2015年04月30日

ぬ〜んあらん話(何でも無い話)




や〜はしが、ぬ〜ん、かむしがね〜らんくとぅ、ガムちゃ〜噛み〜す〜たれ〜、かくじが、やでぃっちゃん(いちゃっさ噛どぅ〜たるば〜が?んでぃ? 笑)。

そろそろ、ふかんかい、いんじてぃ、夕飯、こ〜てぃちゅ〜がや〜。。。

話ぇ〜かわいしが、ちゅうや、来月ぬ、スケジュール調整ぬ、日〜なとぅしが、結果や大失敗。

は〜な〜。。。。。

しにふら〜!

慌わてぃ〜は〜てぃ〜し、し〜ね〜、いいくと〜、ね〜らんさ〜。

ちゅうぬ、教訓や、「忍耐」。


お腹が空いてるのに何も食べるのが無いのでガムをずーっと噛んでいた。

ら、

顎が痛くなって来た(どんだけ噛んでたばぁ〜?ってか? 笑)。

そろそろ外に出て夕飯でも買ってこようかな。

話は変わるが、今日は来月のスケジュールの調整日だ。

結果は大失敗。

あ〜あ〜っ、もうー!

馬鹿!

慌てると良い事ないな。

今日の教訓は、「忍耐」

だわ。








2015年(平成27年)4月29日(水)サンフランシスコ 16:16 晴れ 18℃





  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 08:16Comments(0)うちなー方言

2015年04月17日

ちゅうぬ、ゆうはん(今日の夕飯)




み〜っくゎから、パーマかきとぅ〜る写真が、うくらってぃっちゃくとぅ、うんとぅ〜ふ〜じ〜なとぅ〜がや〜んでぃち、キャラ飯作てぃんちゃん。(笑)

ディーンかいん、大ウケし大成功。

うしし〜。

ちゅ〜ん、平和ぬ、一日、に〜へ〜で〜びたん。

m(_ _)m


甥っ子からパーマをかけている写真が送られて来たので、こんな感じになってるかなと思いキャラ飯を作ってみた。(笑)

ディーンにも大ウケで大成功!

うしし〜。

今日も平和な一日をありがとうございました。

m(_ _)m







2015年(平成27年)4月16日(火)ナシュビル 19:54 曇り 18℃






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:53Comments(2)うちなー方言飲、食、健康

2015年04月10日

窓栽培




ちゅうぬ、夕飯ぬ、みそ汁んかいや、うん、グリーンオニオン。

め〜ぬ、トリップんかい、いんじ〜るめ〜に、根っこんに〜、みじんかい、ちきてぃ、まどぅんに〜んかい、うちきてぃ、いんじゃん。

ショットグラスや、まどぅんに〜んかい、いいさくぐゎ〜、うちきらり〜くとぅ、上等やん。

夕飯ぬ、つづきや、また、あとぅからや〜たい。


今夜のみそ汁にはこのグリーンオニオン。

前回のトリップに出る前に根っこの部分を水に浸けて窓際に置いて行った。

ショットグラスは窓栽培に丁度良い大きさだ。

夕飯のつづきはまた後で。。。













くゎっち〜さびたん!(ごちそうさまでした〜!)








  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 07:34Comments(0)うちなー方言飲、食、健康家族

2015年04月05日

花見と大阪城と皆既月食



くんど〜、ゆる。またん、いんじっちゃん。(笑)

(今度は夜。又行ってきた。笑)


ふにんかいぬてぃ、カラオケうたいがち〜な〜、花見宴会すーるっちゅんちゃあが、羨まはたっさー。

(船に乗ってカラオケを歌いながら花見宴会をしてる人達が羨ましかった)


やしが、わった〜ん、うんし、滅多にね〜らん、桜並木ぬ、花見ぬ機会んかい恵まってぃ、いいやんべ〜せ〜る。

(いや、でも私達も、こんなに滅多にない桜並木の花見の機会に恵まれラッキーだった)


夜桜ん又、ひてぃみてぬ、雰囲気と〜、ちがてぃ、いっぺ〜、ちゅらはたん。

(夜桜も又朝の雰囲気とは違い、とても綺麗だった)











大阪城ん、ゆるや、ライトアップはってぃ、ちゅらはたん。

(大阪城も夜はライトアップされ美しかった)


残念なくとぅに、てぃんちんわっさぬ、皆既月食や、いんだらんたん。うり、いんじゅんでぃち、うんトリップ、っちゅからいてぃっちゃるむんぬ、むぬぐと〜、うみとぅ〜るぐとぅ、うまこ〜いかんさ〜や〜(たい)。

(残念な事に、悪天候の為皆既月食は見る事が出来なかった。それを見る為に他の人からこのトリップを頂いたのに、ったく、物事は思うように上手くはいかないもんだ)













  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 05:26Comments(2)うちなー方言レイオーバー

2015年04月02日

4/1/2015 大阪城







大阪城ぬ、まぁ〜いぬ、桜ん、咲ち、いっぺー、ちゅらはたん。

(大阪城の周りの桜も咲き、絶景だった)






桜宮橋から、大阪橋んかい、ちぢちゅる、桜並木

(桜宮橋から大阪橋まで続く桜並木)
















  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 12:47Comments(0)うちなー方言レイオーバー