2016年06月30日

「宿命」








本、選ぶんとぅきや、て〜げ〜、裏表紙ぬ、あらすじぐゎ〜、ゆでぃ、きみ〜るば〜が、ふとぅんどぅやしが、くんくゎいや、バナーいんち、興味すすらったん。

あっは〜、うれ〜、意外な展開が、待っちゅ〜るば〜やさや〜、、、

ぅむっさ〜ぎはぬへ〜、、、

んでぃち、ゆみ〜、はじみてぃたん。

うりから、又、ちゅぶるん中〜、うん本ぬくとぅし、いっぱい。

ゆるん、にんだらん。

んどぅしぇ〜、大袈裟やしが、久しぶりに、いいほぬんかい、でぃあ〜てぃ、うっさぬならん。


本を選ぶ時は大抵裏表紙に記されているあらすじを読んで決める場合が多いが、今回はバナーを見て興味をそそられた。

ああ、これは意外な展開が待ってるのかぁ。。。

面白そうだ。

と読み始めた。

それからというもの、又私の頭の中はこの本の事でいっぱい。

夜も眠れない。

というのはちょっと大袈裟だが、久しぶりに良い本に出会えて嬉しい。








作成:2016年 06月30日(木)ナシュビル 01:50 



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 15:50Comments(2)うちなー方言

2016年06月29日

家庭菜園

06/16/16撮影。しぐとぅんかい、いんじ〜るめ〜や、うんし、ぐな〜ぐゎ〜やたるむんぬ、(仕事に出る前はこんなに小さかったのに、)





とぅかたっち、や〜んかい、け〜てぃっちゃれ〜、うんし、まが〜なてぃ、け〜しかだん。(10日後帰宅したらこんなに大きく成長しびっくり)











たまな〜や、うんとぅ〜感じ。(キャベツはこんな感じ)

06/16/16撮影




06/28/16撮影





06/28/16撮影

じちぇ〜、半分や、虫んかい、く〜らってぃ、うんぐとぅ〜感じ。
(実を言うと、半分は虫にやられてこんな感じ)ガ-ン




くとぅしや、や〜んくしり〜んかい、あたいぐゎ〜、つくいるしじやしが、ま〜だ、つくて〜かん。

つくいんやれ〜、まが〜つくてぃ、いろんなむん、つくいぶはっさ〜。

ういぐぁ〜や、いっぺ〜、簡単にないくとぅ、うどぅるちゃん。

うりんかい比びてぃ、たまな〜や、想像す〜たしゆ〜か〜、むちかはぬ、成長ん、うすはん。

(たまな〜ぬ)半分や、虫んかい、く〜らっとぅ〜しが、なかめ〜、かまり〜がて〜?


今年は裏庭に畑を作る予定だがまだ実現せず。

作るとしたら大きめに作り、色んなのを栽培したい。

キウリ(キュウリ)はとても簡単に出来てびっくり。

それに比べキャベツは想像に反し難しく成長も遅い。

(キャベツの)半分は虫にやられているが、果たして中身は食べられるだろうか?







トマト〜や、マリーゴールドぬ、うかぎし、順調に、成長す〜しが、まっかっか〜ないるめ〜に、とぅらんね〜、真ん中から、わり〜ん。

トマトは、マリーゴールドのお陰で順調に成長しているが、真っ赤に熟する前に収穫しなければ真ん中からカパっと割れてしまう。












作成:2016年(平成28年)6月29日(水)05:42 
ナシュビル 晴れ 21℃






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:42Comments(0)うちなー方言動植物

2016年06月26日

うとぅとぅ、ちゃくや、どぅ〜ぬ、かがん

ちゅ〜ん、一日が始またん。

うとぅから、電話がいっち、「おっはよ〜!」んでぃ、わらや〜わらや〜し、いんじたれ〜、ありん、上機嫌やたん。

かんげ〜てぃんで〜から〜、もし、わんが、きぬ〜ぬ、お〜え〜(んでぃちん、大したくと〜あらんしが)気分し、わじてぃ、電話んかい、いんじとぅ〜ぃね〜、ありん、わじわじ〜す〜たるはじ。

一日ぬ始まいや、やっぱり、清々しく、始み〜ぶはん。

気〜、入りけ〜てぃ、ちゅうん、わじゃ、ちばりわるやる。

よしっ、ちゃくん、わんぬ、かかんでぃ、うみてぃ、笑顔し、ナイスにはっと。

と〜あんしぇ〜、いんじく〜ひ〜たい!


今日も一日が始まった。

夫から電話が来て、「おっはよ〜!」と笑顔で出たら彼も上機嫌だった。

考えてみると、もし私が昨日の喧嘩(と言っても大した事ではないが)を引きずり、怒って電話に出てたりしたら彼も気分を悪くした事だろう。

一日の始まりは、やはり清々しく始めたい。

気を入れ替えて今日も仕事頑張ろう!

よしっ、客は自分の鏡と思って笑顔でナイスに接しよう。

じゃ、行って参りまーす!

ニコニコ










作成:06/25/16(土)ロサンジェルス 09:50 晴れ 23℃


  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:50Comments(0)うちなー方言仕事の話