2009年05月28日

宣伝効果

きぬうぬ、ゆるや、「うどん」いんじーがちーなー、ラーメンうさがたん。

あんしやー、あんし、まーはぎはく、うどん、かまりーねー、わんわーき、かみーぶく、ないせーやー。

まなちに、コーラーぬ、宣伝、いんちゅーしとー、いんむんやいびーさ。(笑)


昨晩は、「うどん」を見ながらラーメンを食べた。

だって、あんなに美味しそうに、うどんを食べられたら私まで食べたくなるじゃん。

真夏にコーラの宣伝を見ているのと同じだ!(笑)
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 01:10Comments(12)うちなー方言

2009年05月26日

これなぁ〜んだ?


Posted by ゆぐりはいから〜 at 08:22Comments(8)うちなー方言

2009年05月23日

くびぬ、ふに (首の骨)

ぬくとぅをぅ、医学用語せー、「頸椎(けいつい)」でぃ、あびーんでぃがら。

ぬーやてぃん、ななちぬ、ふにし、構成はっとぅーんでぃがら。

やしが、わーのー、やーち、あてぃ、


どぅせー、ゆくしらしが、

わんぬ、頸椎(けいつい)や、ものさしねーし、一直線。





またん、くしやみーが、はじまたくとぅ、整骨いぬんかい、いんじっちゃん。

くんくぁいや、くしびっけーや、あらんぐとぅー、くびん、調子わっさいびーたくとぅ、うんくとぅん、相談さびたん。

あんすらー、レントゲンし、しらびてぃんだ、どぅるくとぅんかい、ないびたん。

問題点や、うぬ、レントゲン撮影ぬ、結果んかい、はっきり、うちゅとーいびたん。

正常ぬ、頸椎(けいつい)や、いひぐぁーや、弓がたーんかい、なてぃ、アーチが、かかとーぃびーん。

わーのー、ちびらーさるあたい、垂直んかい、まっすーぐー。

ぬーが、うんとぅーがる、ましぇーあいびらんなー?

でぃ、なまわーけー、うみとーぃびーたしが、あねーあいびらん、うれー、逆に、わっさんどぅるくとぅ、やいびーたん。

「てーまい、調整、はんねー、ならんさー」

どぅるふーじーし、あびらってぃ、

いちむやれーからー、

「ま〜た、また、しんしーよー、患者さんが、ふっさぬ、うんとぅーし、あびとぅーるばーや、あいびらにぃ〜?」

でぃち、じん、もーきが、目的やんばーや、あらんがらでぃ、うみてーしーしー、すしが、くんくぁいや、うとぅなしく、くぬ、しんしーが、あびーぃし、ちちゅるくとぅんかい、さびたん。

久々ぬ、調整や、なまわーき、以上に、ポキポキポキーーーーーーー

し、まがーうとぅ、ならち、

うぬ、しんしーや、

うむっさたるはじやっさー。(笑)



あぁ、わん?

わんねー、いひぐぁー、やむたん。

多分、わんが、うぬ、効果をぅ、調整ぬ、しぐーあとぅに、かんじーせー、なーいひぐぁーや、時間が、かかいるはじやっさー。

ちゅうや、「すっきりさん!」どぅる、爽快感や、ねーゃびらんたん。

運良く、くんぐぁち、くぬあとぅや、やしみ、やいびーくとぅ、来週や、3回、通院するくとぅんかい、さびたん。

カルテし、いんでーからー、めー、おしわんかい、なたせー、くじゅぬ、くぐぁち、やたるふーじ、やいびーん。

くしやみーせーからー、くすい、ぬでぃ、やむし、うさぃとぅーたしが、わんねーし、くしとぅか、首んかい、問題があるうっちゅや、定期的に、調整が必要どぅるくとぅ、やいびーたん。

