2012年04月16日

心機一転

きぬー、うってぃーや、予定外ぬ出費が重なてぃ、ため息びっけーちちゅーたしが、いちわーきん、うちくでぃびっけーん、うららんくとぅ、心機一転し、わじゃんかい、専念するくとぅんかいさん。

かんげーてぃんでーからー、じんせー、ちゅぬ、幸福や、こーららんむんやー。(あいねー、たしかいしが。笑)

あんし、なーひん、ゆーかんげーてぃんでーからぁー、わじゃーあい、健康やい、やーんあてぃ、上等家庭んあん。

じんがねーんねー、いみん、いんだりーん。

あんいーねー、どぅーんやーんかいある、名言集ん中んかい、

「かしじゃる、じんや、ちけーいわ!」

んでぃ、あたっさー。

よしっ、ちゅうから、また、ちばりわるやる!


先日は、予定外の出費が重なりため息ばっかりついていたが、そう落ち込んでばっかりもいられないので心機一転し、仕事に専念する事にした。

考えてみると、お金では人の幸福は買えないんなんだよね。(あれば助かるけど。笑)

そして更にもっとよーく考えてみると、仕事はあるし健康だし、家も暖かい家庭もある。

お金がなければ夢を見る事だって出来る。

そういえば、家にある名言集の中に、

「稼いだお金は使いなさい」

ってあったっけね。

よしっ、今日からまた頑張ろう!僕ボクサー











記事作成:04/16/12(月)パリ 09:39 曇り 5℃



Posted by ゆぐりはいから〜 at 16:39│Comments(2)うちなー方言
この記事へのコメント
    
確かに!お金はあって困らないけど、働かなくなったら人間って堕落する気がする!

暇で家にいると・・・食い気に走る(笑)

健康で働けるって幸せ~(^_-)-☆
Posted by soin(ソワン)&sorriso(ソリッソ)soin(ソワン)&sorriso(ソリッソ) at 2012年04月16日 21:58

    
soin(ソワン)&sorriso(ソリッソ)、


やっぱり健康に勝るものはない。

それに私たちは、仕事している時が一番生き生きしてるよね。

これからはあまり欲張らずに行こうっと。
Posted by ゆぐりはいから〜 at 2012年04月17日 12:46

 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。