2023年09月24日

オーランド帰省

オーランド帰省



ディーンぬ、おと〜とぅ、おかぁ〜が、け〜ま〜ちから、初ぬ、ファミリー・リユニオンんでぃ、ちょ〜で〜んちゃ〜とぅ、み〜っくゎんちゃ〜が、あまくまから、オーランドんかい、け〜てぃ、あちまいるはじやたしが、わきあてぃ、キャンセルんかいなたん。

やしが、わった〜や、予定通りにいっちゃん。

うぃ〜ぬ、写真や、ひじゃいから、わった〜み〜とぅんだとぅ、うっとぅとぅ、ちゃくし、うとぅ。

【訳】ディーンの両親が他界した後、初のファミリー・リユニオンで兄妹、子供達がそれぞれオーランドに帰省し集まる予定だったが、訳あってそれはキャンセルとなった。

しかし私達は予定通りオーランドにやってきた。

上の写真は、左から私達夫婦とディーンの妹、息子と旦那様。

キャリー 

オーランド帰省



😃


フリータイムに、ユニバーサルスタジオんかいん、30年ぶりに、いんじっちゃん。(フリータイムにユニバーサルスタジオにも30年振りに行ってきた) ⬇

オーランド帰省



オーランド帰省




や〜ぐな、むるとぅ、あ〜ららんせ〜、残念やしが、うっとぅとぅ、ディーンぬ、ベストフレンドとぅん、あ〜たくとぅ、ちむふじゅ〜ん。
(家族全員と会えないのは残念だが、妹の家族やディーンのベストフレンドに会えたので嬉しい)





記事投稿:2023年 令和5年9月24日(日)
オーランド 6:30 曇り 68°F/20℃







Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:31│Comments(0)うちなー方言家族
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。