2020年08月24日

タイヤゲット

タイヤゲット

土曜日に、やっとぅ、み〜ちめぬ、タイヤ、いてぃっちゃん。

アミリカぬ、国旗ぬ色んかい、そるい〜ぶはたくとぅ、さちに、いたるタイヤ〜や、赤〜とぅ、し〜る〜、ペンキぬてぃ、レイズドベッドぬ、すばんかい、ならびてぃ、うちきてぃ、うりん中んかいや、デイリリーとぅ、アジアティックリリーそ〜な〜が、わぃ〜らっとぅ〜ん。

くんくゎいや、お〜るく塗てぃ、うん中んかいや、マーズマッドネスんでぃゐ〜る、ハイビスカス、わぃ〜たん。

ハイビスカスんでぃちん、だてぃ〜ひ〜さしんかいん、耐ゑらり〜んでぃがら。

花や、ちらんまぎ〜あん。

うぬ、み〜ちめ〜ぬ、タイヤ〜が、するいるわ〜き、砂利ぐゎ〜ん、敷からんたくとぅ、くりし、くまぬ砂利敷きん完成さん。


【訳】

土曜日に、やっと3個目のタイヤをゲットした。

アメリカの国旗の色で揃えたくて、先にゲットしたタイヤは赤と白のペンキを塗りレイズドベッドの横に並べて置き、それぞれ中にはデイリリーとアジアティックリリー等が植えられている。
タイヤゲット


今回は青く塗り、その中には赤いマーズマッドネスと言うハイビスカスを植えた。
タイヤゲット


ハイビスカスとは言え厳しい寒さにも耐えられるらしい。

花は顔の大きさぐらいあってでっかい。

3個めのタイヤが揃うまで砂利も敷けなかったので、これでやっとこの場所の砂利敷きも完成した。


タイヤが揃い、砂利敷きの準備

タイヤゲット

砂利敷き後

タイヤゲット







Posted by ゆぐりはいから〜 at 16:14│Comments(0)うちなー方言家、庭
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。