2013年09月02日

キッチンリノフォーム(9/1/13)

キッチンリノフォーム(9/1/13)



わったぁやーぬ、炊事場や、うぬ状態し、約一ヶ月。

なー、最終段階んかい、いっちゅーしが、ディーンぬ、出張とぅか、わんぬ、わじゃぬ、都合し、ちゃーしん、業者ぬうっちゅんちゃーとぅ、ゆー、スケジュールが組まらん。

最後ぬ、しあぎし、業者んちゅんちゃーが、ちゅーるめーに、わったぁーや、どぅーたーなーし、ないるベースボードとぅ、クォーターラウンド、とぅいちきーしさん。

とぅないぬうっちゅんかいや、わっさんでーうみーしが、ひてぃみてー、へーくなーから、コンパウンド・マイターソー(んでぃちかりーん。=Compound Mitre Saw)んでぃーし、ちかてぃ、板ちっち、壁とぅ、フロアーぬ、かどぅ、ううたん。


我が家のキッチンはこの状態で約一ヶ月。。。(≧_≦)

もう最終段階に入っているのだが、ディーンの出張や私の仕事の都合で、どうも上手く業者さんとのスケジュールが組めない。

最後の仕上げで業者さんが来る前に、今朝は私達で出来るベースボードとクォーターラウンドの取り付けを行った。

お隣様には申し訳ないが、朝早くから、コンパウンド・マイターソー(と聞こえる。=Compound Mitre Saw)というのを使って板を切り、壁とフロアーの角を覆った。

キッチンリノフォーム(9/1/13)



キッチンリノフォーム(9/1/13)



キッチンリノフォーム(9/1/13)



      ベースボード            クォーターラウンド
キッチンリノフォーム(9/1/13)キッチンリノフォーム(9/1/13)


せーくぬ、わじゃする、ディーンや、かっちょいい〜。(♡)

わんにん、ぬんがら、かしーしーぶはぬ、うろちょろすーたれー、クォーターラウンドぬ、担当んかい、しみらったん。(よしっ!)

にじりぬ、かどぅとぅ、ひじゃいぬ、かどぅぬ、45度ぬ、角度ぬ、ちーかた、ならーはってぃ、電気ノコギリ(わんにんかいとぅってー、電気し作動するノコギリや、ぬーやてぃん、電気ノコギリ)し、次から次んかい、ちっちいんじゃん。



大工仕事をするディーンの姿はかっこいい〜! ハート

私も何か手伝いたくてウロウロしていると、クォーターラウンドの担当を任じられた。(よしっ!僕ボクサー

右角と左角の45度の角度の切り方を教えてもらい、電気ノコギリ(私にとっては電気で作動するノコギリはなんでも電気ノコギリ)で次から次へと切っていった。

キッチンリノフォーム(9/1/13)キッチンリノフォーム(9/1/13)

出来上がりがうり↓
出来上がりがこれ↓

キッチンリノフォーム(9/1/13)



あとー、カウンターとぅ、シンク、電化製品とぅいちきーしとぅ、電気工事ぬ、仕上がり待ちゅるびっけー。あとは、カウンターとシンク、電化製品の取り付けと電気工事の仕上げを待つだけだ。



なーいひぐゎーし、やーうてぃ、料理ないるようにないん。

みー炊事場がなたる暁ねー、わんにんかい、ぬーつくてぃとぅらしーぶはがんでぃち、ディーンかい、ちちんちゃん。

あんされー、具ーがてーまい、いっちゅーる、味噌汁とぅ、やせーいりちゃーんでぃ。(笑)

うんとぅーしか、つくいはんくとぅやー。。。あはは

わんねー、おでんつくいぶはっさー。(●⌒∇⌒●)

もうすぐ家で料理が出来る様になる。

新しいキッチンが出来た暁には、私に何を作って欲しいかディーンに聞いてみた。

具沢山の味噌汁と野菜炒めだそうだ。(笑)

それぐらいしか作れないからなぁ。。。あはは

私はおでんが作りたい。ニコニコ











記事作成:09/01/13(日)ナシュビル 18:17 晴れ 29℃













 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。