2023年09月19日

帰宅

帰宅



2週間ぶりに、や〜んかい、け〜てぃっちゃん。

短期単身赴任ふ〜じ〜やっさ〜や〜。

てぃ〜ちな〜、てぃ〜ちな〜、フライトがうわてぃ、け〜てぃちゅ〜しん、ないしが、シカゴとぅ、ナシュビル、いちむどぅや〜すしん、ちかり〜くとぅ、くんくゎいや、フライト、全部たっちきてぃ、フライトとぅ、フライトぬゑ〜だや、ホテルんかい、とぅまたん。

わぃ〜ぬ写真や、ナシュビルぬ空港んかい、着陸すんとぅきぬむん。

わんぬ、ちゅぶるん中や、ディーンぬ、ちらとぅ、な〜ぬ花、ビールとぅワインし、ちら〜、にたにた〜す〜たん。

あんし、や〜んかい、ちっち、シャワー浴びてぃ、カウチんかい、ひらきてぃ、マンデーナイトフットボールぬ試合いんじ〜がち〜、むん、かでぃ、ワイン一杯ぬでぃ、バタンキュー。

ゆさんでぃや、いっぺ〜、ゆ〜にんたん。

やっぱり、どぅ〜んや〜が、一番やっさ〜。


【訳】2週間ぶりの帰宅。

短期単身赴任みたいだな。

フライトの終了後にその都度都度家に帰る事は可能だが、シカゴとナシュビルを何度も行き来するのは疲れるので今回はフライトを全部くっつけ、フライトとフライトの間はホテルに宿泊した。

上の写真は、ナシュビルの空港に着陸する時の物。

私の頭の中ではディーンの顔と庭の花、ビールとワインがちらつき、顔はにたにたしていた。

そして家に着き、シャワーを浴びた後はカウチに座りマンデーナイトフットボールの試合を観戦しながら夕飯を食べ、ワイン一杯飲んでバタンキュー。

昨晩は本当によく眠った。

やっぱり自分の家が一番だ!





記事作成:2023年 令和5年、9月19日(火)
ナシュビル 6:20 53°F/12℃







Posted by ゆぐりはいから〜 at 20:20│Comments(0)うちなー方言空、飛行機家、庭
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。