2023年01月04日

クリスマスデコレーションの片付けと新しい夢

クリスマスデコレーションの片付けと新しい夢



きぬ〜や、1日中あみやたくとぅ、クリスマスぬデコレーション、かたじきたん。

ついでに、家具ぬ配置替えん、しんちゃん。

や〜ん中ぬ、プラントが、ふぃ〜てぃっちゃくとぅ、まどぅんに〜んかいや、クレデンザ、うちき〜るくとぅんかいさん。

家具が、バラバラなてぃ、あんまし、ちむふがんしが、プラントや、まどぅからぬ、陽ちゃい、うきてぃ、ぅむっさく〜すはいやでぃん。

ディーンぬ、ちゅぶるん中うて〜、かどぅぬ、エンドテーブルん、うぬくる〜クレデンザん、カウチぐゎ〜ん、むる、どぅきなち、どぅ〜し、長〜キャビネット、作いんでぃち、計画たてぃとぅ〜るふ〜じ。

ゐ〜、上等、じひ、作てぃとぅらしよ〜んでぃうみ〜ん。

たぬしみ。

とぅ同時に、わんにん、オンラインし、うり、こ〜らり〜がら、あり、こ〜らり〜がら?

んでぃち、あまくまんサイト徘徊し、ゐみが、ふくらでぃっちゃん。


【訳】昨日は1日中雨だったので、クリスマスデコレーションの片付けをした。

ついでに家具の配置替えもしてみた。

屋内のプラントが増えたので、窓際にはクレデンザを置く事にした。

家具がバラバラで今一スッキリしないが、プラントは窓からの陽を受け喜んでくれるだろう。

ディーンの頭の中では、角のエンドテーブルもその黒いクレデンザもカウチも全部無くして、自分で長〜いキャビネットを作ろうと策を練ってるようだ。

うん、うん、是非そうして欲しい。

楽しみだ。

と同時に私もオンラインでこんなのが買えるだろうか? あんなのが買えるだろうか?

と色んなサイトを徘徊し、夢が膨らんできた。😀







記事投稿:2023年 令和5年 1月4日(水)4:00
ナシュビル 雨 61°F/16℃








Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:00│Comments(0)うちなー方言家、庭
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。