2023年03月14日

うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)

うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)



や〜んくしり〜ぬ、ぶ〜らんこ〜ぬめ〜ぬ、チューリップが咲ちっち、可愛いぐゎ〜やっさ〜んでぃち、写真とぅっとぅ〜たるば〜るやしが、ぬ〜がぬ〜んでぃち、にじりんはら〜しか咲ちゅ〜かんば〜がや〜? てぃらぬ、あたいようや、まじゅいやるはじやしがや〜。。。???

んでぃち、ひじゃいんはら〜ぬチューリップ、ゆ〜いんちんちゃん。

あぎじゃびよ〜な〜、うまんはらや、ぬ〜んがらんかい、うちくゎ〜っとぅ〜せ〜や〜。

うまか〜ら辺や、鷹がちゃあとぅび〜す〜くとぅ、うさぎん、リスん、あんまり、いんだんしが、た〜ぬ、仕業がや〜?

んでぃち、ディーンかい、あびたれ〜、「犯人や、くぬめ〜いっちゅ〜たる、とぅないぬ、牛るやはじど〜。あんいい〜ね〜、ぶ〜らんこ〜ぬ近くうてぃん、ぬんがら、かどぅ〜たっさ〜」んでぃ。

フェンスぬま〜から、いんじてぃちゅ〜がら、分からんしが、うったぁ〜や、時々、わったぁ〜や〜んくしり〜うてぃ、いんじてぃちゅ〜るとぅきがあんば〜よ〜や〜。

は〜っしぇ、草やれ〜、いちゃっさ、かでぃんしむしが、チューリップや、かまんけ〜や〜。

【訳】裏庭のブランコの前のチューリップが咲き始め、可愛い〜🥰と、写真撮影をしていたのだが、ん? なぜ右側しか咲いてないの? 陽の当たり方は同じのはずなのにな〜。。。???

と、左側のチューリップをチェックしてみた。

あちゃーっ、なんじゃこりゃあ、こっち側は何者かに食われてるじゃないか!

ここら辺は鷹(タカ)がよく飛んでるので、うさぎもリスもあまり見ないが、一体誰の仕業なんだろう?

とディーンに愚痴ると、「犯人は、この間うちに来ていた牛だよきっと。そう言えばブランコの近くでも何か食ってたしな〜」との事。

フェンスの何処から出てくるのか知らないが、こやつらは時々うちの裏庭に姿を現すんだよな〜。

もうっ、草なら幾らでも食べて良いが、チューリップは勘弁してよ〜。


うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)



こいつ↓

うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)




過去の逃亡者↓

うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)



うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)



うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)



うちくゎ〜っとぅ〜ん(食われた〜)








記事作成:2023年 令和5年 3月14日(火)4:12
ナシュビル 晴れ 31°F /−1℃















Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:13│Comments(4)うちなー方言動植物家、庭
この記事へのコメント
    
あちゃー
この牛は、野生ですか?
凄いなー
まさか、ペットじゃないよね
Posted by 茂呂 一 at 2023年03月18日 01:28

    
茂呂さん、

隣の子牛ですよ〜。
可愛いでしょ? 笑
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2023年03月18日 12:56

    
お隣から、犬たちが来るだけでなく、牛まで来るなんて、大人気ですね
Posted by 茂呂 at 2023年03月18日 16:32

    
茂呂さん、

孫みたいなもんです。笑

思いっきり甘やかして可愛がってます。あはは
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2023年03月18日 20:26

 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。