2022年12月06日

ひてぃみてぃむん(朝ごはん0

ひてぃみてぃむん(朝ごはん0



おかずや、め〜ん日〜ぬ、メキシカンぬ、ぬくいむん。

うりんかい、いりちゃ〜め〜が、サイドんかい、ちっちゅ〜たしが、むる、まんちゃ〜し、たっくでぃ、あちらちゃん。

あんし、せっかく、にちゃる、め〜や、サイドんかいちきたん。

ご飯ぬおかずんかい、いりちゃ〜め〜な〜?

んでぃち、どぅ〜んかい、突っ込みいんじ〜がち〜な、ぬ〜やてぃんしむさ!んでぃ、開きの〜いん。笑

味噌汁ぬ具〜や、キクラゲ、エノキタケ、ちんげん菜、卵、おでん用ぬ、むち入り巾着とぅ、はんぺん、ちくわ。

ちゅ〜ん一日、ちばりわるやる!


【訳】おかずは前日のメキシカンの残り。

それにはチャーハンがサイドについてきたが、全部混ぜて温めた。

そしてせっかく炊いた白米はサイドにつけた。

ご飯のおかずにチャーハンかよ?

と自分に突っ込みを入れたりするが、何でもありだ!と開き直る。笑

味噌汁の具は、キクラゲ、エノキタケ、ちんげん菜、卵、おでん用の餅入巾着、はんぺんとちくわ。

今日も1日頑張ろう〜っと!✊







記事作成:2022年(令和4年)12月6日(火)6:38
ナシュビル 雨 58°F(16℃)








Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:38│Comments(0)うちなー方言飲、食、健康
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。