2023年12月29日

2023年12月まとめ

あげっ、くとぅしん、な〜ひぐゎ〜し、うわいっさ〜。

な〜、クリスマスん、過ぎたん。

で〜じなとぅ〜ん(ぬ〜が、で〜じがら分からんしが)。

くんぐゎちや、バケーション(有給休暇)が10日間あたくとぅ、月はじめにドミニカ共和国ぬプンタカナんかい、4泊5日し、いんじっちゃん。

ドミニカ共和国や、カリブ海んかいあてぃ、島ぬいり〜はらぬ3分の1がハイチ共和国し、うぬとぅないぬ3分の2〜が、ドミニカ共和国やいび〜ん。

島や、キューバとぅ、プエルトリコぬ、ゑ〜だんかいあん。

ホテルや、オールインクルーシブやたくとぅ、最高!

んでぃ、うみとぅ〜たしが、ひてぃみてぃから、ゆるわ〜き、暴飲暴食が、ちぢち、な〜ひん長くういね〜、確実に、どぅ〜やんとぅ〜たるはじ。

ゆんね〜すんね〜、や〜んかい、け〜てぃ、体重測たれ〜だぁ〜、5ポンドん、ふぃ〜とぅ〜せ〜や〜。

は〜な〜、ありから、体重や、全然変わらんど〜や〜。

自業自得やさ。🥺

やしが、ぅむっさやあたん。





【訳】ぅわっ、今年ももうすぐ終わってしまう。

もうクリスマスも過ぎてしまった。

やばい!

今月はバケーション(有給休暇)が10日間貰えたので、月初にドミニカ共和国のプンタカナに4泊5日間行ってきた。

ドミニカ共和国は、カリブ海にあり島の西側3分の1がハイチ共和国で、その隣国3分の2がドミニカ共和国だ。

島はキューバとプエルトリコの間にある。

オールインクルーシブホテルだったので最高!

と思っていたが、朝から晩まで暴飲暴食が続き、もっと長くいたら確実に体を壊していたに違いない。

案の定、帰宅後に体重を測ってみたら5ポンドも増えていた。

あれから全然体重が変わらない。

自業自得だ。 😕

でも楽しかった。

2023年12月まとめ



2023年12月まとめ






うぬつげ〜、ディーンぬ、誕生日。

65んかいなたん。

うぬ日〜や、ディーンが、ゆ〜いちゅるバーんかい、いんじ、うまぬ常連さんた〜が、祝てぃ、とぅらちゃん。

あんし、うぬな〜あちゃや、どぅしぐゎ〜ぬ、に〜びち。

うんちゅんちゃ〜ぬ、幸せ、いたん。

やしが、うれ〜しむしが、な〜あちゃ、へ〜くな〜、うきららんたくとぅ、うちな〜うてぃ、開催はっとぅ〜る、中学校ぬ還暦同窓会んかい、ライン参加(Zoom) ならんたん。

は〜な〜、悔しいやっさ〜。

やしが、あとぅから、写真とぅか動画が、うくらってぃっちゃくとぅ、なちかはる、ちら、いんじ〜がち〜な〜、中学ぬくる、うみ〜ぃんじゃするくとぅがなたん。






【訳】その次は、ディーンのお誕生日。

65歳になった。

その日は行きつけのバーに行き、常連さん達が祝ってくれた。

そして翌日の15日は友人の結婚式。

幸せをシェアしてもらった。

のは良いが、後日、朝寝坊をしてしまい、沖縄での我が中学校の還暦同窓会にライン参加(zoom)する事が出来なかった。

嗚呼、悔しい。

でも、その後に写真や動画が送られてきたので、懐かしい顔ぶれを見ながら中学の頃を思す事が出来た。

2023年12月まとめ








クリスマスめ〜ね〜、わじゃんかい、いんじ〜るちむいやたしが、どぅくん、てぃんちが上等なてぃ、きおぬん、華氏50度、60度台し、12ぐゎちんかいし〜ね〜、ぬくはる日〜が、ちぢちゃくとぅ、球根うぃ〜るくとぅんかいさん。

【訳】クリスマス前に仕事に出るつもりだったが、あまりにも天気が良く、気温も華氏50度、60度台と12月にしては暖かい日が続いたので、球根植えをする事にした。

2023年12月まとめ



おと〜そっくり(父そっくり) 笑 


2023年12月まとめ



来春、花が咲くのが楽しみ。




クリスマスや、生憎ぬあみ。

やたしが、ゆさんでぃから、はりたん。

ゆるや、アイちゃんた〜んかい、ゆばっとぅ〜たくとぅ、あまうてぃ、くゎっち〜かでぃっちゃん。

写真や、しちゃ。

メインコースや、写真とぅいわしりたん。

【訳】クリスマスは生憎の雨。

でも夕方から晴れてくれた。

夜はアイちゃんちに招待されてたので、そこでお食事。

2023年12月まとめ



これはアッペタイザー。⬇

2023年12月まとめ



メインコースは写真を撮り忘れた。





くとぅしぬ年末や、ま〜だ雪や降て〜かん。

くずんかい、くらび〜ね〜、ぬくはる日〜が、ちぢちゅ〜ん。

くれ〜、グローバルウォーミングぬ、影響らがや〜?

んでぃち、過去ぬ日記とぅか、ブログ、チェックしんちゃれ〜、2016年や、な〜ひん、ぬくはたんね〜すん。

【訳】今年末は未だ雪が降ってない。

去年に比べると暖かい日が続いている。

これはグローバルウォーミングの影響だろうか?

と過去の日記やブログをチェックしてみると、2016年はもっと暖かかったようだ。


12/25/2023 摂氏

2023年12月まとめ



華氏

2023年12月まとめ



2023年12月まとめ



2023年12月まとめ



2023年12月まとめ





あ〜っ、ま〜だ、球根が、ぬくとぅ〜ん。

2024ねぬんかい、むちくしやっさ〜。

【訳】あ~、まだ球根が残っている。

2024年に持ち越しだ~。 🥴








記事作成:2023年 令和5年 12月29日(金)
ナシュビル 5:12 曇り 35°F/2℃









Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:12│Comments(0)うちなー方言旅行、観光家、庭
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。