2021年01月13日

1月12日(火)晴れ

1月12日(火)晴れ



ちゅうぬランチや、おでん。

きぬ〜、雪がふたくとぅ、地面や、いんでぃとぅ〜たしが、ちゅ〜や、てぃらん、いんじてぃ、いいてぃんちやたん。

ちゅぶるん中や、くとぅしぬ、プロジェクトんくとぅびっけ〜、かんげ〜てぃ、で〜じ。

や〜んくしり〜、いんちぇ〜し〜し〜、ドライブウェイ、いんちぇ〜し〜し〜。

な〜、そろそろ、運動ん、はじみらんね〜、ならんでぃ、うみて〜うしが、どぅ〜うんぶはぬならん。

あちゃあ、うきてぃ、しぐ〜、運動しわるやる!✊


【訳】 今日のランチはおでん。

昨日は雪が降ったので地面は濡れているが、今日は太陽が出て良い天気だった。

頭の中は今年のプロジェクトの事でいっぱい。

家の裏庭を眺めたり、ドライブウェイを見たり。。。

もうそろそろ運動も始めなければならないのだが体が重い。

明日は起きてすぐに運動しよう!✊









Posted by ゆぐりはいから〜 at 13:19│Comments(0)うちなー方言飲、食、健康
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。