あ〜あ〜。。。

ぬんがら、わんねー、くりから、さちん、なーひん、整骨院ぬ、おしわんかい、ないぎはー、やいびーっさー。。。




の事を医学用語で「頸椎(けいつい)」と言うらしい。

何でも、7個の骨で構成されているそうだ。

でも、私は8個あり、

というのは冗談で、

私の頸椎(けいつい)は、ものさしのように一直線。





又、腰痛が始まったので整骨院に行ってきた。

今回は腰だけではなく首の調子も悪いのでその事も相談した。

じゃあ、レントゲンで調べてみようという事になった。

問題点はそのレントゲン撮影の結果にはっきり写されていた。

正常の頸椎(けいつい)は、やや弓形になっており、アーチがかかっている。

私のは見事に垂直一直線。

その方がいいのではないか?

と今迄そう思っていたのだが、これは逆に良くないんだそうだ。

「かなりの調整が必要ですな」

みたいに言われ、

いつもだと、

「又〜せんせ〜、患者さんが欲しくてそんな事言っているんじゃないのぉ〜?」

なーんて、金儲けが目的なんじゃないかと思ったりするんだが、今回はおとなしく、この先生の言う事を聞く事にした。

久々の調整は今迄以上にポキポキポキ〜がーんびっくり!ムキー汗

っと豪快な音を鳴らし、

あの先生、

気持ち良かったはずよー。 (笑)




あっ、私?

私は、ちょっとだけ痛かった。

多分、私がその効果を調整直後に感じるまでもう少し時間がかかるのだろう。

今日は、「すっきりしたー!」という爽快感は味わえなかった。

運良く、今月いっぱいは休みなので、来週3回通院することにした。

カルテによると、前回お世話になったのは去年の9月だったらしい。

腰の痛みが出ると薬を飲んで痛みを抑えていたのだが、私の様に腰や首に問題のある人は定期的に調整が必要なんだそうだ。

あ〜あ〜。。。

どうやら、私はこの先もっとこの整骨院のお世話になりそうだ。
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:29Comments(6)うちなー方言

2009年05月15日

みーぶっくぁーなとーん! (目が腫れてしまった)


はぁーなー、あかとぅんちなーから、「なだそうそう」いんち、みーぶっくぁーなとーん! 

はなしーんかいや、ちちょーいびーたしが、あんし、いい映画んでーうまーんたっさー。

だぁー、ちゃーなちーし、いひぐぁー、よーがりたるはじ。(笑)



うぬ、映画いんち、わかたるくとぅが、てぃーち。


わんねー、いっぺー、贅沢やっさー。

うんとぅーし、コンピューターむっち、ヨーロッパんかいん、いんじ、まーさむん、かでぃ、家族んかいん、めぐまってぃ、うんし幸せやる!

なまからー、ぬーんかいん、ごーぐちせーならんさー。。。






あぁー、朝っぱらから「涙そうそう」を見て目が腫れてしまった。

話には聞いていたが、こんなに良い映画だとは思ってもいなかった。

お陰でずーっと泣きっぱなし。 

だから、少し痩せたかも。(笑)



この映画を見て分かった事が一つ。

私はとても贅沢だ。

こうやってコンピューターも持ち、ヨーロッパにも行き、美味しいのを食べ、家族にも恵まれ、こんなに幸せだ。

今度からは何に対しても文句を言っちゃいかんよね。。。



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 04:58Comments(17)うちなー方言

2009年05月13日

ゲゲッ!

