2020年07月18日

排水通気システム

排水通気システム

わった〜や〜ぬ、キッチンシンクや、うんや〜こ〜たるとぅきから、みじぬ流り〜しが、ちゃあ、わっさぬ、何回か、鉛管(配管)屋〜ゆでぃ、の〜ち、とぅらはったしが、またしぐ〜、流り〜しがわっさくなてぃ、最後に、みしたるうっちゅんかいや、や〜ぬ、しちゃ、全部、あきてぃ、配管しの〜はんね〜ならんはじんどぅるくとぅ。

やしが、あんだん、生ゴミん、水道かぬんかいや、流はんように、気〜ちきとぅ〜くとぅ〜ぃし、スネークんでぃ〜るパイプぬ詰まりチェックする道具ししらびてぃん、まんがらうてぃ、ちまとぅ〜るとぅくま〜、てぃめ〜ららんたくとぅ、床下工事する必要やね〜んはじやしがや〜。。。

又、全く流りらんば〜やあらんぐとぅ〜、流り〜しが、いっぺ〜遅はんどぅるば〜るやくとぅ、なまわ〜き、どぅ〜た〜な〜し、プランジャーちかて〜し〜し〜す〜たん。笑

やしがな〜いい加減、我慢ならんなてぃ、きぬ〜、又配管屋〜、ゆでぃ、相談さん。

あんされ〜、うれ〜、排水通気システムがわっさるば〜やあらんがや〜?

んでぃちなてぃ、シンクぬ、しちゃんかい、ちきて〜る、Studor Vent (Oatey Sure-Vent) んでぃ〜る、排水通気システムが接続はっとぅ〜る
パイプちっち、み〜むんとぅ、け〜たん。


我が家のキッチンシンクはこの家を買った時からず〜っと水の流れが悪く、何回か鉛管(配管)屋さんに直してもらったのだが、又すぐに流れが悪くなり、最後に見てもらった人には、床下の配管工事をし直した方がいいかも。。。

との事。

しかし油も生ゴミも水道管には流さないように気を付けているし、スネークと言うパイプの詰まりチェックをする道具で調べてもどこかで詰まってる箇所はないので床下工事をする必要はないはずだが〜。。。

それに、全く流れないという訳ではなく、流れがかなり遅いという事なので今までずっと自分達でプランジャーを使う事しばしば。

でももういい加減我慢出来なくなり、昨日、再度配管屋さんを呼び相談をした。

すると、これは排水通気システムが悪いのではないか?

ということになり、シンクの下に取り付けてあるStudor Vent (Oatey Sure-Vent) と言う排水通気システムが接続されているパイプを切り、新しいのを付け替えた。


排水通気システム

排水通気システム

排水通気システム


あんされ〜だ〜、流り〜ん、流り〜ん。

スムーズに、流りてぃ、音ん、ポコポコ〜はんなとぅ〜ん。

バンザ〜イ、バンザ〜イ、バンザ〜イ!

そしたら(あ〜ら驚き)、流れる、流れる。

スムーズに流れ、音もポコポコ言わなくなった。

バンザ〜イ、バンザ〜イ、バンザ〜イ!😀







 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。