2010年06月23日

生まりびー(誕生日)

くぬめー、まじゅい、とぅだる、フライトアテンダントや、わらびぬ、11歳ぬ、うまりびー。

おかあや、しぐとぅし、わんとぅ、まじゅい、ジュネーブんかい、いっちょーいびーたん。うぬ、おかあが、ジュネーブから、くぬ、わらびんかい、「おめでとう!」んでぃ、電話さしが、うぬわらべー、「サンキュー! やしがてぇー、おかあ、わんねー、なま、どぅしぐぁーとぅ、ふかぬ、ラインし、電話中やくとぅ、あとぅからやーたい。」んでぃ、あびらったんでぃがら。やくとぅ、くんちゅや、「え〜、待てーひゃー! わんねー、外国から電話し、くれー、遠距離どーやー! あんしから、また、11年目ーぬ、ちゅうや、わんねー、やー、くぁなすんでぃち、しにーがたーまーいるあたい、でーじやたんばーるどー! やるむんぬ、やーや、じむとぅぬ、どぅしぐぁー、優先するばーなー?」んでぃ、あびたんでぃがら。あんされー、くぬわらびや、ぬーんうまーんぐとぅー、「え〜、おかあ、わんが、うまりたせー、るくぐぁち、19日ぬ、ゆさんでぃぬ、7じ25分。なまー、まーだ、朝ぬ、9時半どぅやくとぅ、まーだ、わんぬ、生まり日ーやあらんしが!」んでぃ、あびらったんでぃがら。

はー、じゅんに、わらびらっさー。。。んでぃ、くんちゅとぅまじゅい、笑たん。



あんし、なー、いっぽうぬ、ちゅう、まじゅい、とぅだる、フライトアテンダントぬ、うまりびー。

くんちゅや、来週50ないんでぃがら。 どぅーぬ、うまりびーや、おかあとぅ、いちばん、まじゅい、ういぶはんどぅるくとぅ。やいびーくとぅ、おかあー、そーてぃ、パリんかい、いちゅんでぃがら。 たーゆーかん、おかあーとぅ、まじゅいがまし!んどぅるくとぅやいびーたん。


11歳ぬ、わらびとぅ、50歳ぬ、うとぅな、うんし、ちげーぃるやーたい。 うむっさよーやーたい。(笑)


この間一緒に飛んだフライトアテンダントの11歳の子の誕生日。

お母さんは仕事で私と一緒にジュネーブに来ていた。このお母さんが、ジュネーブから彼女の子に「誕生日おめでとう!」と電話をしたのだが、この子ときたら「サンキュー! でもね、お母さん、私は今友達と他のラインで電話中だからあとでね。」と言われたそうな。なので、この人は、「おいおい、ちょっと待った! 私は外国から電話をしており長距離電話なのよ。それに、11年前の今日は、あなたの出産で死にものぐるいで頑張ったんだからね。なのに、あなたは地元の友達を優先するのぉ?」と言ってやったんだそうだ。すると、この子はすかさず「あのねお母さん、私が生まれたのは6月19日の夕方の7時25分。今はまだ朝の9時半だから、まだ私の誕生日じゃないのよー。」って言われたそうだ。ガックン。

なんて、子供なんだろう! とこの人と一緒になって笑ったもんだ。




そしてもう一方の、今日一緒に飛んだフライトアテンダントの誕生日。

この人は来週50歳になるそうだ。自分の誕生日は一番自分のお母さんと一緒に過ごしたいとの事。なので、お母さんを連れてパリに行くんだとか。他の誰よりもお母さんと一緒にいたいとの事だった。


11歳の子供と50歳の大人、こんなにも違うんだね〜。面白いね。(笑)








記事作成:06/22/10(火)ニューアーク 22:16



Posted by ゆぐりはいから〜 at 11:16│Comments(0)うちなー方言
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。