2010年09月04日

かじぐすい (風邪ぐすり)

くぬめー、やーんかい、けーてぃっちゃれー、ディーンが、かじひち、鼻ぴーぴーそーいびーたん。

さっくぃーん、にちん、ねーらんくとぅ、びょういぬんかい、いかんぐとぅー、鼻みじとぅ、鼻ずまいゆうぬ、くすいびっけー、ぬどぅーるふーじ。

えー、やーや、くすいびっけー、ぬでぃん、栄養分とぅらんねー、のーらんどーやー! 

すいみぬん、てーまい、とぅってぃ、どぅー、やしみーしがる、一番ぬ、くすいらしが!

んでぃち、うまー、良いゆみぶり、発揮し、栄養ぬまんどぅーるむん、しこーいるくとぅんかいさびたん。

だぁー、まじぇー、わんが、かみーぶはたる、味噌汁とぅ、ごはんとぅ、おかず。 (どぅーがる、かみーぶはてーしぇーやー。笑)

味噌汁んかいや、豆腐、ほうれん草、えのき、椎茸、黒木耳(くろきくらげ)、わかめ、あんし、いちむぬように、卵たっくでぃ、でぃきあがい。

おかずや、バクチョイとぅ、ポークとぅ、ポートベロマッシュルームぬ、いりちゃー。

ふちかみーや、海藻サラダとぅ、きぬーぬ、ぬくいむんぬ、おかずとぅ、冷や奴。

豆腐んかいや、シソぬふりかけ、かきてぃ、あんしからまた、しそぬ、はっぱ、ちっちゃーにかい、びーらーとぅ、まじゅい、うぃーんかい、ぬしてぃ、醤油かきたん。

あんし、最後や、茹でぃたるブロッコリーし、うわい。

 



この間家に帰るとディーンが風邪を引いており、鼻をぐずつかせていた。

咳も熱もないので病院へは行かず、鼻水と鼻詰まり用の薬だけを飲んでいると言う。

あなたねー、薬だけ服用しても栄養分を摂らなきゃ治らないだよ!

睡眠だって沢山とって体を休めるのが一番の薬なんだけど!

という事で、ここは私が良い嫁振りを発揮し、栄養たっぷりの食事を作る事にした。

どれどれ。。。

先ずは私が食べたかった味噌汁とご飯とおかず。
(自分が食べたかっただけじゃん。笑)

味噌汁には、豆腐、ほうれん草、えのき、椎茸、黒木耳(くろきくらげ)、わかめ、そしていつもの様に卵を入れて出来上がり。

おかずは、バクチョイとポークと、ポートベロマッシュルームの炒め物。

2日目は、海藻サラダと昨晩の残りのおかずと冷や奴。

豆腐にはシソの振りかけをかけ、更にシソの葉を切り、グリーンオニオンと一緒に上に乗せて醤油をかけた。

そして最後は、茹でたブロッコリーでおしまい。

かじぐすい (風邪ぐすり)




く、苦しぃ〜
...









3日目や、にんにく、てーまいちかたる、スパゲッティーボロネーゼとガーリックトースト。

材料や、ひき肉、にんにく、タマネギ、きでーくにー、ばくちょい、しそぬ葉ー、ポートベロマッシュルーム、オレガノ、瓶ぬトマトソースとぅ、赤ワイン。

レシピや、

  ひき肉: てーげー(うびーとーかん)
 にんにく: てぃーち
 タマネギ: まがーぬ、半分
きでーくに: 2本 
バクチョイ: ベビーバクチョイ、15びっけー
しそぬ葉ー: 10枚びっけー

ポートベロマッシュルームや、いっぺー、まがー、やいびーくとぅ、てぃーちし、充分。

 オレガノ: てーげー
 赤ワイン: てーげー

は〜んまよー、いっぺーまさいびーたん! 


3日目は、にんにくたっぷりのスパゲッティーボロネーゼとガーリックトースト。

材料は、豚ひき肉、にんにく、にんじん、バクチョイ、シソの葉、ポートベロマッシュルーム、オレガノ、瓶入りトマトソースと、赤ワイン。

レシピは、

 豚ひき肉: 適量(覚えてない)
 にんにく: 一個全部
 タマネギ: 大きめのを半分
 にんじん: 2本
バクチョイ: ベビーバクチョイ15本ぐらい?
 シソの葉: 10枚ぐらい

ポートベロマッシュルームはサイズが大きいのんで一枚で充分

 オレガノ: 適量
 赤ワイン: 適量

かじぐすい (風邪ぐすり)




あ〜、美味しかったぁ〜!




余談: 紫蘇(しそ)は、英語で「Beefsteak Plant」というらしい。なんでよー? ま、それはさておき、シソにはカロテンの含有量(がんゆうりょう)は、にんじんをしのぐ程多く含まれており、ビタミンC、E、鉄分やカルシウム等のミネラルも多く含まれているそうだ。咳止め、解熱、喘息などにもいいんだとか。。


記事作成:09/04/10(土) ナシュビル 05:52







Posted by ゆぐりはいから〜 at 19:52│Comments(6)うちなー方言
この記事へのコメント
    
して、ディーンさんは
体調良くなったでしょうか?(笑)

メニュー聞いただけで、ちゅふぁーらなといびーん(≧∇≦)

くわっちーさびたんm(_ _)m
くすいなたん( ̄∀ ̄)

ワイン買って帰ります(笑)
Posted by けんちゃんおじさん at 2010年09月04日 20:51

    
ワォ
野菜たっぷり美味しそ~


ディーンさんの風邪は…
どんな薬よりもはいから~姐ぇの
てぃあんだたっぷりの料理が早く治りそうですねっ


くゎっちぃ~サビた~ん(笑)
Posted by NAVY(なびぃ) at 2010年09月04日 21:23

    
けんちゃんおじさん、


あはは、そうか。
はい、ディーンはすっかり元気になりましたよ。
私はしっかり太ってしまった。トホホ。。

私もワイン買って来よーっと!
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2010年09月04日 22:32

    
なびい、


なびいの子供達が病気になった時に、貴女のてぃーあんだたっぷりの料理をつくってあげるのと同じさ〜ね〜。うふふ〜♡
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2010年09月04日 22:41

    
はいから~さんの愛情が何よりの薬ですね~(`∇´ゞ

全部美味しそう♪

相変わらず、ラブラブですね♪(*´∀`*)

ご馳走様でした~!
Posted by あごひげ開運法 at 2010年09月05日 20:11

    
あごひげ開運法さん、


自分が食べたい物しか作っていませんが、これで元気になってくれたので文句は言わせない。

ってか。(笑)
Posted by ゆぐりはいから〜ゆぐりはいから〜 at 2010年09月05日 23:11

 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。