2013年01月31日

うとぅぬ、たんち(夫の短気)

自慢するばーやあらんしが、ディーンや、じゅんに、うふやっさぬ、ちゃー、わんにんかいや、勿体ないんでぃち、有り難くうみとぅーん。

やしが、ちかぐるや、うれー、いひぐぁーあ、短ちゃーなとぅーんねーすん。

きさー、電話し、話ーすーたれー、車、運転しーがちーなー、めーぬ車んかい、わーない、あびやーちゅーたん。

しかますっさー、なー。

「はーっしぇ、やーよー、うんし、わじらんけー」んでぃ、いちむんやれー、ありが、わんにんかい、あびーる、くとぅば、うぬまま、ありんかい、あびてぃとぅらちゃん。

え〜、みーんめーぬ、とろとろー車や、やーぬ、天使んでぃ、うみれー! 

わぃきがんかいん、更年期障害んどぅしが、あるばーがらやー? 


自慢するわけじゃないが、ディーンは本当に優しくて私には勿体ないと常々感謝している。

しかし最近、ヤツは少し短気になってきてるような気がする。

さっき電話で話をしていたら、車を運転しながら前の車に怒鳴りつけていた。

あぁ、びっくり! びっくり!

「あなたねー、そんなに怒らなくてもいいでしょ!」と、いつもだと彼が私に言う台詞をそのまま彼に返してやった。

目の前のとろい車は貴方の天使と思いなさい!

男性にも更年期障害というのがあるのかね〜。。。?













記事作成:01/30/13(水)ナシュビル 15:27 曇り 14℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 06:27Comments(6)うちなー方言

2013年01月24日

スイッチ





わんねー、しぐとぅ柄、いるんなホテルんかいとぅまいん。

チェックインしうわてぃ、どぅーんじゃーぬ、とー開きてぃ、最初にとぅいる行動や、じゃーん中ぬ、電気ちきーるくとぅ。

なまーなー、ふとぅんどぅぬホテルが、カードキーんかいなてぃ、ホテルんかいゆてー、入り口ぬ戸ーぬ、ゆくんかい、うぬカードキー、たっくむる、メインスイッチがあん。

うまんかい、カードキーたっくまんねー、じゃーぬ照明が、作動はん仕組みんかいなとぅーん。

なま、うるホテルんかいや、うんぐとぅーメインスイッチやねーんくとぅ、なーめーめー、スイッチうして、オぬんかいさい、オフんかいせーしーしーすん。

まじぇー、ぬーぬスイッチが、まーぬスイッチがら調びーん。

机とぅか、テーブルぬ、わーびんかいランプや、てーげーや、うぬランプぬ、台んかいスイッチボタンが、ちっちゅうか、あらんねー、コードんかい、うりが、ちっちゅーる場合んあん。

やしが、うぬホテルぬ、くぬテーブルランプや、一体全体、ちゃーし、スイッチオぬんかいせーしむがら、さっぱり分からん。

何回ん、うまんかい、いっちゅーしが、なまわーけー、ふかぬ、照明し、じゃーん中ぁー、だてぃー明るくなたくとぅ、あんすか、気ねーならんたん。

やしが、くんくゎいや、うりが、さっこー気になてぃ、仕方んねーらん。

ランプ台ぬ、はらがーんにー、めー、くし、ひじゃい、にじりんでぃち、さーてぃんちゃい、台をぅ、むちあぎてぃ、しちゃんにー、いんちぇーしーしーさい、コードぬ、差し込みんにーから、ランプんにーわーき、チェックさい、軸ぬまがいるとぅくまぬ、真ん中んにー、うしてーししーさい、まさかんでーうみーしが、てぃーん、パパンッ!でぃち、たたち、音いんじゃちぇーしーしー(笑)さしが、スイッチぇー、まーんかい、見当たらん。

