2023年09月29日

逃亡癖

逃亡癖



くにひゃ〜、またん、どぅ〜た〜な〜ぬ、フェンス、くぃ〜てぃ、わった〜やしちんかい、いっちゅ〜ん。

(こいつ、又自分家のフェンスを超えてうちの屋敷に来やがった)

とぅないとぅ、わった〜ぬ、ゑ〜だぬ、境界線や、草ボーボーやくとぅ、うぬ、草かむせ〜しむしが、わった〜花かで〜ならんど〜!

(隣とうちの境界線には草がおい茂っているので、それを食べるには構わないが、我が家の花を食うのはやめてくれ〜!)

逃亡癖


⬇

逃亡癖



逃亡癖




え〜ひゃ〜! 

草かめ〜、草っ!

んでぃち、とぅ〜くうてぃ、どぅなてぃ、ちゃ〜み〜ちき〜、す〜たれ〜、くしんはらんかい、いちゅたん。

お、おりこうやせ〜や〜。

と〜あんしぇ〜、なまね〜、ぬびとぅ〜る芝、かでぃとぅらしよ〜。

芝やれ〜しむんよ〜。

んでぃち、わんね〜、や〜んめ〜ぬ、な〜ぬ、わじゃんかい、むどぅたん。

やしが、くぬ牛が、わんに〜んかい、ち〜ね〜、うとぅるはくとぅ、くしうてぃ、ぬ〜す〜がらんでぃち、いんちんちゃん。

あんされ〜、、、

【訳】おいっ!

草を食べなさい、草を〜っ!

と遠くから怒鳴りガン見をしていたので、後ろの方へ引き返していった。

お、おりこうさんじゃん。

じゃあ、今度は伸び切った芝を食って下され。

芝なら良いんだよ。

と、私は家の前の庭仕事に戻った。

しかし、この牛が私の近くに来ると怖いので、裏庭で何をしているのか覗いてみた。

そしたら、、、


逃亡癖



逃亡癖



2頭に増えていた。🤭







記事作成:2023年 令和5年 9月29日(金)
ナシュビル 5:20 曇り 62°F/17℃









Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:20│Comments(0)うちなー方言動植物
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。