2020年09月19日

ハエ除け

ハエ除け

くぬめ〜、メキシカンレストラぬんかい、いんじゃるとぅき、ふかぬ、パティオんかい、ひらきたん。

うん日〜や、いちむんゆ〜か〜、へ〜んまんでぃ、に〜りたしが、わんぬすばんかい、ひらきとぅ~るどぅしが、「グラスぬま〜いんかい、ライム、ぬいね〜、へ〜や、ゆてぃく〜んど〜」んでぃ、いいくとぅ、わんにん、たみしにしんちゃん。

あんされ〜、じゅんに、へ〜や、ちかぢちちゅ〜しが、グラスんかいや、とぅまらんなたん。

あきさみよ〜〜〜〜〜〜〜っ!

は〜、いいくとぅ、習たっさ〜。

に〜ふぇ〜で〜びる!


【訳】

先日メキシカンレストランに行った時、外のパティオに座った。

その日はいつもより蝿が多くて参ったが、隣に座っていた友人が「グラスの周りにライムを塗りつけるとハエは寄ってこないよ」と言うので、私も試しにやってみた。

するとどうでしょう〜。。。

本当にハエは近寄っては来るが、グラスには止まらなくなった。

すげ〜〜〜〜〜〜〜〜〜っ!

わ〜お、良い事教えてもらった。

サンキュー!🙇‍♀️








うんとぅ〜し、しかどぅ〜たれ〜、話や、ビールん話題んかい変わてぃ、メキシコ系ぬビールんかいライムがちっちちゅ〜せ〜、へ〜、ゆき〜るたみるやしが、アミリカ〜や、勘違いし、ビールんかい、ライムいってぃ、ぬむんようになたんどぅるくとぅ。

わんにん、メキシコ系ぬビールや、うんとぅ〜し、ぬむんでぃ、うみとぅ〜たん。

ま〜はくとぅ、しむんば〜あらに?

やしが、くぬライムんかいん、意味があて〜るば〜やさや〜。

ぐす〜よ〜、じひ、たみちとぅらしよ〜たい。


【訳】

こうやって感心している時に話はビールの話題に変わり、メキシコ系のビールにライムがついて来るのはハエ除けが目的なのだが、アメリカ人はそれを勘違いしビールにライムを入れて飲むようになったんだそうだ。

私もメキシコ系のビールはそうやって飲むのだとばかり思っていた。

美味しいからいいんじゃね〜?

しかし、そのライムにも意味があったんだね〜。

皆様も是非お試しあれ。








Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:42│Comments(0)うちなー方言
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。