最終手段とぅし、じゃーんぬ、まんがらんかい、スイッチがあがら分からんでぃち、じゃーん中ぬスイッチ、むる、うしてぃんちゃしが、あんしん、じょーい、ちかん。

うんとぅーし、フロントデスクんかい、電話すせー、恥じかはしが、くぬ、謎とぅちゅる方法や、くりしかねーらん。

あらん、あちゃぬ、ひてぃみてぃわーき待っち、ハウスキーピングぬ、うっちゅんかい、ちちゅんどぅる方法んあしが、なー、あちゃーわーけー待ちーはん。

んどぅるわきし、はーぎしーすしが、フロントデスクんかい、電話するくとぅにさん。

電話んかい、いんじたる、係ぬうっちょー、電話しぇー、説明しーぐりはくとぅ、わんぬ、じゃーんかい、ちゅうさんでぃちぇ、電話ちっちゃん。

いひぐゎーしから、戸ーたたちゅるうっちゅがうてぃ、戸ー開きたれー、電話んかい、いんじたる、わぃなぐやあらんぐとぅー、わぃきがぬスタッフが立っちゅうたん。

うんちゅんかい、事情説明されー、じゃーんかい、いっち、テーブルんにーわきいっち、ささっとぅ、てぃーぬばち、ランプぬ、傘ぬ、ちゅぶる
んにー、ポンみかち、たたち、電気ちきて、うたびみそーちゃん。

はー? うまるやんなー?

んでぃーいーか、電話し説明ないしぇーやー。。。(_ _)

やしがえー、わんぬ、ちゅぶる(思考力)よー、柔軟性んかい、欠きとぅーんどーやー。

つげー、ぬーがあてぃん、どぅーし、解決しーぶはっさー。






私は、仕事柄色んなホテルに宿泊する。

チェックインを済ませ自室のドアを開け、最初にとる行動は室内の電気を付ける事。

今はもう殆どのホテルがカードキーになっており、ホテルによっては入り口のドアの横にそのカードキーを差し込むメインスイッチがある。

そこにカードキーを差し込まないと室内の照明が作動しない仕組みになっている。

今回滞在しているホテルにはそういうメインスイッチはないので、それぞれのスイッチを押してオンにしたりオフにしたりする。

先ずはどのスイッチがどの照明のスイッチなのか調べる。

机やテーブルの上にあるランプは、だいたいそのランプの台にスイッチボタンが付いているかコードにそれがついている場合もある。

たまーにランプの台に手を触れるだけでオンになるランプもあれば壁に付いている場合もある。

しかし、このホテルのこのテーブルランプはいったいどうやってスイッチをオンにするのかさっぱり分からない。

何度もここに来ているが、今迄は他の照明で充分室内は明るくなったためテーブルランプが点かなくてもさほど気にはならなかった。

しかし、今日は無性にそれが気になって仕方がない。

ランプの台の端を前後左右に触れたり、台を持ち上げて底を覗いてみたり叩いてみたり、コードを差し込みの部分からランプの方迄チェックしたり、軸を屈伸する中央部分を押してみたり、まさかとは思うが両手でパパン!っと叩き音を出してみたり(笑)したがスイッチは何処にも見当たらない。

最終手段として部屋の何処かにスイッチがあるのかとも考え、部屋中のスイッチを押してみたがそれでも点かない。

こんな事でフロントデスクに電話をするのは恥ずかしいが、この謎を解くにはそれしか方法はない。

いや、明日の朝まで待ってハウスキーピングの方に聞く方法もあるが、もうそれまで待てない。

というわけで、悔しいがフロントデスクに電話することにした。

電話に出た係の人は、電話では説明しにくいので私の部屋に来ると言って電話を切った。

暫くしてドアをノックする人があり、ドアを開けたら電話に出た女性ではなく男性スタッフがそこに立っていた。

その人に事情を説明すると、部屋に入りテーブルの所まで来てささっと腕を延ばしランプの傘の頭をポンとたたき電気をつけてくれた。

え? そこかよー! 

