2023年06月24日

ちゅうぬハイライト

ちゅうぬハイライト



ちゅうぬ、ハイライトぬ話やデンバーうてぃぬ話。

ゲートエージェントが、わん、いんち、「や〜や、ま〜ぬ、出身が?」

んでぃ、ちちゅくとぅ

「Japan]

んでぃいちゃん。

あんされ〜、「Arigato(ありがと)」んでぃ、ゐ〜ん。

うまわ〜け〜、ありきたりな話やしが、うぬあとぅに、「Japanぬま〜が?」んでぃ、ゐ〜くとぅ、

「Okinawa」

んでぃ、いちゃん。

あんされ〜、「Cha~Ganju~? (ちゃあがんじゅう?)」んでぃ。

「は〜い、ちゃあがんじゅうど〜」

んでぃ、あびたれ〜、しかどぅ〜たん。笑

なまわ〜き、まじゅいはたらちゅ〜る日本じぬんかい、「ちゃ〜がんじゅぅ〜?」んでぃあびてぃ、通じたるくとぅがね〜んたんでぃがら。

え〜、「ちゃあがんじゅう?」んでぃ、ゐ〜る、うんじょ〜んかい、わんがる、しかどぅ〜しが!

【訳】今日のハイライトの話はデンバーでの話。

ゲートエージェントが私を見て「あなたはどこの出身ですか?」

「Japan」

と応えた。

すると、「Arigatoh(ありがとう)」と言う。

ここまでは、ありきたりな会話だが、その後に「日本の何処?」ときたので、「Okinawa] と応えた。

そしたら、「Cha〜Ganju〜?(=ちゃあがんじゅう?)」ときた。

私:は〜い、ちゃあがんじゅうど〜。

と言うと、びっくりしていた。

今まで一緒に働いている日本人に「ちゃあがんじゅう?」と言って通じた事がなかったんだそうだ。

おい、おい、「ちゃあがんじゅ〜?」と言っている貴方に私の方が驚いてるんですけど!


😃











Posted by ゆぐりはいから〜 at 14:21│Comments(0)うちなー方言仕事の話
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。