2023年08月28日

キッチンサイド・レイズドベッド

キッチンサイド・レイズドベッド



キッチンサイドぬ、3番み〜ぬ、レイズドベッドが、完成さん。

ディーンが、にんいってぃ、ちばてぃ、作たし。

くんど〜、わんぬ、出番やさ。

うまんかいや、ぬ〜うぃ〜がや〜?

なま〜、挿し木さるバラとぅ、くぶり〜だにし、すだちゅ〜る、ひまわりが、さちゅ〜しが、うりが、うわいね〜、バラびっけ〜ぬくいん。

うぬ挿し木ぬバラや、うむとぅ〜たる以上に、ふとぅんどぅ、いちぬびてぃとぅらちょ〜ん。

うりどぅくるか、ふどぅうぃ〜しん、へ〜さぬ、剪定さる、てぃ〜ちぬ、ゑ〜だから、ふかにゑ〜だ作てぃ、花ぐゎ〜咲かちゅ〜んで〜。

ゆんね〜す〜ね〜、うぬ場所が、気にいっちゅ〜るふ〜じ〜やくとぅ、うぬまま〜、うぬレイズドベッドぬ中うてぃ、すだてぃ〜しぇ〜ましやがら分からん。


【訳】キッチンサイドの3番目のレイズドベッドが完成した。

ディーンが一生懸命作ってくれた。

この後は私の出番だ。

さ〜ってと、ここには何を植えようかな〜?

今は、挿し木をしたバラと零れ種から育ったひまわりが咲いているが、それが終わったらバラだけが残る。

この挿し木のバラは、思っていた以上に殆どが生き延びてくれた。

それどころか成長が早く、剪定された一本の枝から他に枝を作って花を咲かせている。

どうやらこの場所が気に入ってるようなので、そのままそのレイズドベッドの中で育てた方が良いかもだな。



ここからは、レイズドベッドの出来上がるまでの過程


2021年7月 ↓

キッチンサイド・レイズドベッド




2022年5月 ↓

キッチンサイド・レイズドベッド




2022年6月 ↓

キッチンサイド・レイズドベッド



キッチンサイド・レイズドベッド



キッチンサイド・レイズドベッド



キッチンサイド・レイズドベッド



2022年8月 ↓

キッチンサイド・レイズドベッド



2022年10月 ↓

キッチンサイド・レイズドベッド



今 ↓

キッチンサイド・レイズドベッド



キッチンサイド・レイズドベッド








記事作成:2023年 令和5年 8月28日(月)旧盆、うんけ〜の日
ナシュビル 6:19 雨のち曇り 70°F/21℃









Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:19│Comments(0)うちなー方言写真集家、庭
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。