というか、電話で説明出来るじゃん。。。(_ _)

それにしても私の頭(思考力)は、柔軟性に欠けるよな。

今度はどんなことがあっても自分で解決したいにゃ〜。



















記事作成:01/24/13(木)ストックホルム 04:32 曇り ー19℃

  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 12:32Comments(2)レイオーバー

2013年01月22日

起床時間から24時間





ちゅーん、ストックホルム。

気温や、摂氏−15℃。

快晴。

ちゅうや、いっぺー、いいてぃんちやっさー。

空気がいっぺー、ひじゅるはぬ、口からぁ、たばこ、ふちゅーんねーし、しるーいちがいんじてぃ、ちゅぶるん、ひりひりーし、やむる感じがすしが、わんねー、うんぐとぅ、カラッとぅすーる、ひーさが、ましやん。

きぬーや、当日コミュートんでぃち、フライトがある日〜に、ナシュビルから、ニューアークわーきぬ、コミュート(通勤)さん。

コミュート便や、始発ぬ、5時47分発。

やーや、4時15分出発。

起床時間や、3時。

ありから、24時間、ちゃーうきーし、フライトん、無事うわてぃ、なま、ホテルんかい、ちっち、どぅーんじゃーんかい、いっちゅうしが、全然にーぶいはん。

まーだ、元気。

なまから、Uターンし、ニューアークんかい、けーてぃんしむるあたい、元気やん。

わんぬどぅーや、一体全体ちゃーなとぅーがら?

ゆーふるいれーから、にーぶいしちゅーがらや。。。?

とーあんしぇー、まじぇー、ゆっくぃてぃんだ!

おやすみ〜♬

んでぃーる、挨拶ん、テンション上がとぅーし。


今日もストックホルム。

気温は摂氏h−15℃。

快晴。

今日はすこぶる良い天気だ。

空気が非常に冷たく、口からはタバコの煙を吹くような白い息がでて頭もひりひりと痛い感じがするが、私はこんなカラッとした寒さが好きだ。

昨日は「当日コミュート」と言って、フライトの当日にナシュビルからニューアークへのコミュート(通勤)をした。

コミュート便は、始発の5時47分発。

家は4時15分に出発。

起床時間は3時。

あれから24時間ずーっと起きっぱなしで、フライトも無事終了し今ホテルに到着し自室に入っているのだが全然眠くない。

まだまだ元気だ。

これからUターンをし、ニューアークに帰ってもよいくらい元気だ。

私の体は一体どうなっているのだ?

風呂にでも入れば眠くなってくるかな。。。?

じゃあ、一息ついて休むとすっか!

おやすみ〜♬

という挨拶さえも、テンション上がっているしぃ。。。












記事作成:01/22/13(火)ストックホルム 10:30 快晴 −15℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:30Comments(2)うちなー方言

2013年01月22日

ラッパ水仙(Daffodil)





いーななー、ラッパ水仙ぬ苗(んでぃるいいがやー?)が、地面から、いんじてぃっちゃん。

ちゅうーからわじゃし、8日間、やーあきーん。

わんが、やーんかい、けーてぃちゅーるくるねー、ふどぅわぃーとぅーるはじ。

楽しみやっさー。


もうラッパ水仙の苗(というのかな?)が地面から顔を出した。

私は今日から仕事で8日間家をあける。

私が帰ってくる頃には成長しているんだろうなぁ。

楽しみだわ〜












記事作成:01/21/13(月)ニューアーク 10:11 曇り −3
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 00:11Comments(2)うちなー方言

2013年01月20日

Bad Girl, Bad Girl!!!

    I :  Honey, shall we order Pizza tonight?
  
 Dean:  Really?

     I : Yah!

  Dean: Alright! I call them now.


  わん: ハニー、ちゅうや、ピザ、かむみ?
 
ディーン: はぁー? じゅんになー?