なま、パリぬホテルんかい、ういびーん。

なーいひぐぁーし、チェックアウトやいびーくとぅ、うりぬ、準備そーいびーたん。

くんくぁいぬ、じゃーや、7けー。 ゆくんかいや、ふかぬ、ビルディングが、ねーんくとぅ、カーテン、全開そーいびーたん。

特に、おしろい、ぬいるばーや、じゃーぬ、きいろー電気ゆーかー、自然ぬあかい、利用しーぶはくとぅ、なかぬ、しるーはる、うすーぐぁぬカーテぬん、全部、あきてーたん。

わんねー、ぬー、ちちょーたがんでぃーねー、バスタオルし、下半身巻ち、上半身や、タンクトップ。

荷ーや、たまたま、まどぅんにーんかい、ある、ソファーぬ、わーびんかい、うちきてぃあてぃ、うりんぬ、パッキングそーいびーたん。

ポッドキャストし、チャットステーション、ちちーがちーなー、しこーとぅーたくとぅ、コトコトーする、うとぅんかいん、きぢかんたん。

あんし、そろそろ制服ちーがやーんでぃち、バスヌームんにーんかい、いちゅんでぃさんとぅき、まどぅぬ、ふかんかい、うるうっちゅとぅ、みーがあーたん(んでぃうみーん)。


はっ!

た、たたた、たーが、うれー?


あげっーーーーーーーーーーーーー!



ぬーがぁ、まどぅぬ、そーじさーが、ちゅーんでー、ちゅくとぅん、ちちぇーかんしがっ!



きさーわーき、掃除用ぬ、ケーブルんねーんたるむんぬ、いきなりなぁー?




はぁーなー、


しかますっさー!



今、パリのホテルにいる。

もうすぐチェックアウトなのでその準備をしていた。

今回の部屋は7階で、横にビルディングがないのでカーテンを全開にしてあった。

特にメイクをする時は、部屋の黄色い電気より自然の明かりを利用したいので、内側の白い薄いカーテンも全部開けてあった。

私の身なりはというと、バスタオルで下半身を巻き上半身はタンクトップ。

荷物はたまたま窓の所にあるソファーの上に置いてあり、パッキングをしていた。

ポッドキャストでチャットステーションを聞きながら身支度をしていたので、コトコトする音にも気づかなかった。

そして、そろそろ制服を着ようかとバスルームに行こうとしたとき、窓の外にいる人と目が合った(と思う)。

ド、ドキッーーーーーー!

だ、だだ、だ、誰ぇーーー?


ひぇーーーーーーーーーー!


なんでぇー、窓掃除があるなんて一言も聞いておらんぞー!



さっき迄、掃除用のケーブルもなかったのに、いきなりかぁー?



はぁもう、


びっくりしたあ! 
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 17:20Comments(11)うちなー方言

2009年05月12日

グッドモ〜ニン♪





きぬーぬ、ゆる、にんだらんたくとぅ、久々に、タブーリ(Tabouli)つくたん。 アパートんかいや、どぅーちゅいやいびーたくとぅ、零時過ぎとぅーたしが、ポッドキャストちちーがちーなー、つくてぃ、うさがたん。


「タブーリ」んどぅせー、東地中海地方ぬレバノンぬ代表的なサラダやいびーん。「ブルゴル」んどぅる、ひきわり小麦とぅ、パセリが、メインやいびーしが、なかねー、ブルゴルゆーかねー、粒ぬまがはる「クスクス」ちけーいる、うっちゅん、めーんせーぃるふーじやいびーん。わんねー、あんしか、くすくすや、ましぇーあいびらんくとぅ、「ブルゴル派」やいびーん。 うぬ、サラダや、「デトックス料理」んでぃん、あびらっとぅーるふーじー、やいびーしが、わんねーし、ワインとぅ、まじゅい、かみーねー、意味んねーらんはじやーたい。


わんねー、ちゃあ、パセリてーまい、いってぃ、うりんかい、セロリ、うぃぐぁー、とまとーそーなーん、たっくでぃ、最後にレモン汁かきてぃ、つくゃびーん。どぅーし、あびーしん、ぬーやいびーしが、は〜っしぇ、しに、まーはん! めーにち、うりやてぃん、しむるあたいやいびーん。はくんかい、いっちゅーる、パッケージ全部ちかたくとぅ、どぅくん、まんでぃ、ちゅーん、あかとぅんちなーから、くんサラダやいびーん。(笑)うれー、コーヒーとぅん、あーいっさー。



