2022年12月28日

クリスマスツリーシリーズ 2022年

くとぅしぬ、クリスマスツリーや、くずぬ、あまくまぬ、ツリーいんち、まにてぃんちゃん。
(訳:今年のクリスマスツリーは、去年のあちこちのツリーを見て真似てみた)

来年用に、又ん、ツリーシリーズぬ写真、とぅってぃんちゃん。
(訳:来年用にも又写真を撮っておいた)

あまくまぬホテル、空港うてぃ、写真とぅってぃ、ぅむっさるくとぅんかい、気じちゃん。
(訳:あちこちのホテルや空港で写真を撮ってるうちに面白い事に気づいた)

共通性んでぃるゐ〜がら、一貫性んでぃるゐ〜がら、くとぅば〜忘してぃね〜んしが、複数ぬツリーが、全部同じ飾り付けんとぅくまとぅ、全部ちげ〜ぃる飾りつけぬとぅくまがあてぃ、ぅむっさたん。中ね〜、あんまり、あらん、気合いぬいっちょ〜かんツリーんあてぃ、とりあえず、ツリー飾とぅ〜け〜しむはいんどぅるホテルんあてぃ、プライドがひくはっさ〜んでぃちがっかりさん。(はご〜ツリーや、うまんかいや、ぬしらんくとぅんかいさん)

(訳:共通性というのか一貫性と言うんだったか言葉は忘れてしまったが、複数のツリーが全部同じ飾り付けの所と、全部が違う飾り付けの所があって面白かった。中にはあまり、いや、全然気合いの入ってないツリーもあって、とりあえずツリーを立てておけば良いとプライドの低いホテルもあってがっかりした。(汚いツリーはここには載せないことにした)

うまから〜、写真集 (ここからは写真集)↓


やっちゃんち ↓/div>
クリスマスツリーシリーズ 2022年




ユカちゃんち ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年



クリスマスツリーシリーズ 2022年




ケイんち ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




和美ちゃんち ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




先日一緒に飛んだFA、ジュエリーさんち ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




我が家 ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




ナシュビルのホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




シカゴのホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




サンフランシスコのホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




オレゴン州、メドフォードのホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




ボストンのホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




隣町、スマーナ市のツリー ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




SNA(オレンジカウンティー)空港 ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




SNA(オレンジカウンティー)のホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




IADのホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




カンザス州、ウィチタのホテル ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年



ウィチタのホテル前 ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




ミズーリ州、カンザスシティーのホテル1↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年



ミズーリ州、カンザスシティーのホテル2 ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年



ミズーリ州、カンザスシティーのホテル3 ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年




アラバマ州、ハンツビル空港 ↓

クリスマスツリーシリーズ 2022年






おまけ↓


やっちゃんに作ってもらったフロリダ州立大学セミノールのノーム(K`s Garden) ↓
クリスマスツリーシリーズ 2022年




😃



おまけ2 ↓


和美ちゃんちの前のおじいちゃんが、先だったおばあちゃんの為に作り続けているというツリー ↓
クリスマスツリーシリーズ 2022年













Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:57│Comments(0)うちなー方言写真集
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。