  わん: いぃー

ディーン: オッケー、なま電話すんどー! 
  

   私: ハニー、今夜はピザにする?

ディーン: ほんとー? 

   私: うん

ディーン: よしっ、今電話するよ!





30分後。。。











ディーン: I am sorry, I ordered Large.....

ごめん、まがーんかいさん
      
ごめん、ラージ(大)にしちゃった。



私: Oh no, it's too big!
      
はーなー、まぎはんどー!
      
もーっ、大きいよー!







        







30分後 













Bad Girl!, Bad Girl!!!
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 10:52Comments(0)うちなー方言

2013年01月18日

青空





久しぶりぬ、青空。

ひてぃみてぃや、みぞれが降とぅーたしが、昼間から、いいてぃんちなたん。

なまー、特に、ぬーん、書ちゅせーねーんしが、無事に、一日がうわたるくとぅに、感謝。

夕飯や、ベジタリアンカレー。

久しぶりの青空。

朝はみぞれが降っていたが昼間からよい天気になった。

今は特に何も書く事はないが、無事に一日が終わった事に感謝したい。

夕飯は、ベジタリアンカレー。




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:13Comments(0)うちなー方言

2013年01月18日

Super Bowl XLVII (スーパーボウル XLVII)って何回目?

スーパーボウルが近づく度に今年は何回目だっけ? 
と調べるのだがローマン数字が読めない。
なのでそのローマン数字が何なのかを調べるという作業を毎年繰り返している。
情けない話だが、ローマン数字に触れる機会は年に一回このシーズンのみなので、スーパーボウルが終わるとすぐに忘れてしまう。  
来年もきっと同じ事をしているに違いない。(笑)
なので、今日はこのローマン数字の読み方をここに書き残しておこうと思う。

   1=I
   5=V
  10=X
  50=L
 100=C
 500=D
1000=M


V、X、L、C、D、Mを大きい文字とする。

大きい文字の後ろに(I)が来る時は、それを足していけば良い。


例えば、

VI →  (5+1)だから答えは、6

VII → (5+1+1)=7

VIII → (5+1+1+1)=8


XI → (10+1)=11

XII → (10+1+1)=12

XIII → (10+1+1+1)= 13

XV → (10+5)=15

XVI → (10+5+1) =16

XVII → (10+5+1+1)=17

XVIII → (10+5+1+1+1)

くせ者は、「4」と「9」。

4や9、40や90、400や900等は、先の文字が大きい文字(V、X、L、C、D、M)のすぐ前に来る。

     4 = IV
     9 = IX

    40 = XL
    90 = XC

   400 = CD
   900 = CM


その場合は、その大きい数字からから引き算をするのだが、式を入れ替え右から左に読んでいく。

例えば4の場合、5-1=4。

これを右から左に読み、4=1と5で「IV」となる。

9の場合は、10-1=9

これを右から左に読み、9=1と10で「IX」 。


*カッコ内の引き算は右から左読みにする事

14の場合は、10+( 5 - 1)=14 → XIV
19の場合は、10+(10 - 1)=19 → XIX


24の場合は、20+( 5 - 1)=24 → XXIV
29の場合は、20+(10 - 1)=29 → XXIX


34の場合は、30+( 5 - 1)=34 → XXXIV
39の場合は、30+(10 - 1)=39 → XXXIX


40の場合は、50ー10
  
これを右から左に読むと、10(X)と50(L)で「XL」となる。


41は、(10-50)+1 → XLI
42は、(10-50)+1+1 → XLII
43は、(10-50)+1+1+1 → XLIII
44は、(10-50)+(1-5) → XLIV
45は、(10-50)+5 → XLV
46は、(10-50)+5+1 → XLVI
47は、(10-50)+5+1+1 → XLVII
48は、(10-50)+5+1+1+1 → XLVIII
49は、(10-50)+(1-10)→ XLIX


あ~、漢文を読んでいるみたい。

ややっこしいぃいいいいいいいいいいい!

