2007年09月13日

リビングルームの模様替え

09/12/07 15:35 ナシュビル (9/13 5:35 沖縄)

わったーぬリビングルームから、ソファーがねーんなたん。
なまわーき、どぅしぐぁーぬむんちかとぅーたしが、あったーやーんかい、必要んかいなたんでぃち、むっちいかったん。 (笑)
わんねー、てっきり 「いたん」んでぃち、うみとぅたっさー。(爆)
わったーん、くぬめー、家具屋ーんかいいんじ、上等ぐぁーいんちっちぇーくとぅ、あまんかいむどぅてぃ、新ぴんぬソファーこーてぃちゅーんてーなー。
かんげーてぃんでーからー、ソファーこーいしん、16年振りやっさー。 
うれー、なーやーんかいやねーんし、わったー家具や、どぅーたーなーぬベッド以外や全部どぅしぐぁーからいたしやくとぅやー。
なまからー、どぅーしこーてぃ、どーたーなーぬ家族ぬ色つくてぃいかんねーならんしが!

いい機会やくとぅ、ついでにリビングルームぬ壁ぬ色んぬいけーいんでぃち、ディーンとまじゅいかんげーとぅーるとぅくま。
なまや、まっしーるーやくとぅ、いひぐぁーや色ぐぁーいんじゃすがやーんでぃちらんでー。
因みにフロアーや、ハードウッドフロアーんでぃち、ベニヤいるぬ木ーぬ床。

あ〜、くぬあとぅぬやしみや(9/17日以降)、いちゅなはくないぎはーやっさー。
とぅるばいしゆーかー、ましやくとぅ、上等やしが。。

************************************

私達のりビングルームからソファーが無くなった。
今迄友人のを使っていたが、彼等の家に必要になったというので、持っていかれた。(笑)
私はてっきり、「もらった」と思っていた。(爆)
この間家具屋に行って立派な家具を見て来たので、そこに戻って新しいソファー買ってくればいいか。考えてみたら、ソファーを買うのも16年振りだ。
それはもう家にはないし、我が家の家具は、自分たちのベッド以外は全て友達から貰ったものばっかりだ。これからは、自分で買って自分たちの家族の色を作っていかないといけないな!

いい機会なので、ついでにリビングルームの壁の色も塗り替えようとディーンと一緒に検討中。今は真っ白なので、少し色を付けようかと思っている。
因みにフロアーはハードウッドフロアーというベニア色の板のフロアーだ。

あ〜、この後の休日は(9/17日以降)忙しくなりそーだ。
ボケーっとしているよりはいいんだけどさ。。




Posted by ゆぐりはいから〜 at 05:39│Comments(4)うちなー方言
この記事へのコメント
    
あっ。貰ったんじゃなく預かり物だったのか(笑)
友人も『必要になったから返して』ってか(爆)
でもディーンは知ってたんでしょうね(≧∇≦)あははっ

壁かぁ・・・
白に近ぃクリーム色くらぃがぃぃと思ぅな!!

“けいせいど”だったかなぁ?
漢字が分からなぃ(/Д\)うえぇ~ん
最近建築の壁に使われてるってやつ。
アレぃぃと思ぅょ!!
湿気を吸い取ってくれるみたぃ♪♪

しかも、雑塗りでぃぃものだと思ぅし(笑)

↑すべてテレビの影響ですが…汗
Posted by ティーダ at 2007年09月13日 11:18

    
ティーダさん、

ありがとうございます。
“けいせいど” 調べてみますねー。
私達もパステルイエローかうすーーーーーい緑など色々考えています。

正直いって、新しいソファーが買えると思うとワクワクしているんですよー。
私達の友達も変わっていて、面白いでしょー(クスクス)。
Posted by ゆぐりはいからーゆぐりはいからー at 2007年09月13日 12:04

    
家庭訪問したいですね~(笑)
Posted by kaworu at 2007年09月14日 13:15

    
かをる〜さん、

大歓迎ですよー!!
なんだったら、ペンキ塗りのお手伝いを! (笑)
Posted by ゆぐりはいからーゆぐりはいからー at 2007年09月15日 01:40

 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。