2018年10月05日

9月

あきさみよ〜、い〜なな〜、9ぐゎちん、うわてぃ、10月んかい、いっちね〜らん。

9月や、わじゃ、旅行、あまはいくまはい、移動びっけ〜し、いっぺ〜いちゅなはたん。

一番ぬ、ハイライトや、ぬ〜んでぃちん、み〜っくゎぬちゃ〜とぅ、東京ディズニーシーんかい、いんじゃるくとぅ。

OMG!あっという間に9月が過ぎて10月突入。

9月は仕事に旅行、あっちこっち移動ばかりでとても忙しかった。

一番のハイライトは、何と言っても姪っ子達と東京ディズニーシーへ行ったこと。













初の電車でテンション上がる子供達(笑)















滞在や、いんちゃはたしが、いっぺ〜、ぅむっさたん。

うれ〜、じぬんかいや、け〜ららんしが!

またん、行かや〜!

滞在は短かかったけど、とても楽しかった。

これはお金には変えられないプライスレスだ!

又行こうね〜!

















日記作成:2018年 平成30年、10月5日(金)
ナシュビル 5:53 晴れ 21℃/69℉






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:53Comments(2)