2020年02月27日

2/26/2020 (令和2年) 水曜日



ハンツビルから、け〜てぃっちゃれ〜、キッチンぬ、まどぅんに〜んかい、かきて〜る蘭ぬ花が、咲ちゅうたん!

ハンツビルから帰ってきたら、キッチンの窓際に掛けてある蘭の花が開花してた。ニコニコ




あんし、け〜い道〜、うんとぅ〜、いんちゃん。(笑)

先週末ぬ、マルディグラんかい、いんじゃるば〜るや恥。

そして帰りの道中、こんなものを発見。(笑)

先週末のマルディグラに行って来たんだはず。












  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 11:11Comments(0)うちなー方言動植物

2020年02月26日

スペース•アンド•ロケットセンター



ちゅうや、ディーンぬ、出張んかい、ちっち、アラバマ州ぬ、ハンツビルんかい、いっちゅ〜ん。

スペース•アンド•ロケットセンターうてぃ、イベントが、あんでぃがら。

やくとぅ、とぅないぬ、ホテルんかい、とぅまとぅ〜ん。

わった〜じゃ〜や、センター向きやくとぅ、ロケットとぅ、スペースシャトルが、ゆ〜、み〜ん。



今日はディーンの出張に付いて、アラバマ州のハンツビルに来ている。

スペース•アンド•ロケットセンターでイベントがあるらしい。

なので、すぐ側のホテルに宿泊。

私達の部屋はセンター向きなので窓からロケットやスペースシャトルがよく見える。




ゆさんでぃないね〜、昼間ゆ〜か〜貫禄があてぃ、な〜ひん、近くんかい、感じ〜ん。

夕方になると貫禄があってもっと近くに感じる。







ゆるや、ディーンぬ会社ぬLED照明ぬ演出。

国旗ぬいる、あか〜、しる〜、お〜る〜をぅ、象徴す〜ん。

10ぐゎちんかいないね〜、乳がんサポートぬ、桃いる〜んかい、け〜いんでぃがら。

夜はディーンの会社のLED照明による演出。

国旗の色、赤、白、青を象徴している。🇺🇲

10月になると、乳がんサポートを意味しピンク色に変えるらしい。🎗





カッコイイ〜!

















  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 21:22Comments(0)

2020年02月25日

とぅないぬ、牛(隣の牛)




わった〜、とぅないぬ、牛よ〜、うんとぅ〜し、バーブワイヤ〜(フェンス)ぬ、え〜だから、ちら、突きいんじゃち、わった〜に〜ぬ、草、かむん。笑

うかはたくとぅ、うぬ様子、写真とぅいんでぃち、フロントポーチんかい、いんじたれ〜、うん、牛んかい、ばりてぃね〜らん。

あんし、うんちら。↓


隣の牛なんだけどさ〜、こんな風にバーブワイヤー(フェンス)の間から顔を突き出し、私達の方の草を食べるんだよ〜。

その様子が可笑しかったので、写真に収めようとフロントポーチに出たらバレちゃった。

それでこの顔。↓





わら〜すっさ〜。(笑える〜!)ニコニコ






















  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 18:05Comments(0)うちなー方言動植物

2020年02月16日

あたん! (あったー!)



くずぬ、11ぐゎちに、わぃ〜たる、ラッパスイセンぬ球根。

てぃ〜ちびっけ〜、な〜ん真ん中んかい、わぃ〜てぃんちゃん。

いちわ〜きたっちん、ちら、いんじゃはんくとぅ、リスがら、うさぎが、かで〜がら、いんちゃが、合〜て〜かんたがらし、ならんて〜がらんでぃち、あきらみ〜かきとぅ〜たん。

やしが、玄関から、な〜、いんちゅ〜るとぅきに、真ん中んに〜んかい、お〜る〜お〜る〜す〜る葉っぱふ〜じ〜ぬ、ぬんがらが、み〜る、気がさん。

あんすくとぅ、近くわ〜き、いんじんちゃん。

あたん!

うりっ、あたん!、あたん!

イェ〜イ!チョキ

わぃ〜たせ〜、てぃ〜ちんでぃ、うみとぅ〜たしが、あね〜あらんて〜さ〜。


去年の11月に植えたラッパスイセンの球根。

一個だけ庭の真ん中に植えてみた。

中々顔を出さないのでリスかウサギに食べられたか、土が合ってなかったか何かでダメになってしまったかかも諦めかけていた。

が、玄関から庭を眺めている時、中央に際立って濃い緑色の葉っぱのようなのが見えるような気がした。

それで近くに行ってみた。

あった!

あった、あった!

イェ〜イ! チョキ

植えたのは一個だと思っていたが、そうではなかったらしい。




  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:16Comments(2)

2020年02月15日

バレンタインズデー



くとぅしぬ、バレンタインズデーぬ、夕飯や、ディーンぬ、手料理。

いっぺ〜、ま〜はたん。


今年のバレンタインズデーのディナーは、ディーンの手料理。

とても美味しかった! ニコニコ 















  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:43Comments(0)

2020年02月06日

Amaryllis (アマリリス)

12/25/2019
どぅた〜な〜んかい、クリスマスプレゼントんでぃち、こーたる、アマリリス。(自分達にクリスマスプレゼントとして買ったアマリリス)





12/31/2019
いんちゃん、はくんかい、いっちゅうたしが、ディスク状んかい凝縮はってぃ、アイスホッケーぬパックね〜しなとぅ〜たん。くりんかい、ぬる湯〜かきてぃ、くぇ〜らち、鉢んかい、いんじの〜ちゃん。(土も箱に入ってきたが、ディスク状に凝縮されておりアイスホッケーのパックの様になっていた。それに白湯をかけて太らし鉢に入れ直した)








1/5/2020
わぃ〜たるとぅきや、ひんまがとぅ〜たしが、電気ぬ明かりんかい、いんかてぃ、ピーンでい、ぬびたん。(植えた時は曲がっていたが、電気の灯りに向かってピーンと伸びた)





1/13/2020
30センチびっけ〜、ぬびたん。(30センチ程伸びた)






1/18/2020
キャビネットんかい、とぅどぅちゃん。(キャビネットに届いた)





1/20/2020
くり以上、わぃ〜んかい、いからんなてぃ、ひんまがてぃね〜らん。(失敗さっさ〜)これ以上上に行けなくて曲がってしまった。(失敗)





1/23/2020
あぎじゃびよ〜、な〜!ちゃあすがて〜!んでぃ、うみたしが、まどぅんに〜んかい、いんじゅかちゃれ〜、又ん、まっす〜ぐ〜なたん。(いけね〜っ! てな訳で、窓側に移した。そしたら又真っ直ぐ姿勢を正した)





1/26/2020
花が、咲ち〜がた〜。(花が咲きそう〜)





1/27/2020
ちら、いんじゃちっちゃん。(顔を出してきたぞ〜)





1/30/2020
うりひゃ〜っ!(ほら! ね。ニコニコ





2/2/2020
た〜ちめ〜。2/2/2020 にた〜ちめ〜んどうしん、偶然らしが、ぬんがら、うかはぬならん。笑 (2つ目。2/2/2020に2つ目と言うのも偶然ではあるが、何だか可笑しいね〜。笑)





2/4/2020
み〜ち。(3つ目)





2/5/2020
ゆ〜ち!!! 最後ぬ、花がやっとぅ、開花。(4つ目~っ! 最後の花がやっと開花した!)










ばんざ〜い、ばんざ〜い、ばんざ〜い!



  


Posted by ゆぐりはいから〜 at 04:06Comments(2)うちなー方言写真集動植物