2012年04月29日

カントリーダンス

 

きぬーぬ、ゆるや、久しぶりに、カントリーダンス、うどぅてぃっちゃん。

うぃーぬ、画像や、ディーンとぅ、まじゅい、カウボーイチャチャ、うどぅと
ぅーし
唯一、わんが、うどぅいないし。(笑)

横んむんや、ラインダンスん、どぅしんちゃーから、ならとぅーし。

ツーステップん、練習中。

いちないねー、ちゅんむん、いんだんぐとぅー、うどぅいながやー? 

さちぇー、ながはっさー。



昨晩は、久しぶりにカントリーダンスを踊って来た。

上の画像は、ディーンと一緒にカウボーイチャチャを踊っている様子。

唯一私が踊れるもの。(笑)

横は、ラインダンスを友達から習っている様子。

ツーステップも只今練習中。

いつになったら人のを見ずに踊れる様になるかなぁ〜?

先は長い。。。








記事作成:04/29/12(日)ナシュビル 09:45 晴れ 23℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 23:43Comments(6)うちなー方言

2012年04月29日

芝刈り





ちゅうや、いいてぃんちやくとぅ、芝刈りん、てぃがねーさん。

ながでー、くぬ芝かやーや、運転さるくとーねーんくとぅ、最初や、緊張さしが、だんだん、要領ん、分かてぃっち、やーんめーとぅ、ゆくぬ、芝生、全部刈いうわたるたとぅ、やーんくしりん、いひぐぁー刈たん。

あとー、でぃーんかい、まかち、わんねー、一休み。

ゆるや、カントリーダンス、しーがんでぃーくとぅ、うぬ、写真や、またあちゃやー(たい)。


今日は良い天気なので芝刈りの手伝いをした。

長い事この芝刈り機を運転した事がなかったので最初は緊張したが、だんだん要領をつかみ家の前と横の芝生を全部刈った後、裏庭も少し刈った。

あとはディーンに任せて私は一休み〜。

夜は、カントリーダンスをしに行くらしいので、その写真は明日載せる事にしよう。









記事作成:04/28/12(土)ナシュビル 14:35 晴れ 27℃






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 04:35Comments(2)うちなー方言

2012年04月28日

うんもーして!(かがんで!)

くぬめー、ラジオ沖縄ぬ、「チャットステーションL」ぬ、ポッドキャスト、ちちゅーたれー、いっぺー、なちかはる、くとぅばが、いんじてぃっちゃん。

「うんもーして」んでぃ。(笑)

はちおんや、「もー」んにーんかい、ちゅーじゅーく、アクセント、ちきてぃ、ゆむん。

うれー、共通語んかい、のーしーねー、「かがんで」んどぅる、意味。

牛ねーし、よつんばい、すくとぅ、「んもー」んでぃ、あびーるばーるやはじ。

ぐなーわらびんちゃーぬ、ちび、ふちゅるとぅきとぅか、かーらじ、あれーぃるとぅきに、ゆー、ちかとぅーたん。

なまー、ぐなーわらびんちゃーぬ、世話するくとーねーんくとぅ、全然ちかんなたっさー。。。

体勢や、ひさーぬばち、はっぱてぃ、てぃーや、たーち、床んかい、ちきてぃ、ちび、あぎてぃ、股(また)んゑーだから、どぅーんくし、いんじゅる感じ。

わったぁーん、わらびんくる、ゆーふるうてぃ、かーらじー、あれーぃるばーに、ゆー、おかぁんかい、あびらったっさー。。。

「だぁー、うんもーしんでー!」(笑)



この間、ラジオ沖縄の「チャットステーションL」のポッドキャストを聞いていたら、とても懐かしい言葉が出て来た。

「うんもーして」って。(笑)

発音は、「もー」の所に強いアクセントをつけて読む。

これを共通語に訳すると「かがんで」という意味になる。

牛の様に四つん這いになるので(牛の鳴き声をとって)「うんもー」と言うのだと思う。

幼児のお尻を拭いてあげる時や、髪の毛を洗う時によく使われていた。

今は、小さい子供達の世話をする事もないので全く聞かなくなった。

体勢は、両足を広げて伸ばし両手を床につけ、お尻をつきあげて股の間から背後を覗く感じ。

私達も子供の頃、お風呂で髪の毛を洗ってもらう時によく母にそう言われたっけな。。。

「だぁー、うんもーして!」ニコニコ








記事作成:04/28/12(土)ナシュビル 06:55 今は晴れ 14℃




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:55Comments(2)うちなー方言

2012年04月27日

ちぇっ!





