2011年03月03日

ローマ





ちゅうや、ローマやいびーん。きぬーから、いっちょーいびーしが、うまー、ふちか、ちぢきてぃ、あみ。やいびーくとぅ、ちゅうや、傘むっち、久々に、バチカン市国わーき、いんじっちゃん。
今日はローマ。昨日から来ているが、ここは2日間連日雨だ。なので今日は傘を持って、久々にバチカン市国に行って来た。


サン・ピエトロ大聖堂ぬクーポラ(CUPOLA=半球形の屋根、天井)んかい、ぬぶいぶはたくとぅ、列んかい、ならだん。冬場やしむしが、なちばや、うまー、中んかい、いららんっちゅんちゃーが、うるはじ。入り口んにーんかい、うんとぅーサインがあいびーたん。タンクトップとぅか、ノースリーブぬちんや、ならんどぅるくとぅやいびーん。
サンピエトロ大聖堂のクーポラ(CUPOLA=ドーム=半球形の屋根、天井)に上りたくて列に並んだ。冬場はいいのだが、夏場はここに入れない人もいるんだろうなぁ。入り口の方にこういうサインがあった。タンクトップや、ノースリーブの服は駄目だという事だ。







クーポラ(ドーム)わーけー、あっちゅしびっけーやれー、5ユーロ。うれー、551階段ぬぶいるくとぅんかいないんねーすん。サン・ピエトロ大聖堂ぬ屋上わーき、エレベーターしぬぶてぃ、うりから、クーポラぬ中、あっち、あがいるうっちょー、7ユーロし、階段ぬ数や320段。クーポラぬ中やエレベーターやねーんくとぅ、とぅしうぃーぬうっちゅんちゃーとぅか、しんぞうんかい、疾患ぬあるうっちゅんちゃー、又、階段や、しんでーしんでー、幅がいばくなてぃちゅーくとぅ、閉所恐怖症ぬ、うっちゅんちゃーんかいや、さらじこーやるはじ。
クーポラ(ドーム)迄、徒歩のみならば5ユーロ。これは全部で551階段を上る事になる。サン・ピエトロ大聖堂の屋上までエレベーターで行き、そこからクーポラの中を歩いて行く人は7ユーロで階段の数は320段。クーポラの中は、エレベーターは無いので、お年寄りの方や心臓に疾患のある方達、そして次第に階段は幅が狭くなっていくので、閉所恐怖症の人達にはかなりきついかもしれない。





























あんし、てっぺんわーきいっち、ふかんかい、いんじーねー、うんし、ちびらーさる風景がいんだりーん。(そしててっぺんまで来て外に出ると、こんなに素晴らしい風景を見る事が出来る)








天井から、いんじゅる、サン・ピエトロ大聖堂ぬ中や、うんぐとぅー。(天井から見下ろすサン・ピエトロ大聖堂の中はこういう感じ)





ふかから、いんじゅる、サン・ピエトロ大聖堂や、うんぐとぅー。(外から眺めるサン・ピエトロ大聖堂の中はこういう感じ)




中央広場









相変わらず、日本人や、まんどぅーたっさー。
相変わらず、日本人は多かったなぁ。









記事作成:03/03/11(木)00:37 ローマ 7℃

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 08:37Comments(6)レイオーバー