みーしっち うたびみそーれ
Posted by 優里優里 at 2020年07月28日 18:41

    
優里さん、

なま〜、な〜、わんにん、おと〜ん、おかあ〜ん、け〜ま〜ちゃくとぅ、
うちな〜ぐちし、ゆんたくないせ〜、ね〜ね〜た〜とぅ、に〜に〜た〜びっけ〜んかい、なと〜いび〜ん。あと、まかびぬ、幼なじみぬどぅしんちゃ〜。やくとぅ、いひな〜いひな〜、しまくとぅばん、忘してぃっちょ〜いび〜ん。

優里さんね〜し、うちな〜ぐちし、コメント書ちとぅらするう方ん、いきらはぬ、わんぬ、まかびむに〜や、分かいぐりはるば〜がらすら?んでぃち、うみと〜いびたん。

くんブログや、ないるかじり〜、め〜にち、更新し、いちゅるちむいやいび〜くとぅ、又ん、いっちうたびみそ〜りよ〜たい。

コメント、にふぇ〜で〜びたん。m(_ _)m
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2020年07月28日 20:07

 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。