2009年05月23日

くびぬ、ふに (首の骨)

ぬくとぅをぅ、医学用語せー、「頸椎(けいつい)」でぃ、あびーんでぃがら。

ぬーやてぃん、ななちぬ、ふにし、構成はっとぅーんでぃがら。

やしが、わーのー、やーち、あてぃ、


どぅせー、ゆくしらしが、

わんぬ、頸椎(けいつい)や、ものさしねーし、一直線。





またん、くしやみーが、はじまたくとぅ、整骨いぬんかい、いんじっちゃん。

くんくぁいや、くしびっけーや、あらんぐとぅー、くびん、調子わっさいびーたくとぅ、うんくとぅん、相談さびたん。

あんすらー、レントゲンし、しらびてぃんだ、どぅるくとぅんかい、ないびたん。

問題点や、うぬ、レントゲン撮影ぬ、結果んかい、はっきり、うちゅとーいびたん。

正常ぬ、頸椎(けいつい)や、いひぐぁーや、弓がたーんかい、なてぃ、アーチが、かかとーぃびーん。

わーのー、ちびらーさるあたい、垂直んかい、まっすーぐー。

ぬーが、うんとぅーがる、ましぇーあいびらんなー?

でぃ、なまわーけー、うみとーぃびーたしが、あねーあいびらん、うれー、逆に、わっさんどぅるくとぅ、やいびーたん。

「てーまい、調整、はんねー、ならんさー」

どぅるふーじーし、あびらってぃ、

いちむやれーからー、

「ま〜た、また、しんしーよー、患者さんが、ふっさぬ、うんとぅーし、あびとぅーるばーや、あいびらにぃ〜?」

でぃち、じん、もーきが、目的やんばーや、あらんがらでぃ、うみてーしーしー、すしが、くんくぁいや、うとぅなしく、くぬ、しんしーが、あびーぃし、ちちゅるくとぅんかい、さびたん。

久々ぬ、調整や、なまわーき、以上に、ポキポキポキーーーーーーー

し、まがーうとぅ、ならち、

うぬ、しんしーや、

うむっさたるはじやっさー。(笑)



あぁ、わん?

わんねー、いひぐぁー、やむたん。

多分、わんが、うぬ、効果をぅ、調整ぬ、しぐーあとぅに、かんじーせー、なーいひぐぁーや、時間が、かかいるはじやっさー。

ちゅうや、「すっきりさん!」どぅる、爽快感や、ねーゃびらんたん。

運良く、くんぐぁち、くぬあとぅや、やしみ、やいびーくとぅ、来週や、3回、通院するくとぅんかい、さびたん。

カルテし、いんでーからー、めー、おしわんかい、なたせー、くじゅぬ、くぐぁち、やたるふーじ、やいびーん。

くしやみーせーからー、くすい、ぬでぃ、やむし、うさぃとぅーたしが、わんねーし、くしとぅか、首んかい、問題があるうっちゅや、定期的に、調整が必要どぅるくとぅ、やいびーたん。

あ〜あ〜。。。

ぬんがら、わんねー、くりから、さちん、なーひん、整骨院ぬ、おしわんかい、ないぎはー、やいびーっさー。。。




の事を医学用語で「頸椎(けいつい)」と言うらしい。

何でも、7個の骨で構成されているそうだ。

でも、私は8個あり、

というのは冗談で、

私の頸椎(けいつい)は、ものさしのように一直線。





又、腰痛が始まったので整骨院に行ってきた。

今回は腰だけではなく首の調子も悪いのでその事も相談した。

じゃあ、レントゲンで調べてみようという事になった。

問題点はそのレントゲン撮影の結果にはっきり写されていた。

正常の頸椎(けいつい)は、やや弓形になっており、アーチがかかっている。

私のは見事に垂直一直線。

その方がいいのではないか?