昨晩、なかなか寝付けなかったので久しぶりにタブーリ(Tabouli)を作った。アパートには独りだったので、零時を過ぎていたがポッドキャストを聴きながら作って食べた。


「タブーリ」というのは、東地中海のレバノンの代表的なサラダだ。「ブルゴル」という挽(ひ)き割り小麦とパセリがメインだが、中にはブルゴルより粒の大きい「クスクス」を使う人もいる。私はあまり「クスクス」は好きではないので「ブルゴル派」だ。このサラダは、「デトックス料理」とも言われているらしいが、私の様にワインと一緒に食べたら意味ないな。あかんべー


私のは、パセリをたっぷり入れ、これにセロリ、キュウリ、トマト等も加えて最後にレモン汁をかけて作るのが定番だ。




自分で言うのも何だが、



っしに、ま〜はん!




あっ、

失礼、


とても美味しい! 


毎日これでもいいくらいだ。箱に入っているパッケージを全部使い、あまりにも多く作り過ぎたので今日も朝からこのサラダだ。ニコニコ

これがまた、コーヒーにも合うんだよなー。。。(笑)



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 02:05Comments(14)うちなー方言

2009年05月08日

どぅーし、ふでぃねーらん!(自分で踏んでしまった! 笑)

あぁ〜ぎじゃびよ〜、

どぅーし、ふでぃ、ねーらん!






ピース




さっき、ふと、左横の「アクセスカウンタ」に目をやったら、

いつの間にか「99991」になっていたのに気づいた。

数分後、気になって一旦閉めて再度訪れてみた。

そしたら、見事に自分で「100000」を踏んでしまった。

とうとうここまで来てしまった。

一昨年5月に100回目の記事投稿でブログを辞めようと姪に話したのを思い出した。

え〜り〜の「辞めないで」の一言が印象に残っている。

あれからもう2年経過。



このブログがまだ続いているのは、家族のサポート、ここにコメントを書いて下さる方々や、時々オーナーメールにメッセージを送って下さる方々、コメントはなくてもここを訪れて下さる皆様のお陰です。このブログを始めて私の人生観も変わり視野も広くなりました。これからも、日記として独り言や旅行記、私の喜怒哀楽の心情をここに綴って行きたいと思いますので、今後ともどうぞ宜しくお願い致します。
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 09:26Comments(19)うちなー方言

2009年05月08日

ガーディアン・エンジェル (守護天使)






ちゅうぬ、してぃみてぃ、ナシュビル空港んかい、いかとぅーるばーに、うんぐとぅーくとぅが、あいびーたん。

ちゅうや、やーから、いんじーしが、うくりてぃ、あわてぃーはーてぃーし、高速んかい、ぬたるばーるやーびーん。やしが、だー、うんぐとぅるばーに、かぎてぃ、よんなー、あっかちゅーる、車ぬくしんかい、あたてぃ、ちむ、わさわさーそーいびーたん。「よんなー」んでぃちん、あんし、よんなーや、あらんぐとぅー、時速70マイルぬとぅくまをぅ、60マイルし、あっかちゅーたるばーるやいびーん。やてぃん、あわてぃとぅーるばーねー、時速10マイルぬ差ーが、いっぺー、とぅるとぅるーし感じてぃないびらんだんでー。