とりあえず

4=IV



9=IX

を覚えれば、何とかなるかな?

じゃあ、90は?

90は、100(C)から10を引いたものだから、えーっと、

右から左に読むと、

100(C)−10(X)= 90だから、

式を入れ替え、右から左に読んで 

90=10−100

となって、「XC」となる。


じゃあ、99は?

90+9だから、XC+IX=XCIXとなる。

これを忘れたら、こんな下記の方法でも出せるか。

99=(100−10)+(10−1)だから、

カッコ内は右から左に読んでっと。。。

えーっと、10はXで、100がC、1が I で10が X

だから、XCIX ってわけだ。



あ〜面白くなってきた。

じゃあ、1893は?

よしっ、

1000は「M」で、

800は500(D)+100(C)+100(C)+100(C)だから「DCCC」

90が「XC」で、

3が「III」

従って、答えはMDCCCXCIII

か? 





じゃあ、応用編で下記の問題に答えてみよう。

①「MMMCDLXXIX」は何? 
 
②「2013」は?

③「1964」は?

④「DIIICVIII」は?

⑤ 「2594」は?

答えは下の「続きを読む」をクリックして下さい。
















  続きを読む


Posted by ゆぐりはいから〜 at 03:03Comments(0)うちなー方言

2013年01月16日

夕飯





ひじきぬ炒りちゃー。こんにゃく、きでーくにー、生椎茸、きぬーぬ、ぬくい。(笑)

ひじきの炒め物。こんにゃく、にんじん、生椎茸、かまぼこ、昨日の残り物。(笑)







みそ汁(きくらげ、ネギ、ほうれん草、卵白)









冷や奴(びら=グリーンオニオン、ニンニク、シソの振りかけ)









サラダ(スプリングミックス、アボガド、胡瓜、人参、ゴード(ヤギ)チーズ、アーモンドスライス)









アルカリ性食物ダイエットん、あんすか、わっさこーねーらんやー。。。

アルカリ性ダイエットもそんなに悪くないね。ニコニコ











01/15/13(火)ナシュビル 20:00 雨 1℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 11:00Comments(0)うちなー方言

2013年01月16日

ちゅう、うがなびら!(おっはよー!)





ちゅう、うがなびら!

んでぃちん、なー、12時。

くんくゎいや、いみんいんだん、ゆーにんたん。

だぁ、あんすらー、へーくなー、むんかでぃ、やーん、掃除さ!

は〜もい〜え〜、うんし、元気やる!


おはよー!

と言ってももう12時になる。

今回は、夢もみることなくよく眠った。

だから、

さあ、速く食事を済ませ家の掃除をしようぜ!

ったく、なんて威勢の良い事!(笑)










記事作成:01/15/13(火)ナシュビル 13:17 霙(みぞれ)0℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 03:17Comments(0)うちなー方言

2013年01月15日

にんだらんくとぅ(眠れないので)





なぁ、2時過ぎたしが、ちゅうん、にんだらん。
にんだらんとぅきに、いちゃんだ、無理さーにかい、にんだんでぃうみてぃん、成功さるたみしぇー、いきらはん。
あちゃん、やしみやくとぅ、うまーなー、あきらみてぃ、にんだらんゆる、たぬしむせーましるやる。
んどぅるくとぅし、実家から、いてぃっちゃる、ティーポットんかい、ダージリンぬ、茶ーぬパック入ってぃ、ティータイム、満喫するくとぅんかいさん。
ちゅーんゆるや、気分ぐぁーけーてぃ、24年めーに、アミリカんかい渡いるめーに、高校時代ぬ、どぅしんちゃーから、いたる、コーヒーカップ、ちけーぃるくとぅんかいさん。
むる、元気がやー?
んでぃち、高校時代うみーぃんじゃちぇーしーしーすん。。。
あんいーねー、なまわーけー、わんねー、コーヒー派やたくとぅ、わったぁーやーんかいや、上等ティーカップがねーんさー。
日本茶用ぬ、茶碗やあしが、紅茶用ぬ、カップが、ねーんし、なま、分かたん。
くんどぅ、まんがらうてぃ、気に入いしがあいねー、こーいがやー。
うれー、しむんでぃしやー、ゆなかに、紅茶?
余計、にんだらんないんばーやあらに?


