2022年08月31日

カウアイ島、リフエ











きぬ〜ぬ昼間にハワイぬ、カウアイ島ぬリフエ(Lihue)んかいちっちゃん。

うまんかいちゅ〜せ〜はじみてぃ。

あちは〜あしが、かじんあくとぅ、いっぺ〜しだはん。

ビーチん、ホテルぬ敷地内んかいあくとぅ便利。

あとぅ、ホテルからABCストアーんかいん、あっちいかり〜くとぅ、いんじっちゃん。

やしが、まちや〜や、ぐな〜ぐゎ〜やい、日本ぬ、ビールんうちきて〜うかんたくとぅ、がっかり。

とりあえず、カップヌードルこ〜てぃ、け〜てぃっちゃん。

【訳】昨日のお昼にハワイのカウアイ島のリフエ(Lihue)に来た。

ここに来るのは初めてだ。

暑くはあるが風があるのでとても涼しい。

ビーチもホテルの敷地内にあるので便利だ。

それと、ホテルからABCストアーにも徒歩で行けるので行ってきた。

しかしお店は小さい上に日本のビールを置いてないのでがっかり。

とりあえず、カップヌードルを買って帰ってきた。








ちゅうぬ、ひてぃみてぃや、海んみじんかい、ひさ、ちきてぃっちゃん。

擦り傷があくとぅ、海んみじし、の〜いね〜しむしが。

ちゃあないがら?

やしが、海や、くくるん、癒さり〜っさ〜。

うちな〜が、なちかはぬならん。

【訳】今朝は海の水に足をつけてきた。

擦り傷があるので、それで治ってくれれば良いのだが。

どうなることやら?

それにしても海は心も癒されるね〜。

沖縄が恋しい〜。😃



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 03:06Comments(0)うちなー方言レイオーバー

2022年08月15日

アフリカンバイオレット(セントポーリア)




どぅくん、可愛いぐゎ〜やくとぅ、てぃ〜ちから、たぁ〜ち。

たぁ〜ちから、み〜ちんでぃち、ふぇ〜らち、なま〜な〜、む〜ちなとぅ〜ん。

最初にこ〜たせ〜、いちやたがや〜んでぃち、うぬブログぬ、過去ぬ記事しらびたれ〜、2016年ぬ、11ぐゎち、23日やたん。

うぬ日〜に、かちゃるタイトルんかい、「すみれ(アフリカンバイオレット)」んでぃ書ちぇ〜しが、「すみれ」やあらんくとぅ、うまうてぃ、訂正さび〜ん。(わっさいび〜たん)

【訳】あまりにも可愛いので、一個から2個、2個から3個と増え続け、今ではこの通り6個になってしまった。

最初に買ったのはいつだっけな?

と、このブログの過去の記事を調べたら、2016年の11月23日であった。

その日のブログのタイトルに「すみれ(アフリカンバイオレット)」と書かれているが、「すみれ」ではないので、ここで訂正させて頂くとしよう。(大変失礼いたしました)


最初んの〜うり↓ (最初のはこれ↓)




なま(今)





葉挿しさ〜にふぇ〜らちゃしが、み〜ちがら、ゆ〜ち、み〜むん、こ〜たしが、た〜ちがら、み〜ち。

ぬ〜がぬ〜がら分からんなとぅ〜ん。



【訳】葉挿しで増やしたのが3つか4つ。

新しく買ったのが2つか3つ。

どっちがどっちだったか、もう分からなくなった。😅



葉挿し第一号 ↓





2号 ↓





3号(?) ↓




😃






記事作成:2022年、令和4年、8月15日(月)晴れ 22℃(71°F)
ナシュビル 6:04  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:05Comments(0)うちなー方言動植物