2007年08月13日

バック・トゥ・ワーク  (仕事復帰)

08/13/07 08:10 ナシュビル (8/13 22:10 沖縄)

ちゅうや8月13日、月曜日。
わったーにーうてー、ちゅうから学校が始まいるとぅくまが、ううさん。
6月からなちやしみんかい、いいるぶん、新学期がはじまいしん、日本ぬんかいくらびーねー、へーさん。
教員すーる、どぅしんちゃあや、新学期ぬ準備し先週からし学校んかいいんじとぅーしが、ちゅうから授業んはじまてぃ、又普通ぬ学校出勤生活がはじまたん。 どぅーが学生ぬくろー、先生たーぬくとぅや、ぬーんかんげーらんたしが、先生たーん、美容院かいいんじ、かーらじ、ちっちぇー、ぱーまかきてー、ちんこーてー、靴こーてーしーしーし、新学期んかいむきてぃ、くくるぬ、入れ替えふーじーすーん。  あんしん、わらびんちゃーとぅ同様、あんちゅんちゃーん、にーりーじらーすったっさー。 (笑)  やしみが、ながはれーながはるぶん、しぐとぅ復帰ん、にーりてぃちゅーせーゆーわかいっさー。

あね、わんにん、あさてぃから、しぐとぅやくとぅ、てぃらぬ、しちゃうてぃ、エネルギー充電さ!

*************************************

今日は8月13日、月曜日。

私達の所では、今日から学校が始まる所が多い。

6月から夏休みに入る分、新学期が始まるのが日本に比べて早い。

教員をしている友達は、新学期の準備で先週から学校に出ているが、今日から授業が始まって、又普通の学校出勤生活が始まった。

自分が学生の頃は、先生達の事は何も考えかったのだが、先生達も美容院で髪を切ったり、パーマをかけたり、服や靴をかったりして、新学期に向け

て心の入れ替えの様なものをしているのである。  

しかし子供達同様、彼女達もいやそうーな顔していたなー。  (笑) 

休みが長ければ長い程、仕事復帰が気乗りしないのはよーく分かるような気がする。 


さあ、私もあさってから仕事復帰だ。

太陽の下でエネルギーを充電しよう!  晴れ



Posted by ゆぐりはいから〜 at 22:16│Comments(0)うちなー方言
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。