2024年03月05日

ボーナス

ボーナス




ボーナスが、いっちゃくとぅ、め〜から、ふっさたる、炊飯器とぅ、湯沸かし魔法瓶(んでぃるゐ〜がや〜?)、こ〜たん。

うちな〜ぬ、実家んかい、け〜いるたんびに、うぬ、湯沸かし器魔法瓶が、ふっさぬんでぃいち、ちゃあ、うみとぅ〜たん。

あんしが、電気湯沸かし器があくとぅんでぃち、こ〜て〜かんたん。

なまわ〜け〜、湯〜が必要なとぅきに、うぬ、湯沸かし器、棚からいんじゃち、みじいってぃ、湯〜がが沸ちゅるわ〜き、待っち、約10分。

あんすくとぅ、ひてぃみてぃや、ちゃあ、しぐ〜つくらり〜る、コーヒーびっけ〜、ぬどぅ〜たん。

湯沸かし器ちけ〜ぃせ〜、お茶漬けが、いっぺ〜、かみ〜ぶくなたるとぅき。

やしが、なま〜、湯〜ん、茶〜ん、ぬみ〜ぶはるとぅきに、しぐ〜ぬまり〜ん。

便利やし、たしかいっさ〜。

また、炊飯器ん、め〜ちかとぅ〜たしゆ〜か〜、に〜たるとぅきぬ、いるが、しるはんね〜すん。

きぬうぬ、むんや、ま〜はたん。

【訳】ボーナスが入ったので、以前から欲しかった炊飯器と湯沸かし魔法瓶(と言うのだろうか?)を買った。

沖縄の実家に帰る度に、この湯沸かし魔法瓶が欲しいといつも思っていた。

のだが、電気湯沸かし器があるからと断念。

今までは、お湯が必要な時にその電気湯沸かし器を棚から取り出し、水を入れ、お湯が沸く迄待つ事約10分。

なので朝はいつも手っ取り早く作れるコーヒーだけを飲んでいた。

湯沸かし器を使うのは、よっぽどお茶漬けが食べたくなった時。

でも今はお湯も、お茶も飲みたい時にすぐに飲める。

便利で助かる。

それに、炊飯器も前回のより炊き上がりの色が白い気がする。

昨日のご飯は美味しかった。😃






記事作成:2024年 令和6年3月5日(火)
ナシュビル 7:35 雨 60°F/16℃













Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:35│Comments(0)うちなー方言
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。