2020年09月08日

百日紅(さるすべり=Crepe-myrtle)

百日紅(さるすべり=Crepe-myrtle)

わった〜サルスベリや、2017年ぬ8ぐゎちに、わぃ〜てぃ、ま〜だ、若はん。

花が咲ちゅ〜る期間が長はくとぅ、うりが気にいっち、わぃ〜たるば〜るやしが、わった〜の〜、ゆすんとぅくまんかい、比び〜ね〜、花が咲ちゅしが、うすはたん。

病気らがや〜?

場所が、わっさるば〜らがや〜?

みじぇ〜、ちゃんとぅ、くぃとぅ〜しがや。。。

んでぃち、しわす〜たしが、8ぐゎちんかい、いっち、よんな〜よんな〜、花咲かちとぅらちゃん。

やしがあんしん、ふかぬとぅくまとぅ、比び〜ね〜、1か月びっけ〜、遅咲き。

根っこん、わぃ〜んかい、上がてぃっちゅ〜る感じがすん。

ふ〜む。。。

ぬ〜がわっさるば〜るやがや〜?

んでぃち、ググてぃんちゃん。

結果、みじぬやり過ぎふ〜じ〜やん。🥺

サルスベリや、いんちゃが、か〜きてぃ乾燥しから、みじ、くぃ〜しが、ましんでぃがら。

と〜あんしぇ〜、なまから〜、みじや、控えめにし、10ぐゎちなれ〜から〜、いんちゃん、いってぃ、肥料ぐゎ〜まきわるやっさ〜。

来年、又、様子ぐゎ〜、いんちんだ!


【訳】

うちのサルスベリは、2017年の8月に植えて未だ若い。

花が咲いている期間が長いので、それが気に入って植えたのだが、うちのは他の所に比べて花が咲くのが遅かった。

病気かな~?

場所が悪いのだろうか?

水やりはしっかりしてるのに。。。

と思って心配していたのだが8月に入ってゆっくり、のんびり花を咲かせてくれた。

それにしても他の所と比べると1ヶ月程遅咲き。

根っこも上に上がって来てるような気がする。

ふ~む。。。

何がいけないんだろう?

とググってみた。

結果、どうやら水のやり過ぎだったみたいだ。

サルスベリは土が乾燥した時に水をあげるぐらいが丁度良いんだとか。

な~る程。

じゃあ、水は控えめにして10月に入ったら土を足して肥料でもやっか~! 

来年、又様子を見てみよ~っと。


2017年、8月8日

百日紅(さるすべり=Crepe-myrtle)



2020年、8月27日

百日紅(さるすべり=Crepe-myrtle)









Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:09│Comments(0)うちなー方言動植物家、庭
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。