ぃーいー、しむん、本があくとぅ。


もう2時を過ぎたが今日も眠れない。
眠れない時に無理して寝ようとしても成功した例は少ない。
明日も休みだし、ここは観念して眠れぬ夜を楽しもうじゃないか。
という事で、実家から頂いたティーポットにダージリンのお茶パックを入れ、ティータイムを満喫することにした。
今夜は気分を変え、24年前アメリカに来る前に高校時代の友人達から頂いたコーヒーカップを使う事にした。
皆元気かなぁ〜?
と、高校時代を思い出したりする。。。
そう言えば、今迄はコーヒー派だったので我が家には洒落たティーカップがない。
日本茶用の湯のみ茶碗はあるが、紅茶のカップが無い事に今気づいた。
今度、何処かで気に入ったのが見つかったら買おうかな。
それはいいとして、夜中に紅茶?
余計眠れなくなるんじゃないの?


いいのいいの、本があるから。







ちゅうから、ゆみーはじみたる本や、村上春樹ぬ、「走ることについて語るときに僕の語ること」。
くんちゅぬ、本や、「ノルウェーぬ、むい」をぅ、数年めーに、ゆだるくとぅがあん。
ぬんがら、いほーなー、わだかまりが、ぬくいやさしが、本ぬ流れー、スムーズなてぃ、まんがら、惹かりーるとぅくまがあたっさー。
あんし、くず(じゅ)や、「IQ84」をぅ、B00k1〜B00k3、最後わーき、ゆだん。
やしが、くりん、又、ぬーがら、しっくりくーんしがあん。
まーだ、ゆでーうかん、うっちゅんちゃーん、うみしぇーぃんでぃうみーくとぅ、内容んかいや、ふりらんしが、「むしかしーねー、続きがあるばーやあらんがやー?」んでぃち、うちなーんかい、帰省さるばーに、本屋ーんかいいんじ、うぬ本屋ーぬ店いぬんかい、うぬ、ちぢきが、いんじとぅーがらんでぃち、とぅーてぃんちゃん。
返答や、「うぬ、本や、Book3わーきるやいびーしが。。。」んでぃち、いほーなむん、いんじゅんねーし、わんちら、いんじゅたん。
やんなー、あんすらー、仕方んねーらん、あんしぇーだぁー、ふかぬ本やてぃん、こーとぅか。
んでぃち、こーたしが、うぬ、本どぅやる。
うれー、どぅしぐゎーぬ、うとぅんかい、すすみらったる本し、いっぺー、ぅむっさんどぅるくとぅやたくとぅ、くず(じゅ)から、ちゃーてぃめーぃすーたる本やん。
どぅしぬ、うとぅんどぅせー、アミリカーやてぃ、うれー、英訳はっとぅーし、ゆだるふーじやん。
うんちゅんかいや、めー、「Angela's Ashes(アンジェラの灰)」をぅ、ししみらってぃ、うり、ゆだるくとぅがあん。
うぬ本や、うりわーき、ゆだる英語ぬ本ぬ中うてぃ、一番印象にぬくたる傑作品やたん。
うんとぅーうっちゅぬ、ししみーる、本やるむんぬ、絶対、いい本やるはじ。


あれ? ぬんがら、あびーぶはたしが、あたしがやー。。。。。
だぁー、話が脱線しねーらん。(笑)