と今迄そう思っていたのだが、これは逆に良くないんだそうだ。

「かなりの調整が必要ですな」

みたいに言われ、

いつもだと、

「又〜せんせ〜、患者さんが欲しくてそんな事言っているんじゃないのぉ〜?」

なーんて、金儲けが目的なんじゃないかと思ったりするんだが、今回はおとなしく、この先生の言う事を聞く事にした。

久々の調整は今迄以上にポキポキポキ〜がーんびっくり!ムキー汗

っと豪快な音を鳴らし、

あの先生、

気持ち良かったはずよー。 (笑)




あっ、私?

私は、ちょっとだけ痛かった。

多分、私がその効果を調整直後に感じるまでもう少し時間がかかるのだろう。

今日は、「すっきりしたー!」という爽快感は味わえなかった。

運良く、今月いっぱいは休みなので、来週3回通院することにした。

カルテによると、前回お世話になったのは去年の9月だったらしい。

腰の痛みが出ると薬を飲んで痛みを抑えていたのだが、私の様に腰や首に問題のある人は定期的に調整が必要なんだそうだ。

あ〜あ〜。。。

どうやら、私はこの先もっとこの整骨院のお世話になりそうだ。



Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:29│Comments(6)うちなー方言
この記事へのコメント
    
おはにちばんはー!

あららっ首は大切ですよ~。

私も15年ほど前頚椎の神経が骨のゆがみで

圧迫され、背中が泣きたくなるほどの

痛みに襲われ、我慢が出来ずにハリ治療を

し、針を打った直後は痛みが幾分和らいだが

所詮その場しのぎにすぎなかった。

暫くすると痛みが倍になった。(笑)

整形外科院で検査すると原因は首にあると判明。

その日から約1年ほどほぼ毎日、首を牽引しに通う。

整形外科医院が休みの時は整骨院へ通い

完治まで長い時間を要しました。

首はさまざまの神経の通り道・・・・・・・・・

ゆぐりはいからーさんも

気をつけてしっかり治療をして下さい。

ついついけいつい話が長くなったが・・・・・・・・お大事に。

がはははっ!
Posted by じぃーじ白ヒゲ at 2009年05月24日 10:32

    
♥じぃーじ白ヒゲさん、


約一年の治療だなんて、そんなに長い間? それも毎日。。。。
で、完治した後は定期的に1ヶ月に1回とか、3ヶ月に1回、又は1年に1回って頸椎調整しているんですか? それとも、もうその必要はなくなったとか。。。いづれにしても、首の骨も甘く見てはいけませんね。

こつこつと治療に励みます。(うひゃひゃ〜)

あっ、真面目ですぞー。
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2009年05月24日 14:15

    
腰は元々悪いんだけど、首にも気を付けないと行けないのか!

バスケを久しぶりにすると、思いっきり首に来ます!!

普段上を見上げる回数なんて、そんなに無いせいですかな?

1年の通院って怖いから、今の内から予防しないと!

何が良いんでしょうかね?
Posted by あごひげ開運法 at 2009年05月25日 10:00

    
うちの父が背中が真ん丸くなってしまってるのを日々見ていると、気をつけなくちゃ!と、背筋をぴんと伸ばしますが・・・
それはそれで、やりすぎ注意って感じですかね(^^;

でも、確かに、姐さん姿勢いいですよね。

ほねぼねするくらい~♪



(-"-;)
Posted by かよ at 2009年05月25日 18:44

    
♥あごひげ開運法さん、


腰は、ストレッチを十分する様にっていつも言われますよ。
それが果たして首にもいいのかどうか分かりません。
整骨院で一度検査した方が良いかもしれませんね。
私は、そこに通院するまで整骨院って所に偏見を持っていました。
でも、今は行って良かったと思っています。
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2009年05月26日 03:22

    
♥かよさん、


背筋を伸ばして姿勢を正すのは良い事だと思いますよ。
やりすぎって事はないと思うんだけどな。。。。。
私の場合は背が高くなりたくって背筋を伸ばしてます。(笑)

ほねぼねするほど?  (アハハ)

そちらは、東の空がほねぼねとしてくるまであと2時間ぐらいだね。
良い一日になるといいね。イヒヒ
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2009年05月26日 03:34

 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。