いちむんやれーからー、ぬーがら、いっちゅうる、郵便受け。

ぬーん、興味んねーらん、広告とぅか、チラシそーなーが、いっちゅーぃねー、「ちぇっ!」んでぃち、ちげーぃる、意味し、舌打ちするばーんあしが、

ちゅうねーし、郵便受けんかい、ぬーん、いっちゅうかんとぅけー、さびっさっさー。。。

人間どぅせー、かってぃなむんやっさー。(笑)


いつもだと、何かしら入っている郵便受け。

興味の無い広告やチラシ等が入って「ちぇっ!」等と違う意味で舌打ちする事もあるけれど、

今日みたいに、郵便受けに何も入っていない時は淋しい。。。

人間って、勝手だよね。(笑)








記事作成:04/26/12(木)ナシュビル 16:52 曇り 26℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 06:52Comments(2)うちなー方言

2012年04月27日

読書?





やーんかい、けーてぃっちゃれー、うぬ、本(漫画)が、とぅどぅちゅーたん。

くぬめー、ニューヨークぬ、本屋ーんかい、注文さし。

くんどぅ、にほぬんかい、いちゅるばーに、こーいがやーんでぃ、うみとぅーたしが、待ちーはんなてぃ、メールオーダーさん。

はぁ〜、ふしがらん!

われ〜がとぅまらんしが!

日本語や、むちかはんや〜(たい)。

くぬ本から、わんにん、てーまい、学ぶるくとぅがあっさー。



家に帰って来たら、この本(漫画)が届いていた。

この間ニューヨークの本屋さんに注文したものだ。

次回、日本に行く際に買おうと思っていたのだが待ちきれずメールオーダーした。

もう〜、面白すぎる!

笑いが止まらない〜。

日本語は難しいね〜。

この本から私も沢山学ぶ事があるなぁ。








記事作成:04/26/12(木)ナシュビル 10:04 今は晴れ 23℃



追記


うぬ、蘭、まーだ、咲ちゅーんどー。(この蘭、まだ咲いてるよー)



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 00:04Comments(0)うちなー方言

2012年04月25日

にんだんきよー!(寝るなよ!)


ゆうびや、にんだんねーならんでぃち、うみとぅーたくとぅやがら、にんだらんたるむんぬ、なまねー、ホテルチェックアウトぬ時間がいっち、にーぶい、しっちゃん。でーじなとぅーん!

夕べは、寝なくてはいけないと思っていたからなのか眠れなかったのに、今、ホテルのチェックアウトの時間になって眠くなってきた。

やばっ!









  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:45Comments(0)うちなー方言

2012年04月25日

川柳

眠れずに
キーボード打つ手が
止まらない
パソコン



睡眠を
取らなくてはと
プレッシャー
眠っzzz眠るガ-ン


真夜中に
聞こえる音は
電気音
雷


お腹空き
メロンを一個
食べちゃった
ヒミツ汗



一時半
隣の人は
トイレかな?
ムキー

解説:真夜中に起きていると、静かすぎて隣の人のトイレの音まで聞こえてくる。

な〜んて、解説するまでもないか。。。



な、なんじゃ
いきなりシャワーが
出始めた
(怖っ!がーん




読みかけの
本でも読んで
寝ようかな
ピース





おやすみなさ〜い!カプセル








記事作成:04/25/12(水)パリ 01:54 雨 7℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 08:54Comments(0)

2012年04月22日

エッフェル塔


















うんとぅーとぅくまんかいん。(笑)




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:02Comments(2)

