2008年12月31日

しょうがちダンパチ必要?





かなぁ?



掃除はじめよーっと!
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 00:47Comments(6)

2008年12月28日

ゆばったん (呼ばれた)

なま、ディーンかい、ゆばったん。

ぬーが、やーんかい、けーてぃくれー!


んでぃ。。。。



よっしゃぁ〜〜〜〜! あちゃあ、やーんかいけーぃんどー! (たい)






今、ディーンに呼び寄せられた。

なんでぇ〜、お家に帰ってこいぃ〜!

って!



よっしゃあー!  明日おうちに帰るぞー!





帰れるかなぁ〜? 
フライトは全部オーバーブックなんですけろ〜。。。
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 12:08Comments(12)うちなー方言

2008年12月27日

どぅーちゅいむにー (続き)


ちゅうや、結局、まーんかいん、いんじらんぐとぅー、じゃーぐまいし、ルームサービスうさがたん。

一応、むちっちゃる、ドレスちちゃーにかい、ちゅらすがいさびたん。

あんしやー、

せっかく、むちっちょーるむんぬやー。。。。

写真ぐぁーん、とぅってーしーしーさびたしが、

はー、

うんし、


さびっさる!


きさー、ディーンから電話があてぃ、あれー、どぅしんちゃーとぅ、なまから、あしびーがいちゅんでぃがら。。。

ナシュビルや、まーだ、ゆさんでぃぬ5:40。

わんねー、クリスマスん、まじゅい、うららんたくとぅ、いっぺー、ちむぐりはたしが、どぅしんちゃーが、ディーンんかい、くぃーかきてぃ、とぅらすくとぅ、たしかとーいびーん。


わんねー、うみとぅーたる以上に、ちかりとぅーたるふーじやいびーん。 一日中にんてぃん、まーだにーぶいすくとぅ、またん、にんてぃんだひーたい!


あんしぇーまた、あとぅからやーたい!




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 08:44Comments(4)うちなー方言

2008年12月26日

どぅーちゅいむにー



ちゅうや、なまから、どぅしぐぁーとぅまじゅい、シャノンんかいやいびーん。

うぬ、どぅしぐぁーや、うとぅとぅ、まじゅいやいびーくとぅ、わんが、うったーぬ、カメラマぬんかいなてぃ、てーまい、写真とぅいるちむいやいびーん。

念ぬたみに、ディナー用ぬ、ドレスふーじー、むちいっちゃしが、ちゃーないがてー?

主役や、どぅしぐぁーるやいびーくとぅ、あんまり、すがてぃんないびらんしが、はー、クリスマスやいびーるむんぬやー。。。

いひぐぁー、すがらちとぅらしぇ〜やーたい!シーサーオス  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 07:34Comments(4)うちなー方言

2008年12月24日

く〜ん! (こない)


ホテル出発時間が11:30やいびーくとぅ、10:30ぬウェイクアップコールが設定はっとーいびーん。

やいびーしが、わんねー、きぬーぬゆる、こーたる、サラダとぅか、かみーぶはるあくとぅ、8:30ぬんかい、ウェイクアップコールぬ変更さびたん。


なま?


9:20。


電話〜、くーんしが!ムカッ


ホテル出発時間が11:30なので、10:30のウェイクアップコールが設定

されている。しかし、昨夜買っておいたサラダなどを食べたいので8:30に

ウェイクアップコールを変更した。




只今9:20。



電話


こないんだけどぉーーーーーーー!

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:23Comments(6)うちなー方言

2008年12月24日

2008年のエッフェルタワー

2008








2007








去年と同じ場所から、同じ角度でとったエッフェルタワー。


どう?
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 07:36Comments(23)レイオーバー

2008年12月23日

エスタ = ESTA(電子渡航認証システム)

来年の1月12日から、アメリカに行く時にこのESTAという ものが必要になる。

これは、Electronic System for Travel Authorizationの略で、

電子渡航認証システ ムの事。

今迄は、観光、商用等の90日以内の短期滞在目的でアメリカを訪問する場合 は、査証(ビザ)が免除されている為パスポートのみで入国出来たが、今度 からは日本を出国する前に事前に、このESTAの申請が必要になる。ビザの免 除は今迄と変わらないが、このESTAの認証を受けていないとアメリカ行きの 便に乗れなかったり、運良く何かの手違いでその便に乗れたとしても、アメリ カに到着後入国手続きの際に、入国を拒否される場合があるとの事だ。

これは、米国側がテロ防止の為に導入されたシステムで、オンラインで無料で 申請でき、申請後は2年間有効との事。

詳細は「ESTA」で検索するか、こちらをご参照ください。

http://japan.usembassy.gov/j/visa/tvisaj-estageneralfaq.html



来年、アメリカ行きをお考えの方は、ESTAの手続きをお忘れのないよう気を付け よう!

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 04:36Comments(6)

2008年12月23日

りゅうちゃん








という名前に決まりました。 


ジャザコ姐さんの「琉球」のイメージでリュークっていうのが、ハウスメイトの2人にも気に入られたみたいで、でもそれだと日本人(ネコ何だけど)っぽくないから、「ク」を取り除いて「リュー」はどう?ってことになり、ドラゴンの「竜」という事に決定しました。アメリカ人のガレイ君には、発音がちょっと難しそうだけど、ラブちゃんと私はすっかりその名前が気に入ってしまいました。

色んな名前を提供して下さった皆さん、ありがとうございました。

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 00:39Comments(4)

2008年12月21日

モンマルトルの丘

サクレクール寺院











テルトル広場(画家達が集まる広場)








ディナー












エッフェルタワー


今年のクリスマスはブルーライト







ネット、切られてしまうので説明はあとから。。。  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 13:33Comments(12)レイオーバー

2008年12月19日

ボーナス


ちゅう、はじみてぃ、どぅーん、じゃーうてぃ、フジテレビいんちゃん。
ニュースうてぃ、ボーナスぬ話、とぅいあぎらっとぅーたん。
くとぅしや、不景気なてぃ、ボーナスがねーらんとぅくま、あてぃん、去年ゆーかー、さがとぅーるうっちゅ、やがやーんでぃ、うみれー、なかねー、20まぬん、あがてぃ、140万いとぅーる、うっちゅん、ういびたん(はーっしぇ、いいはじ!)。 


わんぬ、どぅしぐぁーや、先週、レイオフはってぃ、クリスマスめーに、しぐとぅん、ねーらんなたん。うり、かんげーれーからー、ボーナスや、ねーんてぃん、しぐぅとぅが、あるだきやてぃん、ありがたいんでぃ、うまーんねーならんでぃ、うみたん。


だぁー、あんすらー、ちゅうや、なまから、パリやいびーくとぅ、いんじくーひーたい!




今日、始めて自分の部屋でフジテレビを見た。
ニュースでは、「ボーナス」の話が取り上げられていた。
今年は不景気で、ボーナスのない所、あっても去年より下がっている所、そうかと思ったら中には20万円も上がって140万円もらっている人もいた(何て羨ましい!)。


私の友人は先週レイオフになり、クリスマス前に仕事を失った。
それを考えたら、ボーナスはなくても仕事があるだけでも有り難いと思わなければいけないと思った。


じゃあ、今日はこれからパリなので、行ってまいりまーす。
  続きを読む


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:15Comments(4)うちなー方言