はなしぇー、「走ることについて語るときに僕の語ること」んかい、むどぅいしが、くぬ本ぬ、”前書き”んかい、いい、くとぅばが、あたくとぅ、シェアー(共有)しーぶはん。
うれー、村上氏が、パリかいうたるとぅきに、ゆだる新聞記事ぬ一部ぬ話。
うぬ、記事んかいや、インタビューんかい、返答さる、あるマラソンさーぬ、くとぅばが、ぬとぅーてぃ、本文、うぬままー、引用しーんでーからー、「はしとぅーるえーだに、どぅをぅ、叱咤激励するたみに、いちゃんぐとぅーくとぅ(くとぅば)、ちゅぶるん中うてぃ、とぅなえとぅーが?」んでぃ、とぅーいんかい、対し、"Pain is inevitable, Suffering is optional” (やむしぇー、避きららんしが、苦しめー、オプショナル(うましでー)るやん。」んでぃ、返答さん。どぅしやたん。
あんし、村上氏ぬ、わかいやっさる、説明が、うぬあとぅに、ぬとぅーん。
はぁ、あんし良いくとぅばやる!
うれー、マラソンびっけーやあらんぐとぅー、人生んかい、うちん、うんなじくとぅが、あびらりーんばーやあらんがやー?
んでぃち、久々に、ちむんかい、ジーンとぅ、いっちゃる、くとぅばやん。



今日から読み始めた本は、村上春樹著の「走ることについて語るときに僕の語ること」。
彼の本は、「ノルウェーの森」を数年前に読んだことがある。
妙なわだかまりが残ったものの、本の流れはスムーズで何処か惹かれるものがあった。
そして去年「IQ84」を最後まで(Book1〜Book3)を読んだ。
しかし、これも又どうもしっくりこないものがある。
未だ読んでない方もおいでであろうから内容には触れないが、「もしかすると続きがあるのでは?」と思い、沖縄に帰省した際に本屋に行き、そこの店員にその続きが出ているかどうか聞いてみた。
返事は「その本はBook3迄ですが。。。」と不思議そうに私の顔を見た。
そうか、じゃあ仕方が無い他の本でも買っておこう、と買ったのがこの本である。
これは、友人の旦那様に進められた本で、中々面白いとの事だったので去年からずーっと探していた本だ。
友人の旦那様というのはアメリカ人で、彼は英訳されたのを読んだらしい。
彼には以前「Angela's Ashes(アンジェラの灰)」を進められ、それを読んだ事がある。
その本はそれ迄読んだ英語の本で最も印象に残った傑作品であった。
そんな彼がお勧めする本だ、きっと良い本なのだろう。


あれ? 何か言いたいのがあったのだが。。。。。
話が脱線してしまった。(笑)


話は、「走ることについて語るときに僕の語ること」に戻るが、この本の”前書き”に良い言葉があったのでシェアー(共有)したい。
それは村上氏が、パリ滞在中に読んだ新聞記事の一部の話である。
その記事にはインタビューに答えたあるマラソン走者の言葉が載っており、本文をそのまま引用させて頂くと、「走行中に自らを叱咤激励する為にどんなマントラ(真言)を頭の中で唱えているか?という質問に対し、"Pain is inevitable, Suffering is optional” (痛みは避け難いが、苦しみはオプショナル(こちら次第)である。」と答えた。というものであった。
そして村上氏の分かり易い説明がその後に記術されている。
なんて良い言葉なんだろう。
これはマラソンだけでなく、人生においても同じ事が言えるのではないだろうか?
と、久々に胸にジーンときた言葉であった。






あい、だぁーなぁー3時ないっさー。
そろそろ、にーぶいしっちゃん。
ぬーが、本、ゆむる、暇〜、ねーんせーやー。(笑)

あっ、もう3時だ。
そろそろ眠くなってきたぞ。(笑)
な〜んだ、本を読む暇なんかないじゃないか。(笑)










記事作成:01/15/13(火)ナシュビル 03:10 みぞれ 0℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:10Comments(0)