2016年12月27日

家で過ごしたクリスマス













くとぅしぬ、クリスマスや、や〜うてぃ、いんけ〜たん。

や〜うてぃ、クリスマス、いんけ〜ぃんでぃせ〜、何年振りがや〜?

んでぃち、うぬ、ブログとぅか、写真集いんち、しらびてぃんちゃん。

ブログはじみたしが2007年やくとぅ、うんとぅしから、いんちんちゃん。

あんされ〜、くぬとぅ〜い、なまわ〜き、クリスマスや、や〜んかい、うらんたんでぃち、分かたん。

2007年 ー パリ
2008年 ー ニューアーク
2009年 ー オスロ
2010年 ー わじゃ
2011年 ー 成田
2012年 ー マンチェスター
2013年 ー 成田
2014年 ー ロサンゼルス
2015年 ー ハワイ

ゆくしらっさい!びっくり!

わんぬ、わじゃや、年功序列制なてぃ、祭日ぬやしみや、むる、先輩た〜がとぅってぃ、やしまらんたんどぅるくとぅんあしが、くぬ、シーズンや、レイオーバーが長はくとぅ、ディーンかい、わんぬ、フライトんかい、ちっちくらちゃるば〜ん、あたっさ〜。

うれ〜、うりし、ぅむっさたん。

やしがえ〜、はんまよ〜な〜、なまから〜、ないるかじり〜、どぅ〜んや〜んかい、うとぅ〜きわるやっさ〜。

どぅ〜んや〜、な〜ひん、尊敬し、て〜しちに、はんね〜、罰が、あたいるはじ。


今年のクリスマスは自宅で過ごした。

自分ちでクリスマスを過ごしたのは何年振りだろう?

と、このブログや写真集を見て調べてみた。

ブログを始めたのが2007年なので、その年から見てみた。

そしたら下記の通り、今までクリスマスを家で過ごした事がなかったという事実が判明した。

2007年 ー パリ
2008年 ー ニューアーク
2009年 ー オスロ
2010年 ー 仕事
2011年 ー 成田
2012年 ー マンチェスター
2013年 ー 成田
2014年 ー ロサンゼルス
2015年 ー ハワイ

うそーっ!びっくり!

私の職業は年功序列制なので、祭日の休みは全部先輩方に先取りされ止むを得ず仕事に出た。

というのもあるが、このシーズンはレイオーバーが長いのでディーンに私のフライトに付いて来てもらったりもした。

それはそれなりに楽しかった。

だが、やっぱり今度からは出来る限り家で過ごすようにしよう。

自分の家をもっと愛し、大切にしなければ罰が当たりそうだ。








華氏72℉ー32➗9✖️5=摂氏22℃









2016年(平成28年)12月27日(火)ナシュビル 7:52
曇り 8℃









  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:52Comments(0)うちなー方言家族

2016年12月26日

クリスマスプレゼント



ながでー、うにげーすーたる加湿器。

やっとぅ、とどぅちゃん。

ディーンサンタ、にふぇーでーびる!



長い事お願いしていた加湿器。

やっと届いた。

ディーンサンタ、有り難う!

(^O^)




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 06:14Comments(2)

2016年12月25日

メリークリスマス!




なま〜ちゃあがら分からんしが、ぃんかしぇ〜、わった〜や〜うて〜クリスマスんで〜から〜、カレーライスやたん。

やしが、KFCがにほぬんかい、いっちから、ケンタッキーフライドチキぬんかい、変わてぃ、うりがていばぬんかいなたん。

ながで〜、忘しりとぅ〜たしが、くとしや、ぬんがら、うり、うみ〜ぃんじゃち、ケンタッキーフライドチキンが、かみ〜ぶくなたん。笑

メリークリスマス!


今はどうだか分からないが、昔は我が家ではクリスマスと言うとカレーライスだった。

だけどKFCが日本にオープンした後は、いつの間にかケンタッキーフライドチキンに変わり、それが定番になった。

長いことその事を忘れていたが、なぜか今年はそれを思い出し、無性にケンタッキーフライドチキンが食べたくなった。笑

メリークリスマス!



*KFCはクリスマスの日はクローズなのでイブの日に買ってきた。







2016年(平成28年)12月24日(土)
ナシュビル 21:56 雨 12℃







  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 12:56Comments(2)うちなー方言家族

2016年12月09日

おと〜ぬ、三回忌




おと〜が、け〜ま〜ちから、な〜2年。

へ〜さよ〜。

2年どぅやしが、3回忌んでぃ。はじみてぃ、分かたん。

おと〜が、うらんなてぃから、新たみてぃ、おと〜ぬ、偉大さが、分かたん。

な〜ひん、親孝行す〜け〜しむたん。ぐすん


父が他界してもう2年。

はやっ!

あれから2年だが、今日が三回忌になるんだそうだ。(知らなかった)

父が亡くなり、新ためて父の偉大さというのも気づいた。

もっと親孝行するんだった。。。ぐすん

















2016年(平成28年)12月09日(金)
沖縄 08:23 曇り 19℃ 












  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 08:23Comments(4)うちなー方言家族

2016年12月01日

たまね〜、パン(たまにはパンを)




たまね〜、パン、かみ〜ぶくないん。ピース

たまには、パンを食べたくなる。ピース








2016年(平成28年)12月1日びっくり! 早っ!
ナシュビル 晴れ 6℃  8:50





  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:50Comments(0)