2017年10月26日

窓のない窓際席

窓のない窓際席



窓のない窓際席



窓のない窓際席




ちゅうや、まどぅん席んかい、ひらきとぅたる、ちゃくからぬ、苦情んかいちっち、話〜さびらひ〜たい。

ある日〜ぬ、話るやしが、ちゃくが、バックギャレーんかい、め〜んそ〜ち、「あぬよ〜さい、わんね〜、ま〜どぅんに〜んかい、ひらき〜ぶはたくとぅ、窓際席、予約とぅったるば〜るやいび〜しが、まどぅがね〜んだんで〜、、、、、ちゃあなとぅ〜がら。。。」

んどぅるくとぅ。

「はぁ?」

んでぃち、わんね〜、ちちけ〜ち、うぬ、席いんちんちゃん。

あぎじゃびよ〜、じゅんに、ね〜んむんな〜や〜。

うりやれ〜、た〜やてぃん、わじ〜ぃんて〜や〜。

うれ〜、か〜まめ〜ぬ、話るやしが、やっとぅ、しゃしぬんかい、うさみたくとぅ、ちゅうや、うぬ件にちっち、書ちんだんでぃうみぃ〜ん。

くぬめ〜ん、同じ、苦情があてぃ、「うまんかい、まどぅが、ね〜んせ〜、ぬ〜んでぃちが?」どぅるくとぅ。

生憎、うぬ日〜や、満席なてぃ、席け〜てぃとぅらするちゃくん、うらん、うんちょ〜、最後わ〜き、うん座席うてぃ、我慢し、うたびみそ〜ちゃん。

あんし、ぬ〜んでぃち、うまんかい、窓が、ね〜んばぁが?

うれ〜、多分、飛行機、組み立てぃ〜る、段階うてぃ、(1)ちゅぶるん部分とぅ、(2)どぅ、(3)ひさんに〜ぬ、み〜ちんかい、分かりてぃうてぃ、うり、ちなぎあ〜するとぅくまが、丁度、うまんかい、なとぅ〜るば〜やあらんがや〜?

どぅる、後輩ぬ説があたん。

なるほどや〜、うんとぅ〜いがら分からんさ〜、でぃち、わんにん納得。

あとぅから、整備士んっちゅんかい、ちちゃれ〜、うりんあしが、空調システムぬ、ワイヤーとぅか、色んなむん、壁ぬ中かい、とぅ〜ちゅう〜るば〜よ〜、んどぅるくとぅ。

あっは〜、あんやるば〜やさや〜。

各航空会社とぅ、機種んかいん、ゆいしが、わったぁ〜会社ぬ、787−9型機や、38Aとぅ、38Lや、窓なしぬ席。

あとぅ、非常口ぬ、27Aと27Lん、どぅ〜ん、真横んかいや、窓〜ね〜らん。

せっかく、楽しみにし、も〜ちゃるむんぬ、じゅんに、気ぬどぅくやん。

わっさいび〜たん。

m(_ _)m


今日は窓際席に座っていらっしゃるお客様からの苦情について話をしたい。

ある日、お客様がバックギャレーに来られ、「あのぉ~、僕は窓際に座りたくて窓際席を予約して取ったんですが、窓がないんですけどぉ。。。」。

との事。

「えっ?」はてなはてなはてな

と聞き返し、その座席を見てみた。

げっ、ホントだ!

こりゃあ、お怒りになるのも無理もない。。。

これはずーっと前の話で、昨日やっと写真に収める事が出来たので今日はこの件について書きたいと思う。

ついこの間も同じ苦情があり、「そこに窓がないのはどうしてなんですか?」と聞いてきた。

生憎その日は満席で席を変わってもらえるお客様もおらず、その方には最後までそのお座席で我慢して頂くことになった。

んで、どうしてそこには窓がないの?

それは多分、飛行機を組み立てる段階で、(1)頭の部分と(2)胴、(3)足の3つに分かれており、それらをつなぎ合わせた所が丁度そこになったのではないか?

と言う後輩の説があった。

な~るほど、そうかも知れないと私も納得。

後で整備士の人に聞くと、それもあるが空調システムのワイヤーなどをその壁の中に通しているのだという。

ほほぉ~、そうだったのかぁ~。

各航空会社と機種にもよるが弊社の787-9型機は38Aと38Lが窓なしの席。

あと非常口の27Aと27Lの真横には窓はない。

せっかく楽しみにして来られたのに、本当にお気の毒で申し訳ない。

ごめんなさ~い!

m(_ _)m









記事作成:2017年(平成29年)10月25日(水)
ナシュビル 10:25 晴れ 6℃















Posted by ゆぐりはいから〜 at 00:17│Comments(0)うちなー方言空、飛行機仕事の話
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。