飛行機んかい、ぬい、うくりーるばーや、あらんがらんでぃち、しわさーにかい、へーくなーよーし、あさがちしみたせー、わんどぅ、やいびーしが、ディーンが、わじーがちーなー、運転すーたくとぅ、わんねー、「え〜、あかとぅんちなーから、うんし、わじらんけー。うぬ、とろとろー車が、わったーめー、あっちゅーせー、むしかしーねー、わったーぬ、ガーディアン・エンジェルぬ、仕業がら、わかいびらんどー」んでぃち、いみんくじん、わからんくとぅ、あびとぅーたん。ディーンかいや、わらーったしが、じちぇー、わんねー、ちゃあ、うんとぅし、かんげーぃる、くせ、なとーぃびーん。あんするくとぅに、ゆてぃ、わじわじーする、きむち、うさぃーるくとぅがないびーん。すりどぅくるか、ガーディアン・エンジェルが、わんぬ、すばんかい、うみしぇーぃんでぃ、感じてぃ、(みまむらっとぅーるばーるやさやー)んでぃ、うみーねー、うむっさくないるばーんあいびーん。 

(いほーなー、うっちゅ!)んでぃ、うみーがら、わかいびらんしが、うれー、わんが、とろとろ一車ぬくしんかい、なたるばーに、わじらん様にんでぃち、ちけーぃる、一種ぬ「アンガー・マネージメント(anger management)」やいびーん。




あんし、うぬ、高速いんじてぃ、空港ぬ近くわーきいっちゃるとぅき、猛スピードし信号無視しいちゅる車発見。なーいひぐぁーし、4、5台めーから、あっかちゅーる車んかい、激突やいびーたん。



沈黙がちぢち、うぬ交差点過ぎてぃから、わんねー、はなしーしはじみたん。



「あんとぅき、高速うてぃ、あぬ、車がわったーめーんかい、うらんたれー、わったーや、あぬ、交差点うてぃ、事故んかい、あーとぅーたがら、わからんやー。。。。。」

ディーンや、沈黙。。。

「あんし、時間計算しーねー、あぬ、信号無視さる車がとぅーたるくる、わったーん、あまかーらへんわーき、いんじゅーてーんどー。。。」ち。


ディーンや、ちゃーうきとぅみたがら、わかいびらんしが、わんねー、うんとぅきふどぅ、ガーディアン・エンジェルぬ、存在をぅ、感じたるくとー、ねーぃびらんたん。



今朝、ナシュビル空港に向かっている時にこんな事があった。


今日は家を出るのが遅くなったので急いで高速にのった。しかし、こんな時に限りスローな車の後ろにあたってしまいイライラしていた。「スロー」と言ってもそんなにスローではなく、制限速度毎時70マイルの所を60マイルで走らせていただけだ。なのに急いでいたので時速10マイルの差が、とてものろく感じてならなかった。

飛行機に乗り遅れるのではないかと心配で、「速くしてちょうだいね!」とせかしたのは紛れも無くこの私なのだが、ディーンが罵声を浴びせながら運転していたので、私は「ハニー、朝っぱらからそんなに怒らないの。この、のろい車が私たちの前を走っているのは、もしかしたら私たちのガーディアン・エンジェルの仕業かもよー」と支離滅裂な事を言っていた。彼には笑われたが、実を言うと私はいつもそういう風に考える癖がある。そうすることにより、怒りの念を押さえる事が出来るのだ。それどころか、ガーディアン・エンジェルが自分のすぐそばに居てくれているんだと感じ、(見守られているんだな)と、嬉しくなる事もある。

「変な人」と思うかも知れないが、これは私がのろい車の後ろについた時、怒りを押さえるために案ずる一種の「アンガー・マネージメント(anger management)」なのである。




そしてその高速を出、空港の近くに辿り着いた時、猛スピードで信号無視をしていく車を発見! やがて、4、5台前を走らせていた車に激突する所だった。びっくり!




