2021年01月02日

2021年(令和3年)1月1日 金曜日

2021年(令和3年)1月1日 金曜日



2021年(令和3年)1月1日 金曜日



いいしょうぐゎちややいび~ん!

くとぅしや、まじ、コロナウィルスぬ、終息うにげ〜さび〜ん。

ナシュビルぬ元旦や、あかちちぬあみから、いいてぃんちんかい変わかわてぃ、日中最高気温や、なんとぅ、華氏72°F(摂氏22℃)わ〜き上がたん。

1ぐゎちんで〜うま〜らんあたい、しだはぬ、ちむんふじゅるいい天気やたん。

うんてぃんちとぅ、おんなじ様に、2021年や、明るくポジティブなとぅしんかいなてぃふっさん。

へ〜くな〜、マスク無しし、普通に、こ〜いむんさい、空港んかい、いちゅるくとぅが、ないね〜しむしが!

2020年や、いいとぅしぇ〜あらんたしが、ある意味、ウェイカップコールやたがら分からん。

なまわ〜き、あたいめ〜んでぃ、うみとぅ〜たるくとぅが、ならん様になたるば〜るやくとぅ、うりんかい、感謝する気持ちが、まがくなたん。

くとぅしや、ぬ〜んかいやてぃん、感謝ぬ気持ち、わしらんぐとぅ〜、め〜向きに、ししまんね〜や〜んでぃうみ〜ん。

あんし、健康とぅ、飛躍ぬとぅしんかい、ないる様に、う〜と〜とぅ〜さびら!


あけまして、おめでとうございます。

今年はまず先にコロナウィルスの終息を願いたい。

ナシュビルの元旦は、早朝の雨から晴れに代わり、日中最高気温はなんと華氏72°F(摂氏22℃)まで上がった。

一月とは思えない涼しくて心地良い天気だった。

この天気と同じように、2021年は明るくてポジティブな年になって欲しい。

早くマスク無しで普通に買い物をしたり、空港に行ったり出来る様になって欲しい。

2020年は良い年ではなかったが、ある意味ウェイクアップコールだったかも知れない。

今まで当然だと思っていた事が出来なくなったのだから、それに感謝する気持ちが大きくなった。

今年は何に対しても感謝の気持ちを忘れずに前向きに進もう。

そして健康で飛躍の年になりますように!



喜屋武岬から初日の出と虹↓


2021年(令和3年)1月1日 金曜日



2021年(令和3年)1月1日 金曜日



2021年(令和3年)1月1日 金曜日







Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:56│Comments(0)うちなー方言
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。