2012年04月22日

フランス大統領選





ちゅう、04/22/12(日)や、フランス大統領選ぬ投票日。ふかぬ様子や、ちゃあがやーんでぃうみてぃ、ひてぃみてぃぬ、エッフェルタワーんにー、あっちゃーあっちゃーしっちゃん。観光客ぬうっちゅんちゃーぬ、姿がいひなーあたん。いんぐぁーぬ、散歩んかい、ちきあーぃる、おばぁーや、くたんでぃたるばーがら、ベンチんかい、ひらきとぅーん。上等並木道ぬ中、はしとぅーる、ジョガーたーや、どぅぬ、ましやる音楽ちちーがちーなー、あし、流しーがちーなー、はしとぅーん。まさか、大統領選候補者ぬ、演説ちちーがちーなー、はしとぅーるうっちょー、うらんはいやー。。。あぁ、あんしん、ちゅうや、いいてぃんちやっさー! 体感気温や、6℃びっけーし、手袋しちゅーんでぃるあたる。んでぃち、後悔しん始まらんや。。。んでぃち、くだらんくとぅ、かんげーがちーなー、あっちーちぢきたん。


くんくぁいぬ、大統領選や、現大統領ぬ、サラジコー、あらん、サルコジ氏とぅ、オーランド氏ぬ、接戦ふーじーやしが、きぬーぬ、ニュースからしーねー、オーランド氏が優位ねーすたっさー。あちゃなれーからー、開票んうわてぃ、結果がいんじーんねーすん。

今日04/22/12(日)は、フランスの大統領選の投票日。外の様子はどうかと思い朝のエッフェルタワー周辺を散歩してきた。
観光客の姿がポツリ、ポツリ。犬の散歩につき合うおばあさんは、疲れた様子でベンチに座っている。奇麗な並木道の中を走るジョガー達は好きな音楽を聞きながら汗を流して走っている。まさか、大統領選候補者の演説を聞きながら走っている人はいないだろう。。。あぁ、それにしてもいい天気だ!体感気温は6℃ぐらいで手袋をしてくるんだったと後悔しても始まらないか。。。とくだらない事を考えながら歩き続けた。


今回の大統領選は、現大統領の*サラジコー、じゃなかった、サルコジ氏とオーランド氏の接戦になりそうだが、昨日のニュースを見ているとオーランド氏が優位に立っている感じがした。明日には開票も済みその結果が分かるそうだ。




*さらじこー = 苦労



記事作成:04/22/12(日)パリ 10:55 晴れ 10℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:55Comments(0)うちなー方言

2012年04月16日

心機一転

きぬー、うってぃーや、予定外ぬ出費が重なてぃ、ため息びっけーちちゅーたしが、いちわーきん、うちくでぃびっけーん、うららんくとぅ、心機一転し、わじゃんかい、専念するくとぅんかいさん。

かんげーてぃんでーからー、じんせー、ちゅぬ、幸福や、こーららんむんやー。(あいねー、たしかいしが。笑)

あんし、なーひん、ゆーかんげーてぃんでーからぁー、わじゃーあい、健康やい、やーんあてぃ、上等家庭んあん。

じんがねーんねー、いみん、いんだりーん。

あんいーねー、どぅーんやーんかいある、名言集ん中んかい、

「かしじゃる、じんや、ちけーいわ!」

んでぃ、あたっさー。

よしっ、ちゅうから、また、ちばりわるやる!


先日は、予定外の出費が重なりため息ばっかりついていたが、そう落ち込んでばっかりもいられないので心機一転し、仕事に専念する事にした。

考えてみると、お金では人の幸福は買えないんなんだよね。(あれば助かるけど。笑)

そして更にもっとよーく考えてみると、仕事はあるし健康だし、家も暖かい家庭もある。

お金がなければ夢を見る事だって出来る。

そういえば、家にある名言集の中に、

「稼いだお金は使いなさい」

ってあったっけね。

よしっ、今日からまた頑張ろう!僕ボクサー











記事作成:04/16/12(月)パリ 09:39 曇り 5℃
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 16:39Comments(2)うちなー方言