沈黙が続き、その交差点を過ぎてから私は話し始めた。



「あの時、高速で、あの車が私たちの前にいなかったら。。。。。あの交差点で事故にあっていたかも知れないね。」

ディーン、沈黙。。。


「だって、時間的に計算してみると、あの、信号無視をした車が通った頃、私たちはあちら辺迄行っていたはずだよ。。。」

と。



ディーンはどう受け止めたか知らないが、私は、この時程ガーディアン・エンジェルの存在を感じた事はなかった。






  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 07:36Comments(2)うちなー方言

2009年05月07日

なまから (これから)


ニューアークやいびーん。

3日間やしみとぅってぃ、あちゃから、しぐとぅ。

ナシュビルや、ちゅうや、25℃びっけー、ないぎはーやいびーっさー。

あんすらー、いんじくーひーたい。  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:17Comments(6)うちなー方言

2009年05月07日

ディーンぬ自信作(笑)






ふんとーやれーからー、きぬーん、オスロぬトリップが、いっちょーいびーたしが、社内広告んかい、「たんがら、くぬ、トリップ、とぅってぃくぃみそーり」んでぃ、いんじゃちゃれー、たんがらんかい、ひらーってぃ、わんぬ、すけじゅーるから、けーたくとぅ、うってぃーぬ、ゆなかに、やーんかい、けーてぃちゃびたん。 


ディーンかいや、「むしかしーねー、ちゅう、やーんかい、けーらりーがら、わからんどー」んでぃち、あびてーたれー、花ぐぁー、こーてぃ、かざてぃとぅらちぇーたん。めーわーけー、花ーこーてぃん、かびぬんかい、しぐ、たっくみーるやいびーたしが、くんくぁいや、うりなりに、花ぬ長さ、とぅとぅぬちーがちーなー、茎ぐぁー、ちっち、バランスかんげーがちーなー、かざたんでぃがら。(笑) 「ちゃあ〜が?」んでぃ、ちかったくとぅ、「あぎじゃびよー!」んでぃ、あびーがたーなたしが、「あいっ、いっぺー上等! くんくぁいや、だてぃ、かざてーんやー。にーへーでーびる!」んでぃ、あびたれー、ちむふじゃるふーじやいびーん。


わんねー、ふらーやくとぅ、なまわーけー、ディーンぬ、きむち、ふみにじーんねーし、「まちやーから、こーてぃっち、かびぬんかい、しぐたっくみーし、やーぬ、くくるが、くむとぅーかん」でぃち、文句あびとぅーたしが、うりんかいん、まきらんぐとぅー、わんぬたみに、花こーてぃ、てぃーちなー、てぃーちなー、茎ちーがちーなー、かびぬんかい、かざとぅーる、ディーンぬ、姿、うみーうかびーねー、いっぺー、かなはぬ、ないびらん。


生け花んどぅせー、いきーるうっちゅぬ、きむちが、くむとぅーいねー、ちゃんぐとぅる、形やてぃん、上等ぐぁーに、みーゃびーん!



本来ならば、昨日オスロのトリップが入っていたのだが、社内広告に「トリップ差し上げます」と出したら、誰かに拾われ私のスケジュールから消えたので、一昨日の夜中に家に帰ってきた。


ディーンには、「もしかしたら、今日家に帰れるかも知れないよ。」と言ってあったので、花を買って飾ってあった。いつもだと、花を買っても花瓶にそのまま無造作に突っ込んでいるのだが、今回は彼なりに花の長さ整え(これで?)茎を切り、バランスを考えながら飾ったとの事。(笑)「どう?」と聞かれたので、「ありゃりゃりゃ〜。。。ムキー」なーんて言いそうになったが、「あらっ、すごくいいわねー。今回は奇麗に飾ってあるね。ありがとう。」と言ったら喜んでくれた。ピース


バカな私は、今迄ディーンの気持ちを踏みにじるかの様に「お店から買ってきたものを花瓶にそのまま突っ込んで、あなたの心がこもっていないじゃない。」な〜んて、文句を言っていた。なのに、それにもめげずに私の為に花を買い一つ一つ茎を切りながら花瓶に飾っているディーンの姿を思い浮かべるととてもキュンとくる。ハート
 

生け花は、生ける人の心がこもっていれば、どんな形でも奇麗にみえるもんだ。
  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 06:12Comments(6)うちなー方言